Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med fortiden hennes


Anbefalte innlegg

Dette er noe av grunnen til at jeg ikke deler hvor mange partnere jeg har hatt med nye kjærester. Det kommer veldig sjelden noe godt ut av det. Nå er det jo ikke uvanlig å ikke være jomfru når man er 20+ som jente, så. Fortid er fortid, og ikke noe man trenger å unnskylde seg for til ny partner!

At man har hatt flere enn fire betyr forresten heller ikke at man automatisk har problemer med å binde seg til en fyr når man klaffer med noen og blir sammen.. :) .

 

Godt å høre at du har det litt bedre TS, håper det fortsetter slik :) . Jenta di er jo glad i deg og har valgt å være sammen med DEG.

 

Det er vel strengt tatt jeg, eller altså den du eventuelt dater/holder på med, som bestemmer om du svarer på det eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Respekt for andres grenser er jo en fin ting, da. Hvis ikke fremstår du fort som et kontrollerende rasshøl.

 

Respekt i meningsfulle relasjoner skal være gjensidig og det oppnår hun ikke ved å holde tyst ved spørsmål vedrørende verdisyn. Mange menn har grenser ved et vist antall så det er en like stor overtredels å lyve eller å unnlate og oppgi korrekte opplysninger.

Lenke til kommentar

Respekt i meningsfulle relasjoner skal være gjensidig og det oppnår hun ikke ved å holde tyst ved spørsmål vedrørende verdisyn. Mange menn har grenser ved et vist antall så det er en like stor overtredels å lyve eller å unnlate og oppgi korrekte opplysninger.

 

Lykke til videre!

 

Å lyve er en ting, men ingen har noen rett til å vite hvor mange jeg har hatt, og dette gjelder for jenter og.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mange bitre mennesker her, og sikkert noen som ikke har hatt mange forhold selv. Jeg føler noen ønsker å ødelegge for TS.

 

Hvis du føler sterkt for denne jenta og dere har det bra samme synes jeg du skal fortsette. Spesielt siden dere har vært åpen om dette temaet så tror jeg at det er en framtid for dere. Hva som er tungt nå trenger ikke være det i tiden fremover, særlig hvis du etterhvert planlegger et liv med henne.

 

Fokuser på alt det som er bra! Alle er ulike, og alle har forskjellige grunne for hvor mange partnere de har hatt.

 

Anonym poster: c8655056a0e0912dd92c0a3011327f31

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Småartig problemstilling, sjalusi er plagsomt. Årsaken til følelsene bunner i egen usikkerhet (påvirkes av selvtillit) samt usikkerheten til selve forholdet.

 

Jeg berolige TS med at slike tanker sakte men sikkert vil plage deg mindre og mindre. De vil være der, men ikke bekymre deg i samme grad. Det er en "tiden leger alle sår" prosess som vil pågå så lenge dere har det bra sammen. Har dere det fint lenge nok vil ikke tankene plage deg i det hele tatt til slutt.

Ulempen er at negative følelser forbundet med tankene gjerne "blusser opp igjen" om dere har dårlige perioder.

 

Det er forøvrig opp til hver enkelt å bedømme om en potensiell partners tidligere historie skal velte et eventuellt forhold. Tidligere seksuell aktivitet kan være en årsak, men det kan finnes masse andre grunner også. Historien forteller noe om en persons væremåte. En skal imidlertid passe seg for å være for kritisk, folk forandrer seg gjerne med tiden.

 

Lykke til forøvrig.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Respekt i meningsfulle relasjoner skal være gjensidig og det oppnår hun ikke ved å holde tyst ved spørsmål vedrørende verdisyn. Mange menn har grenser ved et vist antall så det er en like stor overtredels å lyve eller å unnlate og oppgi korrekte opplysninger.

 

Jeg har lyst til å score et billig poeng på at du nevner "meningsfulle relasjoner", men jeg skal la være ...

