Gå til innhold

Med denne mini-pluggen skal Google ta Apple TV


Anbefalte innlegg

 

Apple hadde vel tilgang til å utvikle sin egen app? Hulu og alle andre 3.partsutviklere fikk ikke google cast SDK før 24. Juli. Går ikke å sammenligne akkurat.

 

Henger meg på denne. Cast er en ny plattform som inviterer til tredjepartsutvikling. Apple Maps erstattet en fungerende tjeneste med en som var mangelfull

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Chromecast SDK ble lansert 24.juli.

 

Hvordan skulle utviklerne til Hulu,HBO,Spotify osv allerede ha implementert dette allerede nå?

 

På samme måte som utviklerne til Netflix, som åpenbart har blitt invitert til å samarbeide med Google om implementering før Chromecast ble offisielt lansert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom alle posten, men:

- Vedr. tabell sammenlikning med Apple - gjenta etter meg "kildekritikk, kildekritikk, kildekritkk"... i dobbel forstand, når vi ser hvem som poster her.

 

Hw.no burde absolutt tatt en runde med kildekritikk før de publiserte artikkelen, ja, i stedet for å skjønnmale et såpass begrenset produkt som Google lanserer her...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har ikke lest igjennom alle posten, men:

- Vedr. tabell sammenlikning med Apple - gjenta etter meg "kildekritikk, kildekritikk, kildekritkk"... i dobbel forstand, når vi ser hvem som poster her.

- Umiddelbart ser kvaliteten til å være en begresning (802.11n og 720 "hugh bitrate"), men ser for meg en v2 med ac-standard og 1080

- Er for øvrig åpen API. Kan bli veldig spennende å se hva man kan få ut av det!

Mao. bør vi skrive "kildekritikk" over alle som kritiserer Apple? Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Ville bare si at jeg har bestilt denne fra amazon.com til min JetCarrier-adresse. (De sender den foreløpig bare til amerikanske adresser) De var utsolgt da jeg bestilte, men nå har jeg fått eta. 23-28 august. Veldig spent på hvor mye jeg får til å fungere i Norge uten amerikanske kontoer, men regner med flere og flere apper får støtte også her til lands. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...