Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det best å slette han av facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du sier hele tiden selv at du må glemme dette - også fortsetter du bare .. :)

 

Første trinn for å "glemme" er å ikke si mer om saken i verbal eller skriftlig form - den neste er å stille den indre samtalen ..

Lenke til kommentar

Ja dere forstår meg, tror jeg. Dere forstår at jeg har havnet i situasjoner som er tung å takle etterpå men du har et poeng. Nå er det best å la dette roe seg. Jeg har bestemt meg for å stoppe snakket om det, og prøve i roen å finne meg selv og komme til hektene igjen. Nå lar jeg også Facebook få ligge død inntil videre. Og åpner ingen av de fem meldinger som ligger der. Han kan ha skrevet noe mer men jeg takler ikke mer negative følelser nå så hvis han har noe å si får han kontakte meg på telefonen. Han vil se at meldingen ikke er lest hvis han har sagt noe på FB. Jeg må rømme litt derfra nå og få alt på avstand for jeg føler at jeg har hatt det tøfft nok nå. Tusen takk for svar :-)

Lenke til kommentar

Ja dere forstår meg, tror jeg. Dere forstår at jeg har havnet i situasjoner som er tung å takle etterpå men du har et poeng. Nå er det best å la dette roe seg. Jeg har bestemt meg for å stoppe snakket om det, og prøve i roen å finne meg selv og komme til hektene igjen. Nå lar jeg også Facebook få ligge død inntil videre. Og åpner ingen av de fem meldinger som ligger der. Han kan ha skrevet noe mer men jeg takler ikke mer negative følelser nå så hvis han har noe å si får han kontakte meg på telefonen. Han vil se at meldingen ikke er lest hvis han har sagt noe på FB. Jeg må rømme litt derfra nå og få alt på avstand for jeg føler at jeg har hatt det tøfft nok nå. Tusen takk for svar :-)

 

Syns dette høres destruktivt ut. Du vil heller la ting ligge, samt invitere han til å ta kontakt igjen ved å la han se at du ikke har lest det han eventuelt skriver. Dette tolker jeg som et et forsøk på å lure seg selv til å tro at man prøver å gå videre, når man egentlig bare legger opp til nye forhåpninger om at han tar kontakt, fordi du ikke føler deg sterk nok til å ta innover deg at det er slutt nå.

 

Jeg ville heller gjort meg ferdig med alt nå. Lest meldinger og få avklart situasjonen å du faktisk kan gå videre, i stedet for å bare rømme vekk og ta det opp en annen gang til en eventuelt ny skuffelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS: Det ser ut som om du har flere emner om samme problemstilling - kanskje til og med samme person - her, her og her. Alle trådene er opprettet i løpet av de siste tre ukene, og omhandler "en mann du har fallt pladask for" som "ikke vil ha kontakt/ikke tar kontakt/tar for sjeldent kontakt" og som til slutt "bare er ute etter sex med deg/har brukt deg for å få det han vil ha/ikke er interessert i deg for annet enn sex".

 

Kanskje på tide å ta til seg noen av rådene du har fått i de andre trådene, og som gjentas på de tre sidene i denne tråden: Move on. Slett ham fra Facebook, dropp ham fra mobilen, drit i fyren - og finn noen å prate med som kan hjelpe deg litt ovenpå med tanke på det tydelige selvtillitsproblemet du utviser.

 

Lykke til

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hun har totalt rundt 2-300 tråder om det samme emnet faktisk (flere brukere opp gjennom årene). Spiller ingen rolle hva dere sier, hun bruker dette forumet som en dagbok.

 

Hvis du har informasjon om en bruker som har flere brukerprofiler, anbefaler jeg at du tar kontakt med en moderator eller administrator og rapporterer dette, da det strider mot forumets retningslinjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke forstår er : hvorfor sletter ikke han meg fra facebook når han driter i meg slik han viser at han gjør?.... Han har fortsatt ikke slettet meg.

 

Jeg vet ikke om jeg skal tilgi han for at han var sånn og move on med en tilgivelse, og ikke slette han. Slik har jeg gjort før mot en annen som opptredde slik. Eller om det er best å slette han. Men han er jo ikke en venn slik han driver på....

 

Jeg tenker meg ihvertfall videre! :)

Lenke til kommentar

. Back-up-fitta........ uff... jaja.... jeg vet at jeg ser bedre ut enn de fleste og er mer enn god nok i senga, og jeg har så godt hjerte at jeg fortjener en bedre mann enn en som ser på meg slik uansett :D Jeg er mer enn en fitte! ;) hehehe, må le.... Makan til en måte mannfolk kan tenke på! Håper det fins menn som ikke er sånn i tankegangen ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...