 

Problemet, iallfall slik jeg ser det, er ikke at menn har grenser, men at de har en tendes til å klikke i vinkel og være fordømmende, og i en del tilfeller direkte ufine, mot jenter som overskrider "grensen." Merkelapper som løs, hore o.l. blir slengt rundt over en lav sko, noe som gjerne stammer fra usikkerhet og mental ballast som man projiserer over på jenter for å unngå å ta tak i egne problemer. Det er generelt mye lettere å legge skylda på andre enn det er å innrømme at man har driti seg ut og bør ta ansvar for egne valg ...

 

Så ikke regn med at folk gidder ha noe mer med deg å gjøre.

 

Alternativt at man finner noen som ikke spør eller respekterer at man ikke vil snakke om det. Vil man ikke respektere at dama ikke vil snakke om det bør man kanskje ta en titt på seg selv og finne ut hvorfor i helvete man vil vite ting som i utgangspunktet ikke angår en. Sånne folk eksisterer faktisk, uansett hva du synes å tro :p

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å score et billig poeng på at du nevner "meningsfulle relasjoner", men jeg skal la være ...

 

Problemet, iallfall slik jeg ser det, er ikke at menn har grenser, men at de har en tendes til å klikke i vinkel og være fordømmende, og i en del tilfeller direkte ufine, mot jenter som overskrider "grensen." Merkelapper som løs, hore o.l. blir slengt rundt over en lav sko, noe som gjerne stammer fra usikkerhet og mental ballast som man projiserer over på jenter for å unngå å ta tak i egne problemer. Det er generelt mye lettere å legge skylda på andre enn det er å innrømme at man har driti seg ut og bør ta ansvar for egne valg ...

 

 

 

Alternativt at man finner noen som ikke spør eller respekterer at man ikke vil snakke om det. Vil man ikke respektere at dama ikke vil snakke om det bør man kanskje ta en titt på seg selv og finne ut hvorfor i helvete man vil vite ting som i utgangspunktet ikke angår en. Sånne folk eksisterer faktisk, uansett hva du synes å tro :p

 

Å fordømme kvinner som har hatt for mange er feil fordi det er mennene som har driti seg ut ved å ha færre enn henne? Menn er mennesker også, og om det er usikkerhet eller andre årsaker som gjør at de ikke vil ha en tøs er irrelevant, da det er helt naturlig følelser de fleste kjenner på angående noe. Mange menn tør ikke å sette grenser heller i frykt for å bli stemplet som usikker og sjalu.

 

Det er helt legitimt for menn som søker forhold å ønsker seg en anstendig kvinne. Skal de først investere tid og lojalitet for å etablere seg, så skjønner jeg at det må være kjipt å tenke på at flere menn ikke ville ha henne for noe mer og fik brukt henne som en sexleke før han kjøpte katta i sekken, og jeg har meget med respekt for menn som tør å være ærlig på det. Det krever nemlig mot og guts å ytre ærlige, men upopulære meninger angående kvinner som er så overbeskyttet og både har kvinner og menn i ryggen, så de egentlige usikre mennene er de som er helt tollerant og er happy med å være hennes nåværende, uavhenig av hennes tidligere handlingsmønster i fortiden.

 

Personlig bryr jeg meg katta om hvor mane hun har ligget med så lenge hun skjønner at jeg også kun oppfatter henne som sex uten at det skal koste meg noe å være ærlig om.

Lenke til kommentar

Å fordømme kvinner som har hatt for mange er feil fordi det er mennene som har driti seg ut ved å ha færre enn henne? Menn er mennesker også, og om det er usikkerhet eller andre årsaker som gjør at de ikke vil ha en tøs er irrelevant, da det er helt naturlig følelser de fleste kjenner på angående noe. Mange menn tør ikke å sette grenser heller i frykt for å bli stemplet som usikker og sjalu.

 

Det var ikke det jeg sa, selv om jeg nok kunne ha uttrykt meg klarere. La meg derfor finne fram teskjea ...

