Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det best å slette han av facebook?


Anbefalte innlegg

Enig i det at hvis han sitter ikke er interessert så bryr han seg ikke. Jeg bl blind., men jeg ser på oppførselen at han ikke er tap. Han burde aldri møtt meg flere ganger uten interesse. Han burde ikke lagt opp til å ha sex flere ganger uten interesse. Og han burde også ha svart meg av REN HØFLIGHET etter en helg sammen. Er lov å vise høflighet og fin folkeskikk selv om en ikke er interessert. Så dermed er den pene flotte mannen et ikke-tap selv om Han føles som et tap i min fantasiverden. :-). Da han forlot meg tidligere og kom tilbake sa han at grunnen til at han kom tilbake var at han harde så ekstrem sterk dragning og tiltrekning mot mitt utseende, men ellers var det slik at han er 11 år eldre enn meg og føler seg uvel med å gå rundt med en drittunge sa han.... Han har aldri klart å få følelser for noen damer, og såret en haug sa han, og aldri blitt såret selv. Han blir heller aldri sjalu av seg. Så mulig en rundbrenner dette...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har opplevd det samme før, jeg faller for en vanvittig pen mann for så å bli lurt og såret på litt ubehagelige måter. Jeg har ikke klart å slette han av FB ennå. Men ser at en person har lagt ut dateside forslag til han på FB..., ekkelt og tenke på at jeg ble lurt og at jeg ikke var god nok..,,snufs men får prøve å finne gnisten tilbake,

Lenke til kommentar

Det er jo rimelig lett å oppfatte deg som sløs av tid og sted om du, etter en hel helg sammen, faktisk legger merke til og bryr deg om at han ikke takket for begivenheten. Kan da umulig ha skjedd spesielt mye der om en sånn bagatell er det du henger deg opp i. Da er det heller ikke rart at han anser deg som uinteressert, eventuelt forventer at du tar mer initsiativ fremover om du faktisk er interessert, da passive jenter som forventer å bli oppvartet kan være rimeli kjedelig og lett og overse i lengden.

 

Jeg er heller ikke enig med sisterhood og riddersympatien du får her, da å bli bitter og sur over noe sånt, samt at du ser forbi en oppfordring til vold fordi du får sympati, ikke er særlig flatterende, så her gjelder det å ta seg selv i nakken og se at man faktisk må gidde å gjøre noe for å få det man vil. Det er nå du må by litt på deg selv å vise hva du har å tilby. Lev tiltrekkende fremover go del på på face, så tar du selvsikkert kontakt igjen på nytt om noen uker og tar deg sammen. Vis at du ikke er en sippete jentunge som gir opp om ikke alt går etter planen, og slutt og innbill deg at menn som er for opptatt med viktigere ting til å ville gjøre et godt inntrykk på kvinner de omgås til enhver tid faktisk ikke er drittsekker for å glemme seg i blant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er ganske så rett fram. Du ble pult, fyren fikk det han ville ha, og spenningen forsvant. Jakten forsetter videre med andre jenter. At du desperat forsøker å få kontakt, gjør bare at han distanserer seg enda mere fra deg. Grunnen til at han ikke sletter deg fra face er fordi han gjerne vil ha litt ekstra fitte på hold hvis nøden skulle melde seg. Men det er alt du er for han også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Så jeg prøver desperat å få kontakt føler dere ? Jeg mener ikke det samme der. Men jeg prøver å få interessen for han bort. :)

 

Ja.

 

Du og snakker om å beholde ham på facebook for å vise ham at du har det bra med andre. Det er bare tull. Hadde han brydd seg om kordan du har det hadde han vist det. Han viser deg at han gir faen. Det bør du også gjøre,

Lenke til kommentar

Som dere sier : jeg har kommet frem til at det er bare å ta det litt med ro nå slik at jeg får kommet ovenpå igjen. I den prosessen så trekker jeg meg unna Facebook litt. Gjerne lurere å ligge lavt nå og ikke la han se aktivitet på Facebook. Jeg sletter han ikke med en gang selv om jeg burde gjort det. Jeg får se om han etterlyser meg hvis jeg er helt stille på Facebook. Jeg klarer ikke helt å forstå at fyren er uinteressert men er med på at han virker uinteressert ut. Grunn til at jeg ikke forstår det er at han virker forvirret ut på hva han vil i uttalelse og handlinger. Sexuellt sett så virket han overinteressert og gira.....derfor jeg ikke forstår og..... Men han sa til meg da vi møttes at han var ufattelig tiltrukket, men at aldersforskjellen på 11 år og at jeg virket mer aktiv enn han gjorde han usikker. Siste melding fra han står det at han er usikker på om det er riktig og at jo mer tid sammen desto vanskeligere. Nå orker jeg ikke å åpne FB meldingene. Stresset av slikt og prøver å få dette på avstand. Venter litt med å slette han til jeg har fått summet meg. Trenger roen for jeg tar det innpå meg og kobler av fra det nå.

