Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med fortiden hennes


Anbefalte innlegg

 

Jeg syntes den her treffer spikern på hodet.

http://www.youtube.com/watch?v=wxWuREjuLAE

 

TS her.

 

Jeg vil si takk! Den traff ganske bra. Jeg føler meg nå bedre enn på veldig lenge, og er akkurat nå veldig glad for jeg bestemte meg for å gi det et nytt forsøk.

 

Jeg føler det ligger mer potensiale til personlig vekst, glede og sosial forståelse i å tenke i slike baner, enn å hate jenters væremåte, slik alternativet er.

 

Anonymous poster hash: 2bf0e...e88

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

TS her.

 

Jeg vil si takk! Den traff ganske bra. Jeg føler meg nå bedre enn på veldig lenge, og er akkurat nå veldig glad for jeg bestemte meg for å gi det et nytt forsøk.

 

Jeg føler det ligger mer potensiale til personlig vekst, glede og sosial forståelse i å tenke i slike baner, enn å hate jenters væremåte, slik alternativet er.

 

Anonymous poster hash: 2bf0e...e88

 

 

Hvorfor må du alternativt hate kvinners væremåte? Kan du ikke bare anerkjenne hva de er og anse dem som potensiell sex, slik jeg gjør? Som jeg sa - det er ingen vits å lyve for seg selv og velge komfortable illusjoner. Du er vel ung foreløpig og har lite ansvar og arbeidsmengde, men det er plutselig ikke like fett lenger å føle at du bare skal nikke og se på alt av kvinnelig adferd som naturlig og sjarmerende, når det innebærer at du må svelge stolthet og holde hodet kaldt, hvis ikke så står det en annen ridder klar til å ta over, samtidig som hun tar ungene dine i samme slengen. Det er en grunn til at 8 ganger så mange menn tar sitt liv, og stort sett er det i forbindelse med tap av unger fordi mor favoriseres, og man vet også at kvinner er de som oftest bryter opp forholdene.

 

Du kan da gjerne høre på disse riddrne som bare lever i nuet og aldri tenker at deres "good" -guy oppførsel ikke holder i lengden, eller du kan ta realitetene innover deg, forstå at du bare er en resirkulerbar relasjon for en kvinnehjerne som emosjonelt bare veiger den god/dårlig basert på dine "prestasjoner", som stort sett kun går i hvor mange forskjellige meningsløse måter du klarer å uttrykke at hun er hele din verden på eller hvor mange reisemål du er i stand til å gi henne i løpet av året, og selv om mange menn tenner på å være en slik slave og forbruksvare for kvinner, så er det ikke nødvendigvis like fett når du er overarbeidet og frarøvet et sosialliv og mye annet pga hennes forventninger til deg og sløs av din tid om et år, når du sikkert for lengst har gått lei av den samme, uendrede musa som ofrer mindre og mindre tid på å holde seg frisk og seksuelt interessant med tiden og mister sin attraksjon pga det mannlige behov for visuell variasjon. Disse ridderne er på modningsnivå med et barn når det kommer til å se frem i tid og se hvilke fallgruver de statistisk havner i på sikt med kvinner, og deres inkompetanse til å skape attraksjon med kvinner på kort tid, kombinert med deres pubertale trang til å lystre kvinner i bytte mot et dypp er det eneste som legges til grunn for å tenke i de baner som den ubulka, ganske uattraktive svake PUA-en i klippet. Om man tør å akseptere kvinner for det de er, så bør forhold være ganske uinteressant, men det er fult mulig å leve utenfor sølibat for det. Istedet prøver du å kjøpe dårlige forklaringer, og lever på en løgn om at du syns ganske kynisk, utnyttende kvinnelig natur, designet for henne og hennes avkoms overlevelse på bekostning av hanner, er sjarmerende, istedet for ganske truende og veldig destruktiv for menn, og heller ha korte, harmløse relasjoner med dem. Det er som å tenke som en quitter, and winners dont think like that.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

TS her.

Til Kalkunkrøll: Jeg har vært en stygg jævel med ikke-eksisterende selvtillit opp igjennom hele ungdomstia, og kan telle på en hånd hvor mange oppegående samtaler jeg hadde med jenter på videregående.