 

- Menn med knallharde "grenser" for antall sex-partnere er ofte både dømmende og ufine når det gjelder kvinnfolk som har hatt "for mange", selv om de ikke hverken vet årsaken til disse valgene eller hvorvidt personen har forandret seg etter hvert. I mange tilfeller ser de seg også blinde på antallet og gidder ikke finne ut heller.

 

- Denne oppførselen stammer, iallfall tilsynelatende, fra egen usikkerhet, mangel på selvtillit og tiltro til at man er god nok. Det er her jeg mener disse mannfolka er på ville veier, siden de heller vil være passiv/aggressive, innta offerrollen og rette pekefingere mot gud og hvermann istedenfor å ta en titt på seg selv og vurdere hvorvidt en slik strategi i det hele tatt tjener noe formål.

 

Misforstå meg rett, jeg mener ikke at man skal gå på akkord med de verdiene man faktisk har, men erfaring har vist meg at disse verdiene ofte er basert på (irrasjonell) frykt, fordommer og antagelser, og at de fort kan forandre seg hvis man investerer litt tid i å rydde opp mellom øra. Mange har ikke engang tatt seg bryet med å finne ut hvilke verdier de har, og adopterer istedet verdier fra nærmiljøet tilnærmet ukritisk.

 

Som en fotnote, er ikke det at man ikke tør å sette grenser i frykt for å bli stemplet som usikker ganske selvmotsigende ...?

 

Det er helt legitimt for menn som søker forhold å ønsker seg en anstendig kvinne. Skal de først investere tid og lojalitet for å etablere seg, så skjønner jeg at det må være kjipt å tenke på at flere menn ikke ville ha henne for noe mer og fik brukt henne som en sexleke før han kjøpte katta i sekken, og jeg har meget med respekt for menn som tør å være ærlig på det. Det krever nemlig mot og guts å ytre ærlige, men upopulære meninger angående kvinner som er så overbeskyttet og både har kvinner og menn i ryggen, så de egentlige usikre mennene er de som er helt tollerant og er happy med å være hennes nåværende, uavhenig av hennes tidligere handlingsmønster i fortiden.

 

Personlig bryr jeg meg katta om hvor mane hun har ligget med så lenge hun skjønner at jeg også kun oppfatter henne som sex uten at det skal koste meg noe å være ærlig om.

 

Jeg finner det smått interessant at du konsekvent antar at menn bruker kvinner som "sexleker", uten å ofre så mye som en bokstav på tanken om at kvinnen også har noe å si. Kanskje hun valgte som hun gjorde fordi hun hadde lyst? Hvorfor skal i såfall det være verre enn at menn puler rundt? Jeg finner det også interessant at du rasjonaliserer det hele til at de som gir faen i antall partnere må være de som er usikre, slik at du kan ha "rett" og beskytte verdensbildet ditt. Selv er jeg en av synderne som bryr meg lite om hvor mange en eventuell partner måtte ha hatt før meg, fordi jeg vet at slike opplysninger ikke vil være til nytte for meg og heller foretrekker å trekke konklusjoner ut ifra nåværende oppførsel.

 

I det hele tatt minner argumentasjonen din meg litt om disse nyfrelste sjekkerne som dukket opp i kjølvannet av The Game og mente at man kunne få alt med to bein og pupper bare man øvde nok, var god nok og hadde det rette materialet. Fortegnene er riktignok litt annerledes, men den bastante troen på at du har rett og at alle andre tar feil oppleves som ganske lik ...

Endret av Raven_Heart
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er 23 år, og var jomfru før jeg møtte henne. Hun er fantastisk snill, omtenksom, ordentlig, og hun elsker meg. Problemet er at jeg sliter med fortiden hennes. Hun har vært med 4 andre, hvorav den ene var ONS.

 

Jeg tenker på dette daglig, og føler meg til tider deprimert. Jeg får bilder i hodet, og har det helt jævlig. Tenker ofte at jeg bare må gjøre det slutt, for å få slutt på smerten. Noen timer etterpå kan jeg plutselig tenke hvor utrolig heldig jeg er som har henne, og at jeg lett kunne vært sammen med henne resten av livet.

 

Men kan jeg leve resten av livet med disse tankene?