Lenke til kommentar

Jeg prøver å få kontroll på det jeg føler nå. Det føles vanskelig. Jeg har jo opplevd det samme noen ganger før og....

 

Tror jeg trenger først og fremst å ta avstand fra dette. Jeg lar facebook ligge en stund, uten å være aktiv der inne. Jeg trenger litt distanse fra dette. Lar han ligge på listen inntil jeg har fått summet meg sammen.

 

Jeg må prøve å distansere meg , og følelsene til han må jeg også få distanse på.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor alle menn sier jeg er kjempepen, og tiltrekkende, inkludert han... også blir de sånn... Det går på selvtilliten løs, men jeg må prøve å bekjempe de følelsene og få troen opp, og ikke miste håpet på å finne den mannen jeg kan leve resten av mitt liv sammen med. Men viktigst nå: er ikke å finne en mann, men å komme til hektene etter dette. Det andre får ligge til jeg føler meg ovenpå igjen.

 

Jeg må ta lærdom og tenke over situasjonen ja.

 

Jeg skjønner ikke hvordan denne mannen tenker. Han virket superinteressert i meg sexuellt sett,, overgiret nærmest, også er han sånn som dette etterpå.... rart... Men hvis han nå er allikevel interessert, og når han ser jeg er helt stille på facebook, så regner jeg med at han tar kontakt på telefonen min hvis han vil snakke om dette. Hvis ikke så bare lar jeg alt være. Jeg forventer ikke at han vil ta kontakt igjen heller, jeg må bare prøve å finne roen i meg selv igjen. :) Takker for svar og er gla for å få råd om hva dere mener :)

Lenke til kommentar

Uansett om han tar kontakt så skal du holde deg for god til å gjengjelde kontakten. Ha litt selvrespekt. Du er ikke noe annet enn en kropp å ligge med for han. Det er ikke rart at han gjør som han gjør, han er typisk rundbrenner som du sier. Ikke tro at du vil være den ene jenta i verden som vil forandre han og få han til å ville leve lykkelig med deg i alle sine dager.

Lenke til kommentar

Vet..., første han sa ved første treff : vet du liker meg. Og senere fortalte han meg at han visste at han hadde et utseende alle damer faller for. Han fortalte og at han aldri fikk nei fra en eneste dame, og at han aldri i sitt 47 årige lange liv har blitt såret eller dumpet. Det var alltid han som måtte såre de, så jeg har knust utallige damehjerter sa han. Han hater å såre men av og til så må han det, har han sagt. Han har aldri i sitt liv opplevd at en eneste dame forlot han selv om han har hatt mange. Fyren innrømmet at han tidligere likte å bare være Playboy og å kapre damer og leke seg og høvle ned de han ville. Han har to barn fra to forhold men steriliserte seg veldig ung fordi han ikke hadde rette følelser for de han fikk barn med, og skulle ikke hatt barn med de. Fyren virker veldig useriøs ut synes jeg, så får prøve å tro at det ikke er meg det er noe galt med....men han...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kjære "heartlife" - er det sånn at du har lagd flere forskjellige tråder som omhandler samme sak, og hvor du får omtrent samme tilbakemeldinger? Jeg så at du hadde hele 4 tråder, og uten at jeg finleste dem, så virket de å omhandle samme saken. Hvis mine antakelser det er riktig, tror du da at det faktumet at du selv driver deg frem i det samme sporet uten å få med deg "signaler", er det samme som å være litt sånn manisk opptatt av en enkeltstående hendelse, som for de fleste andre er en "normal" del av livet. Det virker som du sier at du hører på tilbakemeldinger, og forstår disse, men likevel spoler du båndet tilbake til start og fortsetter å tvære uten å komme av flekken.

 

Jeg aner ikke hva som er feil eller riktig, mest fordi det finnes ikke noe som er det - det er et "spill" mellom to mennesker, og noen ganger går det bra, andre ganger nytter det ikke - sånn er det for meg i hvert fall

 

Du må gi deg selv ro, og det betyr at du slutter å rippe opp i det gamle og kommer deg videre.

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...