Min innerste drøm har alltid vært å kunne være meg selv, sammen med en jente som aksepterer meg for den jeg er. Det har alltid vært den store mangelen i livet mitt.

Det å nå skulle se på jenter som kun potensiell sex, er rett og slett bare ikke meg.

Da ville jeg ikke vært meg selv lenger. Derfor velger jeg å ikke følge dine råd, Kalkunkrøll.

Jeg sier ikke at jeg ser på jenter som mer verdt enn meg. Jeg har slutta å sette jenter på pidestall. Men jeg vil ikke senke min egen verdi til hore.

Jeg beholder dama.



Anonymous poster hash: 2bf0e...e88
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

TS her.

Til Kalkunkrøll: Jeg har vært en stygg jævel med ikke-eksisterende selvtillit opp igjennom hele ungdomstia, og kan telle på en hånd hvor mange oppegående samtaler jeg hadde med jenter på videregående.

Min innerste drøm har alltid vært å kunne være meg selv, sammen med en jente som aksepterer meg for den jeg er. Det har alltid vært den store mangelen i livet mitt.

Det å nå skulle se på jenter som kun potensiell sex, er rett og slett bare ikke meg.

Da ville jeg ikke vært meg selv lenger. Derfor velger jeg å ikke følge dine råd, Kalkunkrøll.

Jeg sier ikke at jeg ser på jenter som mer verdt enn meg. Jeg har slutta å sette jenter på pidestall. Men jeg vil ikke senke min egen verdi til hore.

Jeg beholder dama.

 

Anonymous poster hash: 2bf0e...e88

 

 

Du vet det er noe som heter personlig utvikling? Hadde du vært deg selv fra da du kunne uttale ditt eget navn hadde du fortsatt hatt infantile interesser, ønsket å bli dullet med av mamma og nektet å gå på skole og fått deg jobb. Hvorfor går du på jobb, hvorfor former du dine egne meninger, hvorfor leker du ikke med actionfigurer lenger? Den du er i dag er jo i høyeste grad prosjiserte behov og krav fra omgivelsene og en del av din personlige vekst og har lite å gjøre med den du egentlig er/var en gang.

 

Du ser egentlig etter en mamma du kan ha sex med, en som gir deg ubetinget kjærlighet for den du er. Hvordan tror du hun blir når hun blir gravid da, når dere får en unge som tar vekk oppmerksomheten fra deg, når du igjen må vokse personlig å bli noe du ikke er for å holde på den tøtta di som etterhvert kommer til å slutte å late som hun tenner på deg og dele ut langt mindre sex når hun er mer opptatt av å bebreide deg for enten å bruke for lite tid med henne til fordel for jobb, eller bringe for liten inntekt og materielle goder om du klenger deg på henne.

 

Å kalle det horete å anse jenter som kun potensiell sex er hjernevasket. Å være horete er å kreve en investert fremtid og etablering for å spre beina mot å bli penetrert. Ergo er de horete individene de som krever mer enn sex for sex - altså i de fleste tilfeller kvinnen. Du derimot kan krone deg som horekunde, som overse dine egne interesser her og tilside legger ønsker å behov for å tjene hennes, så la vær å subtilt titulere meg en hore når du objektivt sett er den billige her. Jeg invester aldri mer enn sex for sex med kvinner, det gjør meg fair og fornuftig.

 

Behold gjerne dama di. Det er hun som beholder ungene dine, huset ditt og din kastrerte manndom noen år fram i tid så husk hvertfall de advarslene du fikk når den tid er inne.

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar

En hore er per definisjon når en kvinne og en mann, hvorav minst den ene er gift med en utenforstående, har kjønnslig omgang sammen. Det skilles mellom helt hor (at begge er gifte) og halvt hor (at kun den ene er gift). En slik kvinne kalles for "hore", og mannen kalles tilsvarende for "horebukk" og lignende.

 

Hore = når man er gift og har sex med en annen, altså forventer man ikke noe mer av personen man har sex med.

 

Scenarioet du beskriver er jo det motsatte.

 

Hvordan er jeg billig når jeg velger å kun ha sex med en jente?

 

Hvordan er du ikke billig når du lar jenter ha sex med deg uten at du forlanger noe mer?

 

Jeg leter ikke etter noen som gir meg ubetinget kjærlighet, men som gir meg kjærlighet på grunn av at jeg er som jeg er.