 

Og hva i helvete skal jeg gjøre dersom det blir slutt? Jeg har endelig funnet ei som elsker meg, og så skal jeg kaste det i dass på grunn av denne sjalusifølelsen?

 

Jeg har tatt det opp med henne flere ganger, og hun er forståelsen selv. Hun gråter, og har til og med bedt om unnskyldning for det, og hun sier at det hun har med meg ikke kan sammenlignes med noe hun har opplevd før.

 

Føler ikke jeg kan ta det opp med henne flere ganger nå, det kommer ingen vei. Samtidig føler jeg at jeg plages like mye av det uansett hvor mye tid som går, og uansett hvor mange ganger jeg sier "Slutt å tenk din forbanna helvetes drittsekk" til meg selv. Anonym poster: 8a92f18d2587160c9618bf2bb3dcd89e

 

 

Seriøst mann, min intensjon er ikke å være dust eller kjepphøyt, men ta deg sammen!

 

At du tar hennes historie opp med henne og går så langt at dere sammen ligger og gråter til hverandre er smålig og patetisk. Jeg syntes synd på henne. Get a grip and be a man!

 

Psykologi har lært oss at det finnes tre typer personligheter innen for autoritet, svakheter og styrker i relasjon med samfunn, sosiale og psykososiale tankemønstere.

 

 

Feminin: Kjennetrekk for femininitet er kjærlighet, ømhet, forståelse, omtanke, sårbarhet og lignende i denne retningen.

 

Maskulin: Kjennetrekk for maskulinitet: Sterk psyke, stort ego, aggressiv adferd (mer aggressiv enn ydmyk, altså over nøytralstreken), initiativtakning (typisk lederskap), lite forståelse for andres følelser, lite følelser selv, liker ikke å synse med andres følelser osv.

 

Androgyn: En salig blanding av de to ovennevnte. Man er gjerne flink med følelser og forstår seg godt på andre, samtidig som man er sterk, beslutsom, initiativtakende og har mye empati.

 

 

Du virker på meg som en særdeles feminin type. Du er sårbar, har lav selvfølelse og du griner over noe så simpelt som din kjærestes historie. Hvis hun har vært med andre før deg, og dette er noe du sutrer over antar jeg at du, på bakgrunn av lite anerkjennelse og popularitet innenfor seksuelle temaer tidligere i livet, føler deg liten. Siden kvinnfolket ditt har vært med andre før deg og du ikke har det, tross alderen din, føler du deg mindreverdig på det punktet enn henne. Og det gir deg et stort behov for aksept og anerkjennelse, du vil ha hennes fokus over på deg. Du tenker eller har kanskje tenkt på om de andre tilfredsstilte henne bedre enn deg, kanskje de var kjekkere eller hadde mer muskler, eller kanskje større pikk til og med. Du har sikkert nærmest avhørt henne om hva slags typer de var, slik at du har kunnet sammenligne deg med dem og finne ut hvor du står. Dette er helt normalt å tenke på, men ikke å faktisk utføre.

 

Og dersom hun sier at du er den beste osv så tenker du kanskje at hun bare sier det for å få deg til å føle deg bedre osv. Noe som kan gjøre deg enda mer sårbar.

 

Jeg vet ingenting om deg, og det kan godt være jeg tar feil rundt mine påstander om deg og din adferd, men basert på hvordan du har forklart alt til nå er det veldig sannsynlig at du har gjort disse tingene da dette er normale adferdsmønstre for menn med feminine personlighetstrekk som i tillegg har lav selvfølelse og stort behov for anerkjennelse av sine elskede.

 

Dette må du legge bak deg. Du må manne deg opp, og slutte å være så pingle. Ja, lett for meg å si, kan du nok tenke. Men det er slik det er. Livet byr på mer motgang enn medgang for både rike og fattige, sterke og svake. Nå møter du motgang, og det eneste du kan gjøre er å stå i det. Du kan velge å være en sterk og stor mann som takler dette på en god måte. Eller du kan velge å syntes synd på deg selv og søke medlidenhet hos dama di for det du føler om hennes tidligere historie. Hva er best tror du?

