Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det best å slette han av facebook?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg datet en fyr som nevnt i tidligere innlegg. Han dumpet meg en gang tidligere men tok meg tilbake fordi han synes jeg var så tiltrekkende fysisk for han sa han.... Jeg var blindt forelsket og håpet i det lengste at han ville være med meg. Vi møttes en del ganger etter det. Vi har hatt sex og alt det, og jeg ble forferdelig betatt av fyren.

 

Siste gang vi var sammen, så var vi på museum, spiste pizza, så film og koste oss sammen en hel helg. Vi snakket bare hyggelig med hveandre. Etter helgen takket jeg for en hyggelig helg. Da sa fyren ingenting.... Jeg synes det var kjempeekkelt, for jeg synes at han uansett kunne sagt noe hyggelig av ren vennlighet. Etter fem dager skrev jeg en sms å spurte om det gikk bra med han.. Da skrev han at alt var ok, men at han var usikker på om dette var riktig, og jo mer tid vi var sammen så ble det mer vanskelig....Jeg sliter veldig med dette ennå, og har han på facebook som venn. Så jeg lurer på om jeg skal slette han som venn... for jeg synes det var dårlig gjort å ikke svare meg på 5 dager etter en helg sammen. Hva synes dere?

 

Jeg har ikke lest de andre innleggene i tråden, men dropp kontakten og slett han fra alt. Om han liker deg, eller vil finne på andre ting med deg, så tar han kontakt selv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste jeg ikke forstår er : hvorfor sletter ikke han meg fra facebook når han driter i meg slik han viser at han gjør?.... Han har fortsatt ikke slettet meg.

 

Jeg vet ikke om jeg skal tilgi han for at han var sånn og move on med en tilgivelse, og ikke slette han. Slik har jeg gjort før mot en annen som opptredde slik. Eller om det er best å slette han. Men han er jo ikke en venn slik han driver på....

 

Jeg tenker meg ihvertfall videre! :)

 

Det trenger nødvendigvis ikke å bety at han bryr seg. Selv om folk liker å tro det, så er ikke Facebook noe offisielt dokument på hvorvidt man er venner, eller ikke. Jeg har fremdeles folk på min Facebook som jeg knapt har hatt kontakt med siden ungdomsskolen, og nå er jeg snart 27 år. De færreste har tatt seg bryet med å slette meg, og motsatt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Jeg har ikke lest de andre innleggene i tråden, men dropp kontakten og slett han fra alt. Om han liker deg, eller vil finne på andre ting med deg, så tar han kontakt selv. :)

Du burde kanskje ha tatt deg tid til å lese såpass at du fikk med deg at ts har bestemt seg for å slutte å denge løs på denne "døde hesten"

 

Ingen vits å fortsette å rippe opp i saken, altså ..

 

:)

Lenke til kommentar

Jeg datet en fyr som nevnt i tidligere innlegg. Han dumpet meg en gang tidligere men tok meg tilbake fordi han synes jeg var så tiltrekkende fysisk for han sa han.... Jeg var blindt forelsket og håpet i det lengste at han ville være med meg. Vi møttes en del ganger etter det. Vi har hatt sex og alt det, og jeg ble forferdelig betatt av fyren.

 

Siste gang vi var sammen, så var vi på museum, spiste pizza, så film og koste oss sammen en hel helg. Vi snakket bare hyggelig med hveandre. Etter helgen takket jeg for en hyggelig helg. Da sa fyren ingenting.... Jeg synes det var kjempeekkelt, for jeg synes at han uansett kunne sagt noe hyggelig av ren vennlighet. Etter fem dager skrev jeg en sms å spurte om det gikk bra med han.. Da skrev han at alt var ok, men at han var usikker på om dette var riktig, og jo mer tid vi var sammen så ble det mer vanskelig....Jeg sliter veldig med dette ennå, og har han på facebook som venn. Så jeg lurer på om jeg skal slette han som venn... for jeg synes det var dårlig gjort å ikke svare meg på 5 dager etter en helg sammen. Hva synes dere?

det virker som han ikke er interessert i deg. men siden du vil ha han tilbake så er det vel ingen vits å slette han fra fb

Lenke til kommentar

jeg personlig hadde aldri giddet det styret der, herregud for et mannfolk.. Er det ikke slitsomt ?!