 

Hvis du vil gå glipp av følelsene som kjærlighet kan gi deg, værsågod. Du nekter å innse at jenter er forskjellige. Gutter er forskjellige, så hvorfor ikke jenter?



Anonymous poster hash: 2bf0e...e88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette må du bare finne deg i. Jo eldre du blir jo flere personer har damene ligget med som regel.

 

Hadde jeg hatt en dame som hadde blitt sur/lei seg på grunn av at jeg hadde ligget med andre så hadde jeg nok begynte å tvile sterkt på det forholdet. Kan ikke klandres for det som har skjedd før dere møttes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En mann er jeger, en kvinne er bytte. Mannen skal helst være en god jeger, kvinnen skal helst ikke ha latt seg fange så ofte.

 

For en kvinne er det stas å være sammen med en mann som har tatt for seg. Men det var jeg som fikk ham til slutt, kan hun tenke.

 

For en mann er det pinlig å være sammen med en kvinne som rødmer når bygdas menn hilser megetsigende.

Lenke til kommentar

En mann er jeger, en kvinne er bytte. Mannen skal helst være en god jeger, kvinnen skal helst ikke ha latt seg fange så ofte.

 

For en kvinne er det stas å være sammen med en mann som har tatt for seg. Men det var jeg som fikk ham til slutt, kan hun tenke.

 

For en mann er det pinlig å være sammen med en kvinne som rødmer når bygdas menn hilser megetsigende.

Dette er det dummeste jeg noen gang har hørt i hele mitt liv. Er det faen meg mulig. Stikk tilbake til 1800-tallet.

 

Anonymous poster hash: bf3c6...dc3

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er det dummeste jeg noen gang har hørt i hele mitt liv. Er det faen meg mulig. Stikk tilbake til 1800-tallet.

 

 

Anonymous poster hash: bf3c6...dc3

 

Det er mye som er dumt i livet, men det er ikke et kriterium for om det er riktig eller feil. Noen ting er også uforanderlige. Man laget barn på samme måte på 1800-tallet, tro det eller ei.

 

At virkeligheten er slik jeg beskrev den er bekreftet av forskning. At du ikke liker det er greit, men det er noe av det dummeste du gjør å fornekte realiteter. Tror du menn overrapporterer seksuell erfaring, og kvinner underrapporterer, uten at de mener det gir dem en fordel? Hvis du tenker deg om og er ærlig mot deg selv, så kan du kanskje se at du selv gjør dette, og dermed bekrefte det jeg skrev som du syntes var så innmari dumt. ;)

 

Vi lyver om antall sexpartnere:

http://www.side2.no/helse/article3630102.ece

 

Partnervalg, forskjell på menn og kvinner:

http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article796304.ece

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

Ja, og hvorfor TROR du kvinner blir nødt til å lyve om sexlivet/partnere for å føle at de har noe verdi? Pga slike menn SOM DEG. Forskning eller ei, å si at menn er jegere og kvinner er byttet og synker lavere i verdi hvis de har mye sex er noe av det mest naive du kan si i 2013, kvinner kan faktisk være like glad i sex som menn, hadde det ikke vært for oss hadde ikke dere fått dere noe heller, så slutt å se på oss som objekter eller "bytter". Det er bare kvalmt. Veldig kvalmt.



Anonymous poster hash: bf3c6...dc3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ja, og hvorfor TROR du kvinner blir nødt til å lyve om sexlivet/partnere for å føle at de har noe verdi?

 

Ingen andre enn deg snakker om at kvinnens verdi synker med antall sexpartnere. Jeg har ikke tenkt tanken overhodet.

 

Hvorfor tror du *menn* må lyve om sexlivet? Hvorfor ser du på kvinner som offer, når menn er ofre for det samme? Makan til ensporethet.

 

Jeg forstår deg om du tenker på "verdi" på konemarkedet. Der er det nok slik at "markedsverdien" synker med antall partnere. Også for menn er "markedsverdien" knyttet til antall partnere, som er noe av årsaken til at TS sliter. Det er selvsagt urettferdig at for kvinner kan "markedsverdien" bare gå nedover, mens for menn går den oppover med antall partnere. Men vet du hva? Det er ikke menn som har bestemt at kvinner foretrekker erfarne menn.