 

Det er i motbakke det går oppover. Du kan kun komme sterkere ut av dette. Hvor lang tid og smerte dette vil kreve er opp til deg. Hvis du fortsetter med denne adferden vil dama di gå fra deg. Det finnes ingen tvil. Uansett hvor mye hun griner og sier at hun aldri vil gå fra deg, så kommer hun til å gjøre det dersom dette fortsetter. Og da vil du HVERTFALL få det vondt, og føle deg liten.

 

Du må innse at du på ingen måte bidrar progressivt i forholdet slik du sutrer og holder på. Du må enten manne deg opp og takle dette med hevet hode og vokse personlig, eller gå fra henne og bruke enda lengre tid på å bygge opp selvtillit som en respektert kar.

 

 

Jeg mener alt dette på en positiv måte, jeg er litt direkte ja, men det er mine teorier jeg tror på. Ikke andres teorier om å prate, søke hjelp etc. Vi har blitt for pinglete i vårt moderne samfunn, nå skal alle til psykolog, eller alle skal grine på fanget til vennen sin fordi dem møter litt motgang. Og det har jeg liten tro på hva progressivitet angår. Se deg selv i speilet nå, og fortell deg selv at du nå skal skjerpe deg og starte med blanke ark som en sterkere person, med mer ydmykhet og rettferdig adferd utad overfor henne og de eventuelt involverte (venner etc).

 

Å si at mennesker ikke kan forandre seg fordi følelser er der uansett, er bare tull. Det er det enkelte folk liker å fortelle seg selv som en unnskyldning for hvordan man er. Følelser vil alltid være der på godt og vondt og man kan ignorere dem. På lik linje som at det er mulig for pedofile å ignorere sine syke tanker og faktisk utføre et overgrep, eller på linje med at folk som virkelig hater noen ignorerer sine følelser om å feks jule dem opp etc. Anonym poster: eae122c4163bf7286cd90906b1f81181

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Seriøst mann, min intensjon er ikke å være dust eller kjepphøyt, men ta deg sammen!

At du tar hennes historie opp med henne og går så langt at dere sammen ligger og gråter til hverandre er smålig og patetisk. Jeg syntes synd på henne. Get a grip and be a man!

Psykologi har lært oss at det finnes tre typer personligheter innen for autoritet, svakheter og styrker i relasjon med samfunn, sosiale og psykososiale tankemønstere.

 

Feminin: Kjennetrekk for femininitet er kjærlighet, ømhet, forståelse, omtanke, sårbarhet og lignende i denne retningen.

Maskulin: Kjennetrekk for maskulinitet: Sterk psyke, stort ego, aggressiv adferd (mer aggressiv enn ydmyk, altså over nøytralstreken), initiativtakning (typisk lederskap), lite forståelse for andres følelser, lite følelser selv, liker ikke å synse med andres følelser osv.

Androgyn: En salig blanding av de to ovennevnte. Man er gjerne flink med følelser og forstår seg godt på andre, samtidig som man er sterk, beslutsom, initiativtakende og har mye empati.

 

Du virker på meg som en særdeles feminin type. Du er sårbar, har lav selvfølelse og du griner over noe så simpelt som din kjærestes historie. Hvis hun har vært med andre før deg, og dette er noe du sutrer over antar jeg at du, på bakgrunn av lite anerkjennelse og popularitet innenfor seksuelle temaer tidligere i livet, føler deg liten. Siden kvinnfolket ditt har vært med andre før deg og du ikke har det, tross alderen din, føler du deg mindreverdig på det punktet enn henne. Og det gir deg et stort behov for aksept og anerkjennelse, du vil ha hennes fokus over på deg. Du tenker eller har kanskje tenkt på om de andre tilfredsstilte henne bedre enn deg, kanskje de var kjekkere eller hadde mer muskler, eller kanskje større pikk til og med. Du har sikkert nærmest avhørt henne om hva slags typer de var, slik at du har kunnet sammenligne deg med dem og finne ut hvor du står. Dette er helt normalt å tenke på, men ikke å faktisk utføre.

