Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

 

 

Hva er det som skjer hos Komplett? Høres jo helt forbanna mongo ut at assap2 da ikke får sin konsoll til slippdagen :hmm:

 

@ assap: Når du bestilte din, var vel prisen helt annen. Måtte du legge inn ny bestilling på PS3 for å så dagens pris? I så tilfelle, kan det da ha hendt at du ble nedprioritert av systemet?

 

 

Komplett pleier jo å sende ut produkter i god tid før lansering. Ofte er det snakk om en uke eller mer.

Min teori er at Komplett nå blir straffet for dette ved at leverandøren holder igjen. At de ikke skulle få inn maskiner, spill og tilbehør samtidig med de andre butikkene må jo ha en årsak...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke bestillt så mye fra komplett de siste årene, så jeg vet ærlig talt ikke helt hvordan de håndterer slikt. Men så lenge jeg kan stikke å hente konsollen på posten enten fredag, eller lørdag er det ett fett for meg. Lørdagen er første aktuelle bruksdag fir meg uansett, fyllesyk eller ei :p

 

Men er litt ergelig å se både gamezone og elkjøp/lefdal sende avgårde konsolle i hytt og pine, i mens vi enda venter på sendingsbekreftelse.

 

Vel vel, ser ut til at Xbox One kommer på døra her om noen timer så noen krise er det jo ikke uansett :D

Lenke til kommentar

Har ikke bestillt så mye fra komplett de siste årene, så jeg vet ærlig talt ikke helt hvordan de håndterer slikt. Men så lenge jeg kan stikke å hente konsollen på posten enten fredag, eller lørdag er det ett fett for meg. Lørdagen er første aktuelle bruksdag fir meg uansett, fyllesyk eller ei :p

 

Men er litt ergelig å se både gamezone og elkjøp/lefdal sende avgårde konsolle i hytt og pine, i mens vi enda venter på sendingsbekreftelse.

 

Vel vel, ser ut til at Xbox One kommer på døra her om noen timer så noen krise er det jo ikke uansett :D

Ut fra egen erfaring sender komplett pakker på morgenen og da har man det dagen etterpå, i alle fall hvis Tollpost blir brukt som fraktmetode :)

Lenke til kommentar

 

 

Hva er det som skjer hos Komplett? Høres jo helt forbanna mongo ut at assap2 da ikke får sin konsoll til slippdagen :hmm:

 

@ assap: Når du bestilte din, var vel prisen helt annen. Måtte du legge inn ny bestilling på PS3 for å så dagens pris? I så tilfelle, kan det da ha hendt at du ble nedprioritert av systemet?

 

 

 

 

Prisen var 6000 kr når jeg bestilte, orderen sto fremdeles på 6000 kr går men jeg hadde jeg fått beskjed for noen uker siden om at det ble ordnet når PS4 ble sendt, skulle få den til 3500 kr, noe orderen nå står på..kan ikke helt se at jeg skal bli straffet for å ha bestilt tidlig.

Lenke til kommentar

Nå ble jeg gledelig overrasket, 1 stk klar til levering står det på orderen min nå, rart ikke kundebehandleren hos Komplett sa jeg skulle motta en PS4 allikevel når jeg ringte for en stund siden, neste år sa han....ja ja bare glad jeg får en jeg.

 

Tatt meg fri på fredag, setter madammen på flyet til utlandet med et par venninner på lørdag for en jentetur...hele huset og tven for meg selv. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...