Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4


Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jeg frustrert, bestilte en PS4 fra Komplett den 18 mai, på orderen har det stått helt til i går kveld at forventet sendingdato er 28-11-2013, sjekket nettopp ordren og forventet sendingdato er flyttet til 01-16- 2014, kan da ikke være mulig hvis en som har forhåndsbestilt så tidlig ikke skal få konsollen sin

 

Allerede sendt en mail og ringer Komplett, så snart jeg har tid..dette kan bare ikke skje. :(

 

Da har jeg ringt Komplett, det stemmer dessverre, jeg får ikke konsollen ved release, trodde ved at jeg bestilte så tidlig som 18 mai var sikret en konsoll men nei da...nå er jeg skuffet her.

Endret av assap2
Lenke til kommentar

Nå er jeg frustrert, bestilte en PS4 fra Komplett den 18 mai, på orderen har det stått helt til i går kveld at forventet sendingdato er 28-11-2013, sjekket nettopp ordren og forventet sendingdato er flyttet til 01-16- 2014, kan da ikke være mulig hvis en som har forhåndsbestilt så tidlig ikke skal få konsollen sin

 

Allerede sendt en mail og ringer Komplett, så snart jeg har tid..dette kan bare ikke skje. :(

 

Bestilte den 15. mai fra Komplett. Min står fortsatt på sendingsdato 28.11. Ringte Komplett i går for å sjekke hvorfor de ikke allerede har sendt ut maskinene, slik andre nettbutikker nå har gjort. De fortalte at de ikke har fått inn konsollene enda, og at de ikke fikk de før den 28.11. Synes dette høres merkelig ut da alle andre forhandlere allerede har fått maskiner.

 

Jeg bestilte også en ekstra Dual Schock 4 og Killzone. Nå står det at Dual Shock ikke blir sendt før 16. jan og Killzone er reservert fra lager.

Lenke til kommentar

 

Bestilte den 15. mai fra Komplett. Min står fortsatt på sendingsdato 28.11. Ringte Komplett i går for å sjekke hvorfor de ikke allerede har sendt ut maskinene, slik andre nettbutikker nå har gjort. De fortalte at de ikke har fått inn konsollene enda, og at de ikke fikk de før den 28.11. Synes dette høres merkelig ut da alle andre forhandlere allerede har fått maskiner.

 

Jeg bestilte også en ekstra Dual Schock 4 og Killzone. Nå står det at Dual Shock ikke blir sendt før 16. jan og Killzone er reservert fra lager.

 

 

Ringte nettopp Komplett, han jeg snakket med hos kundeservice sa at de hadde fått inn meget få konsoller, dette må da bety at de har de på lager eller kunne han vel ikke ha sagt det, utrolig skuffet er jeg ihvertfall, trodde det å legge inn en forhåndsbestilling den 18 mai ville holde til å få en konsoll.

Lenke til kommentar

 

 

Ringte nettopp Komplett, han jeg snakket med hos kundeservice sa at de hadde fått inn meget få konsoller, dette må da bety at de har de på lager eller kunne han vel ikke ha sagt det, utrolig skuffet er jeg ihvertfall, trodde det å legge inn en forhåndsbestilling den 18 mai ville holde til å få en konsoll.

 

Men det verste er allikevel at de ikke kan si ifra når slike ting skjer. Dette har de garantert visst om en stund nå, og da kunne de sendt ut en mail eller ringt og sagt ifra til sine kunder.

 

Som sagt står min fortsatt til utsendelse i morgen, så har ett lite håp enda :)

Lenke til kommentar

Får uansett ikke brukt konsollen på fredag, så egentlig ingen krise for min del. Men irriterende at de absolutt skal tviholde forsendelsen til siste dag. Hvordan er Postnord på levering?

Får uansett ikke brukt konsollen på fredag, så egentlig ingen krise for min del. Men irriterende at de absolutt skal tviholde forsendelsen til siste dag. Hvordan er Postnord på levering?

Lenke til kommentar

Får uansett ikke brukt konsollen på fredag, så egentlig ingen krise for min del. Men irriterende at de absolutt skal tviholde forsendelsen til siste dag. Hvordan er Postnord på levering?

Får uansett ikke brukt konsollen på fredag, så egentlig ingen krise for min del. Men irriterende at de absolutt skal tviholde forsendelsen til siste dag. Hvordan er Postnord på levering?

Har bestilt en del fra de tidligere og får som regel varen dagen etter. Det står de bruker PostNord, men det er Tollpost som kjører ut hvertfall til Østlandet, og de er kjappe.

Lenke til kommentar

til info for de som har bestilt spill/konsoll fra cdon: da de har litt diffus frakt/betalingsinfo "faktura sendes etter at siste vare er sendt fra vårt lager" dette gjelder da ikke forhåndsbestillinger, her er svar fra cdon:

 

 

Hei, varene sendes etter hvert som de har release, fakturaen sendes selv om du har flere varer på orderen som ikke er sendt enda, vi venter aldri lenger enn 30 dager etter at en vare er sendt med å sende fakturaen for denne varen.

 

Lenke til kommentar

Tror nok dette ble siste gang jeg bestilte noe fra komplett. Syns de var mye bedre før.

 

Tollpost som de sender pakker med nå bruker evigheter på å levere her i Oslo så jeg får den nok ikke til fredag hvis de i hele tatt sender den i morgen.

Endret av shaker
Lenke til kommentar

Jeg bestilte 15. Mai fra komplett, der står sendingsdato til 28.11. Henter den på et pick-up-point, så jeg antar at det går i orden :)

 

Hva er det som skjer hos Komplett? Høres jo helt forbanna mongo ut at assap2 da ikke får sin konsoll til slippdagen :hmm:

 

@ assap: Når du bestilte din, var vel prisen helt annen. Måtte du legge inn ny bestilling på PS3 for å så dagens pris? I så tilfelle, kan det da ha hendt at du ble nedprioritert av systemet?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...