Og dersom hun sier at du er den beste osv så tenker du kanskje at hun bare sier det for å få deg til å føle deg bedre osv. Noe som kan gjøre deg enda mer sårbar.

Jeg vet ingenting om deg, og det kan godt være jeg tar feil rundt mine påstander om deg og din adferd, men basert på hvordan du har forklart alt til nå er det veldig sannsynlig at du har gjort disse tingene da dette er normale adferdsmønstre for menn med feminine personlighetstrekk som i tillegg har lav selvfølelse og stort behov for anerkjennelse av sine elskede.

Dette må du legge bak deg. Du må manne deg opp, og slutte å være så pingle. Ja, lett for meg å si, kan du nok tenke. Men det er slik det er. Livet byr på mer motgang enn medgang for både rike og fattige, sterke og svake. Nå møter du motgang, og det eneste du kan gjøre er å stå i det. Du kan velge å være en sterk og stor mann som takler dette på en god måte. Eller du kan velge å syntes synd på deg selv og søke medlidenhet hos dama di for det du føler om hennes tidligere historie. Hva er best tror du?

Det er i motbakke det går oppover. Du kan kun komme sterkere ut av dette. Hvor lang tid og smerte dette vil kreve er opp til deg. Hvis du fortsetter med denne adferden vil dama di gå fra deg. Det finnes ingen tvil. Uansett hvor mye hun griner og sier at hun aldri vil gå fra deg, så kommer hun til å gjøre det dersom dette fortsetter. Og da vil du HVERTFALL få det vondt, og føle deg liten.

Du må innse at du på ingen måte bidrar progressivt i forholdet slik du sutrer og holder på. Du må enten manne deg opp og takle dette med hevet hode og vokse personlig, eller gå fra henne og bruke enda lengre tid på å bygge opp selvtillit som en respektert kar.

 

Jeg mener alt dette på en positiv måte, jeg er litt direkte ja, men det er mine teorier jeg tror på. Ikke andres teorier om å prate, søke hjelp etc. Vi har blitt for pinglete i vårt moderne samfunn, nå skal alle til psykolog, eller alle skal grine på fanget til vennen sin fordi dem møter litt motgang. Og det har jeg liten tro på hva progressivitet angår. Se deg selv i speilet nå, og fortell deg selv at du nå skal skjerpe deg og starte med blanke ark som en sterkere person, med mer ydmykhet og rettferdig adferd utad overfor henne og de eventuelt involverte (venner etc).

Å si at mennesker ikke kan forandre seg fordi følelser er der uansett, er bare tull. Det er det enkelte folk liker å fortelle seg selv som en unnskyldning for hvordan man er. Følelser vil alltid være der på godt og vondt og man kan ignorere dem. På lik linje som at det er mulig for pedofile å ignorere sine syke tanker og faktisk utføre et overgrep, eller på linje med at folk som virkelig hater noen ignorerer sine følelser om å feks jule dem opp etc. Anonym poster: eae122c4163bf7286cd90906b1f81181

Det er like pinlig å lese ridder-vrøvl uansett hvor vant man er til å se det. I typisk guttestil forsøker man å oppnå manndom ved observere hvor dårlig ståa er uten å ta den innover seg. Man er ikke mann nok til å kjenne på egne følelser, heller ikke mann nok til å la damer ta konsekvensene av dem, men like vel forsøker man å få menn som gjør alt det ridderne aldri tør, i frykt for å sverte sin underkastende allianse med sine herskerinner, til å føle seg feminine og lite manndig som ikke overser sine egne emosjonelle interesser for å glede kvinner.