 

Du er jo inne på det; du hadde ikke giddet. Det er nettopp det som er saken og ikke mannfolket - man velger selv, og det er hun tydeligvis ikke i stand til å velge riktig på. Dermed blir det feilvalg etter feilvalg, som sliter henne ut, og som hun spammer forumet med. (for det er ikke første posten fra den kanten akkurat). Rart at enkelte ikke lærer

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Han kom tilbake, og ba meg ut igjen....

Enten:

Gi totalt faen, gå i radiostillhet og slutt å kaste bort tiden og potensialet ditt på fyren.

 

Eller:

Ettersom han sikkert ser bra ut, og han må vel være noe bra i senga, ettersom du er spinnvill etter han - bruk han for sex. Men det tviler jeg på at du klarer. Eneste kommunikasjon er for å avtale møter til sex. Ingen film, middag og alt slikt. Overfladisk.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enten:

Gi totalt faen, gå i radiostillhet og slutt å kaste bort tiden og potensialet ditt på fyren.

 

Eller:

Ettersom han sikkert ser bra ut, og han må vel være noe bra i senga, ettersom du er spinnvill etter han - bruk han for sex. Men det tviler jeg på at du klarer. Eneste kommunikasjon er for å avtale møter til sex. Ingen film, middag og alt slikt. Overfladisk.

 

Synes hun virker for fortapt i han til å klare det å inngi seg på noe platonisk med denne mannen.

Tråden er en sår symfoni om ubesvart kjærlighet, og det å bli utnyttet av en man elsker, for mannen må da klart og tydelig vite nå hva han gjør mot denne jenta. Det er også så mye man kan gjøre da, som ts gjør, så mye man holder ut, så lenge det er håp i en, og noen ganger går det seg jo til, men stort sett er det veldig selvdestruktivt og vondt.

 

Hun får bruke tiden sin, så får vi håpe på en tråd siden, da om avstand til denne mannen på en måte hun slipper slite med, men tror nok veien for Ts er lang.

 

Trist, for hun hadde nok hatt godt av å bli ferdig i dette avogpå-lzm-forholdet,, og åpne dørene for ny og mer kvalitativ og givende kjærlighet. Den siste forelskelsen er alltid den største sies det, morsomt om hun hadde funnet ut av det, og da helst blitt kvitt denne fjolla her først:)

Endret av Zenzer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes hun virker for fortapt i han til å klare det å inngi seg på noe platonisk med denne mannen.

Tråden er en sår symfoni om ubesvart kjærlighet, og det å bli utnyttet av en man elsker, for mannen må da klart og tydelig vite nå hva han gjør mot denne jenta. Det er også så mye man kan gjøre da, som ts gjør, så mye man holder ut, så lenge det er håp i en, og noen ganger går det seg jo til, men stort sett er det veldig selvdestruktivt og vondt.

 

Hun får bruke tiden sin, så får vi håpe på en tråd siden, da om avstand til denne mannen på en måte hun slipper slite med, men tror nok veien for Ts er lang.

 

Trist, for hun hadde nok hatt godt av å bli ferdig i dette avogpå-lzm-forholdet,, og åpne dørene for ny og mer kvalitativ og givende kjærlighet. Den siste forelskelsen er alltid den største sies det, morsomt om hun hadde funnet ut av det, og da helst blitt kvitt denne fjolla her først:)

 

Enten:

Gi totalt faen, gå i radiostillhet og slutt å kaste bort tiden og potensialet ditt på fyren.

 

Eller:

Ettersom han sikkert ser bra ut, og han må vel være noe bra i senga, ettersom du er spinnvill etter han - bruk han for sex. Men det tviler jeg på at du klarer. Eneste kommunikasjon er for å avtale møter til sex. Ingen film, middag og alt slikt. Overfladisk.

 

Lenke til kommentar

Ikke hissig, nei. Bare du som formulerer deg så merkelig, at det er lett å misforstå.

Beklager det, skal forsøke å gjøre det mer forståelig neste gang:)

 

Du får ha en god natt videre, her er det kaffe, nattmat og gørrkjedelige oppdateringer i vente, så jeg får flytte fokus helt og kile videre. Så får vi håpe ts våkner opp til en mer helhetlig forståelse av alt sitt, og kanskje komme seg videre.

 

På gjensyn;)

Endret av Latias
Fikset sitat.
Lenke til kommentar

Jeg er blind når det gjelder han , jeg møtte han igjen. Han virker til å begjære meg høyt men sier mye som får meg til å føle dritt etter vi hat hatt sex. Skjønner ikke hva han vil med meg..... Og jeg sliter med å takle følelsene når han er sånn som han er. Han vil ikke bryte kontakt sier han men han er usikker sier han alltid

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...