 

Du har et større problem om det er så at du knytter din verdi som kvinne og menneske opp mot seksuell erfaring.

Endret av Horten Market
Lenke til kommentar

 

Ja, og hvorfor TROR du kvinner blir nødt til å lyve om sexlivet/partnere for å føle at de har noe verdi? Pga slike menn SOM DEG. Forskning eller ei, å si at menn er jegere og kvinner er byttet og synker lavere i verdi hvis de har mye sex er noe av det mest naive du kan si i 2013, kvinner kan faktisk være like glad i sex som menn, hadde det ikke vært for oss hadde ikke dere fått dere noe heller, så slutt å se på oss som objekter eller "bytter". Det er bare kvalmt. Veldig kvalmt.

 

Anonymous poster hash: bf3c6...dc3

 

 

Hehe, du må ikke tro at det ikke merkes på kvinnen om hun har gjort dette før eller ikke når hun blir med i senga, så å lyve om hvor mange du har hatt gjør det bare verre for deg selv. Føler du at du ikke kan stå for hvor mange du sprer beina for så bør det fortelle deg noe.

Lenke til kommentar

Ikke noe gale i å føle at hun er skitten fordi hun har hatt mange sexpartnere. Etter eksen min var utro, vi var begge jomfruer, så ville det aldri ha fungert. Tainted gods.

 

Unnskyld for å ta opp en gammel kommentar.. Men gud fader... Enought said egentlig, men jeg må bare fortsette her.. Er du helt forbanna idiot? Unnskyld ord bruken min, og unnskyld hvis jeg fornærmer noen, men å si at ho er skitten, fordi ho har hatt FIRE sex partnere? Jeg har hatt nærmere 30, er jeg da utro mot min neste kjæreste, bare fordi jeg har vært litt for glad i jenter?

 

Jeg ville dumpa henne. Ikke fordi hun står for å være så alt for promiskuøs, selv om tallet mest sannsynlig er underdrevet en del, men fordi hun beklager seg på en sleip og manipulerende måte. Hun har ingenting å unnskylde seg for, og klarer tydligvis ikke å stå for det hun har gjort, noe som gjør henne ryggradsløs og stakkarslig. Dette er kvaliteter bedragerske kvinnfolk besitter, når de løgnersk påstår at de tar prevensjon og er helt uvillig til å ta en abort i ettertid. Da er det også grunn til å tvile på hva hun legger i kjærlighetserklæringene sine, noe som gjør dem til vage grunner for å fortsette med henne.

 

Å herre jesus jeg kjenner ett stort sinne her i kveld, og igjen må jeg beklage hvis jeg fornærmer noen.. Stakkarslig? Sleip og manipulerende? Ikke stå for det hun har gjort?? Ho har sagt unnskyld, UTEN GRUNN!!! Innrømt hva hun har gjort, selv om hun ikke trenger å stå og forsvare seg selv ovenfor TS, bare fordi hun har levd ett tidligere liv.

Kjæresten din TS skal ikke måtte stå for det hun har gjort, bare fordi hun har hatt tidligere kjærester eller sex partnere, det er en helt normal del av livet.. Sex er normalt, tilfeldig sex er faktisk mer normalt en mange tror, og det er ikke noe man skal måtte stå til ansvar for, så lenge man var singel, og ikke var utro mot noen!

 

TS; Kjæresten din høres ut som en jente du burde spare på.. Ta råd fra andre her, som sier du burde oppsøke hjelp for underliggende problemer, selv om du kanskje ikke vet om dem.

 

EDIT: Kjære moderatorer, jeg vil beklage på forhånd hvis jeg har skrivd noe som kanskje ikke er helt i tråd med forumets regler.

Endret av Elwani
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Å herre jesus jeg kjenner ett stort sinne her i kveld, og igjen må jeg beklage hvis jeg fornærmer noen.. Stakkarslig? Sleip og manipulerende? Ikke stå for det hun har gjort?? Ho har sagt unnskyld, UTEN GRUNN!!! Innrømt hva hun har gjort, selv om hun ikke trenger å stå og forsvare seg selv ovenfor TS, bare fordi hun har levd ett tidligere liv.

