Gå til innhold

Unboxing: Vi pakker opp nye Google Nexus 7


Anbefalte innlegg

Vi refererer til den amerikanske prisen, iom at den inntil dagen før publisering var den eneste som var tilgjengelig.

 

Dessuten er det verdt å merke seg at de første enhetene nok er kunstig dyre, og at det mest sannsynlig dreier seg om gråimport.

 

Da forrige utgave av Nexus 7 etter hvert stabiliserte seg, og ble tilgjengelig i flere kanaler, ble den liggende på omtrent 1700 kroner i 16 GB-utgave, altså rundt tre hundrelapper over amerikansk pris. Vi går nærmere inn på pris i testen av nettbrettet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Mtp reklamasjon og div, har god reiseforsikring, samt at eg kan fremdeles ta meg råd til at ein vert ødelagt for så å få tak ein ny frå usa til 229$ gjennom bekjente ser borte. Det er ein sjangse som eg er fint villig til å ta, er ikkje så ofte at ting blir ødelagt.

God reiseforsikring? Det har jo lite med risikoen å bestille fra USA å gjøre?AtW

I utgangspunktet har det vel lite med saken å gjøre, ja, men han ser vel for seg at et "uhell" kan inntreffe, da.

 

Hva er forresten greia med å skrive signatur manuelt? :p

Lenke til kommentar

Vi refererer til den amerikanske prisen, iom at den inntil dagen før publisering var den eneste som var tilgjengelig.

 

Dessuten er det verdt å merke seg at de første enhetene nok er kunstig dyre, og at det mest sannsynlig dreier seg om gråimport.

 

Da forrige utgave av Nexus 7 etter hvert stabiliserte seg, og ble tilgjengelig i flere kanaler, ble den liggende på omtrent 1700 kroner i 16 GB-utgave, altså rundt tre hundrelapper over amerikansk pris. Vi går nærmere inn på pris i testen av nettbrettet :)

 

Med tilsvarende priser burde 32GB utgaven av 2013 versjonen havne rundt 2100 kroner. (den koster 70 dollar mer i USA en hva 16GB versjonen av 2012 utgaven gjorde).

Lenke til kommentar

 

Bestilte 32 GB på lørdag, fikk den på døra mandag ettermiddag. Snakk om rask levering! Ble totalt 1550,- inkl. frakt (ble ikke noe moms og toll).

How u do this?

Snakk om flaks, finner ikke noen til den prisen nå. Minste pris er 265 $ + frakt = 1950.- kr. Vi får håpe du ikke har fått Tegra chipset ;-)

 

edit: var egentlig snikende og ikke genesis jeg ville kommentere.

Kanskje snikende har en link til kjøpet sitt ? Det hadde jo vært fint. Eller er det 16gb ?

Det er ingen jeg finner som selger 32 Gb for 229 $

 

Snakk om bløff ! :-)

Endret av Karamell2
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...