Gå til innhold

HBO-eieren kaller piratkopiering «bedre enn en Emmy»


Anbefalte innlegg

Piratkopiering er god PR for enhver aktør som ønsker at produktet skal bli populært og at flere skal ønske å ha det. Hvor mange bruker ikke ADOBE i jobbsammenheng fordi de hadde en kopi på gutterommet? Man blir hekta på tv-serier og legger igjen mye mer penger enn man ellers ville ha gjort.

 

I Norge bestod norsk musikkbransje av A-Ha og Åge Alexandersen. Med kopiering har mange nye artister vokst frem og vi har fått et stort mangfold av ulike sjangere. Med den nye åndsverksloven vil vi snart vende tilbake til bare Åge Alexandersen... så får vi håpe at A-Ha gjenforenes :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det kun HBO som forstår dette? Det er jo ikke så vanskelig å forstå at jo flere som ser en serie/film desto flere kommer til å kjøpe den på grunn av at så mange prater om den. Det er visst en del mennesker som mangler ren logikk.

 

Dette er svært lett å forstå så lenge man tjener godt med penger. Når man går i underskudd er det lett å beskylde pirater for å ta av intektene.

Lenke til kommentar

...

 

Det er tydelig at du vet veldig lite om GoT, noe som også er et resultat av filmatiseringen. Men realiteten er at det egentlig skulle vært _mer_ prat, i sesong 2 og spesielt sesong 3, ettersom de har kuttet mer og mer fra bøkene. (Dog ikke så rart, ettersom bok 3, er delt i to, hvor sesong 3 dekker del 1 og halve / kvarte del 2.)

 

Bok 4 igjen er en bok, og 5 er delt i to. Det er som sagt tidligere ikke fullført heller.

 

"Såpeoperaen" som du kaller det, er faktisk en veldig stor del av, og ikke minst veldig viktig for, historien.

 

Det er jo veldig synd at du ser det på den måten, men smaken er som baken.

 

En ting til: Hvorfor skylder du på serien, for reaksjonene til fans som sitter å ser på den? Det er vel "ikke" serien sin feil?

(Det er isåfall veldig positivt, fordi det viser en evne til å skape sterk emosjonell tilknytning til karakterene.)

I tillegg så er det noe annet å _se_ the red wedding, enn å lese om det, det var mye voldsommere å se det.

Lenke til kommentar

Han kan vel uttale seg så mye han vil om Game of Thrones. At hans mening har liten til ingen verdi er derimot sant.

 

Det er nok riktig at jeg har gitt det lite sjanse for innpass. Men så har det også noe med kommunikasjonsstilen til skuespillerne, eller kanskje dette også er bokens/bøkenes skyld? Ikke har jeg greie på GoT, men det fenget meg lite å se en dverg og noen andre folk prate i det uendelige uten å klare å fange tråden og uten å bli engasjert.

 

Normalt klarer jeg å engasjere meg i ting som jeg ikke har fulgt med på fra første minutt som surrer på TV. GoT er dårlig på at seerne skal klare det, noe sånn blir vel min mening om GoT. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...