Kjæresten din TS skal ikke måtte stå for det hun har gjort, bare fordi hun har hatt tidligere kjærester eller sex partnere, det er en helt normal del av livet.. Sex er normalt, tilfeldig sex er faktisk mer normalt en mange tror, og det er ikke noe man skal måtte stå til ansvar for, så lenge man var singel, og ikke var utro mot noen!

 

TS; Kjæresten din høres ut som en jente du burde spare på.. Ta råd fra andre her, som sier du burde oppsøke hjelp for underliggende problemer, selv om du kanskje ikke vet om dem.

 

EDIT: Kjære moderatorer, jeg vil beklage på forhånd hvis jeg har skrivd noe som kanskje ikke er helt i tråd med forumets regler.

 

Du burde kanskje slutte å høvle over så mange jenter, de ukontrollerbare sinneutbruddene deres ser ut til å ha smitta over på deg. Jeg har vanskelig for å tro at en sånn diva har høvla over noe annet enn fantasiglimtene sine, men jeg får la tvilen komme deg til gode.

 

Det er absolutt er faretegn at jenta unnskylder hvor mange hun har ligget med. Det vitner bare om at hun er ute etter å glede den nåværende personene og er villig til å overse sine egne verdier for å tilfredstille den andre, så det er bare manipulerende og stakkarslig. Den unnskyldningen vil være null verdt og hennes anger betyr null om en mer attraktiv mann enn ts fatter interesse for henne og vil ha henne til å legge seg på rygg for å tilfredstille, som en lydig tispe.

 

Jeg er den første som oppfordrer jenter til å ligge rundt, siden jeg selv ikke ønsker å måtte forplikte meg til disse tøsene, og derfor veileder jeg ts i den retningen som egentlig passer han best. Denne jenta er ikke noe å forplikte seg til, hun er en ferskvare for andre, hvorfor skal han dyrke henne da?

Lenke til kommentar

Jeg er den første som oppfordrer jenter til å ligge rundt, siden jeg selv ikke ønsker å måtte forplikte meg til disse tøsene, og derfor veileder jeg ts i den retningen som egentlig passer han best. Denne jenta er ikke noe å forplikte seg til, hun er en ferskvare for andre, hvorfor skal han dyrke henne da?

 

Korreksjon: Du "veileder" ham i en retning som har gitt deg resultater du tydeligvis var ganske desperat etter å få, og som du så har gjort til et universelt fasitsvar for alle dameproblemer. Jeg har muligens nevnt det før, men du minner meg om disse helfrelste PUA-spirene som dukket opp i kjølvannet av The Game og var hellig overbevist om at man kunne få en hvilken som helst dame på denne planeten bare man hadde de rette teknikkene og rutinene.

 

Videre holder du så hardt og ufravikelig på denne "sannheten" din at det virker som om du trenger den, og at alt som ikke passer inn er "white knighting" og piss som må, skal og bør forkastes. Det kan godt være at du tror du sitter med fasiten og at alle andre er idioter og riddere, en antagelse som forøvrig er tåpelig i seg selv, men denne rigiditeten får deg bare til å virke redd for at verdensbildet ditt skal slå sprekker og at alle rasjonaliseringene og "grunnene" for hvordan verden fungerer skal falle i grus. Dog, å skrive dette til deg er antagelig en oppvisning i bortkastet energi, men jeg velger å gjøre det likevel.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det er helt legitimt for menn som søker forhold å ønsker seg en anstendig kvinne. Skal de først investere tid og lojalitet for å etablere seg, så skjønner jeg at det må være kjipt å tenke på at flere menn ikke ville ha henne for noe mer og fik brukt henne som en sexleke før han kjøpte katta i sekken, og jeg har meget med respekt for menn som tør å være ærlig på det.

 

Tenker at dette er greit dersom mannen også er jomfru og gifter seg med henne før de har sex. Da er det tross alt noe de begge ønsker.

 

Hvis han ikke setter samme standarder for seg selv, er det i bunn og grunn bare hykleri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Hvis han ikke setter samme standarder for seg selv, er det i bunn og grunn bare hykleri.

 

Hehe, spar meg. Det blir som å sammenligne det å spise en pizza etter en hard treningsøkt

for restitusjon og det å fråtse pizza for kos. Det ene har man gjort seg fortjent til å og bidrar til utvikling, det andre er bare unødvendig grådighet og lav impulskontroll.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...