Gå til innhold

Augustfest 2013 - Substitute - Folk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra i dag også, detaljrikdommen er i alle fall stor. Ansiktet føles litt mørkt for meg, men jeg tipper på at hun har en "sunn" solbrun farge som gir denne effekten i s/hv-bilde!

 

Det lille som irriterer meg, og da er det virkelig småpirk, så er det noen knøttsmå hvite prikker i høyre del av bildet. Trodde først det var skjermen min, men nei ......

Lenke til kommentar

Godt levert igjen. :) Blid og frisk dame det der.

 

Spørs om hun hadde satt pris på å få huden avtegnet såpass detaljert. Rusher vel til nærmeste dagkremboks. ;)

Bra i dag også, detaljrikdommen er i alle fall stor. Ansiktet føles litt mørkt for meg, men jeg tipper på at hun har en "sunn" solbrun farge som gir denne effekten i s/hv-bilde!

 

Det lille som irriterer meg, og da er det virkelig småpirk, så er det noen knøttsmå hvite prikker i høyre del av bildet. Trodde først det var skjermen min, men nei ......

 

Takk for tilbakemeldinger. Ja var litt usikker på om jeg skulle jukse og glatte til huden, men jeg synes hun var fin slik hun var.

Enig i at det ble litt mørkt ved øynene. 2 av 3 skjermer hos meg sa det samme, men da var jeg ferdig og ville ikke redigere mer. De små prikkene såg jeg ikke før du sa det. Det er nok vanndråper. Tøft!

Lenke til kommentar

9.Nærgående, friskt og naturlig portrett - fint utsnitt - gjør seg i svart/hvitt

Flott portrett igjen, synes at huden var OK uten noe retusjering, men jeg skulle også gjerne ha sett at øyepartiet hadde vært litt lysere.

Bildet utstråler at hun er en blid, men sterk dame. Godt utsnitt!

 

Takker. Det er godt å høre andres meninger og vurderinger av egne bilder. Når jeg holder på med eget arbeid så går jeg litt inn i min egen boble. Det er godt å få et kritisk blikk utenfra.

Jeg redigerte på min bærbare og fargene er ikke kalibrert rett på den derfor ble ikke lysnivået helt som ønsket.

Lenke til kommentar

Dag 10 - Bilde 10 En terrorist

Jeg har jobbet hele dagen og såg for meg at det ble en frikort dag totalt uten foto.

Det var en 2 åring i huset som ikke var interessert i å la leggingen bli "A walk in the park". Han stod på gulvet og tisset på pappaen sin og pysjamasen. Så mens jeg tørket opp og ryddet hørte jeg vill hjerterå latter fra soverommet. Da jeg kom inn på rommet hans hadde han fullt opp sengen med leker i håp om at han da slapp å legge seg.

post-6686-0-39157800-1376163636_thumb.jpg

Lenke til kommentar

He,he...fint fanget - et ertent blikk på han der ja.

Herlig ertent blikk ja, her må du ha vært raskt ute:-) Ser ut til at du har sendt blitsen via veggen på høyre hånd? Eller er det bare vinduet? Fungerer uansett bra. Ville kanskje ha cropet litt tettere, litt mye luft over og til høyre for terroristen din.

Ser ut som om du har en skikkelig utfordring der, ja, men du traff bra.

Utrolig bra barneportrett. Fanget situasjonen helt utmerket. Flott liten skøyer :)

 

Takk for kommentarer. Jeg skjøt blitsen opp i taket, vindu på siden til høyre. Jeg ville ha luft over terroristen da det er naturlig å ha luft i øynenes retning. Andre veien følte jeg bare at jeg måtte ha med hele sengen, mulig det hadde funket bedre uten. Det ble ikke noe kvalitetsbilde uansett. I dag var det bare å få levert, noe...

Endret av Substitute
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...