 

Det er strengt tatt kun kvinner som tjener på at menn "tar seg sammen", ter seg som en "mann", og lar kvinner utforstyrret te seg infantilt og bekymringsløst der alle deres laster og byrder skal bæres av menn rundt seg, i tillegg til at menn skal bære sin egen last, skjult, med rak rygg uten å engang få krøkt seg sammen i sengs i fred, men bite seg gjennom smertene ved å holde rundt henne fram til neste morgen, for å gjnta syklussen. Det er vel vissheten om menns miserabl eksistens som gjør at ridder makter å ta fatt på neste dag. For lykkelige, sterke menn, som er i stand til å markere uavhengighet fra kvinner og leve sine egne liv uten å løfte så mye som en fingere for å tilpasse seg kvinner ville vel vært for hard konkuranse for dere stakkarar å være med på. For dere vet like godt som meg at menn egetlig har det sterkeste forhandlingskortet, og at om menn kollektivt sluttet å sleike kvinner i ræva, ville ikke rævsleikende riddere fått fri tilgang til kvinner, slik mange frykter, fordi kvinner ville lagt seg etter menn som var opptatt med noe mer nytteverdig som var ressursanskaffende og tiltrekkende og som hadde noe å tilby dem kontra dere dotter som kan best å holde kjeft til herskerinnene gir dere beskjed om noe annet. Dere vil nemlig at alle menn spiller rævsleikerspillet, siden dette stjeler tid og energi fra andre felt dere ikke er konkuransedyktige i, mens dere lett kan så hvermannsen med erfaring i rævsleiking, samt at det ikke ser så patetisk ut når alle andre menn bedriver det samme, right?

 

Jeg skal ikke rante meg vekk her i min avsky for ditt budkap, men poenget er at det ikke er råd til ts du kommer med, men en håndsutrekning til kvinner og riddere som deg selv. Å bare gi katta i seg selv og egne ønsker gir ingenting på sikt, annet enn et latterlig virkelighetsfjernt ego som må fores ved selvutslettende adferd for å innbille seg at det på noen måte gjør dem til en ekte mann. Ikke er betastemplet engang verdig slik oppførsel, da dere aldri engang har utviklet dere fra guttestadiet. Ts er nærmest en perfekt kandidat for å leve mer promiskuøst. Han triver ikke med kvinner slik de er, da man må regne med de har blitt nedlagt av den del i hans alder, og da er rene seksuelle relasjoner langt lettere å håndtere. Man trenger nemlig ikke respektere de man ligger med. Problemet er bare at dessto eldre han blir, dessto økt sjanse er det for at jevngamle kvinner innser sine begrensninger og trenger å slå seg til ro, og dermed ikke er like villige til å kun ha ONS. Men å suck it up å gjøre som du sier er verken bra for han eller dama.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

AnonymDiskusjon var spon on ift mange av følelsene mine overfor min første kjæreste. Man innbiller seg hvordan de var og er redd for at de var kjekkere, morsommere, høyere, mer spennende, bedre i senga etc, og det er en utrolig kjip følelse. Når man har pult litt rundt selv derimot lærer man seg at selv om noen av jentene man har ligget med/vært sammen med var bedre på det ene eller andre området, så spiller det igrunn ingen rolle når man har funnet ei man er interessert i å prøve noe mer seriøst med.

Fordi summasumarum, eller åssen det skrives, så er denne dama (forhåpentligvis) bedre enn de andre som kanskje var flinkere til å suge, hadde deiligere kropp, var mer kosete, morsommere å være med, mer spennende, ga deg rabatt på treningssenteret, osv osv.

 

For meg hadde det aldri vært aktuelt å slå meg til ro med den første jenta jeg hadde blitt sammen med, uansett hvor perfekt hun var. Det var fortsatt mye jeg ville oppleve her i livet på den tiden, og det inkluderte ting som dårlig hadde latt seg kombinere med et forhold.

 

 

Og for de av dere som tror Kalkunkrøll er seriøs, bare slapp av, det er jo helt opplagt at han bare sier tingene for å provosere. Han "troller" for å bruke datanerdspråket :) Bare la han holde på uten å gi han mer næring, så roer han seg nok.

 

Uansett så virker det jo for en god del innlegg siden som at trådstarter er fornuftig, innser at det han holder på med er meningsløst og destruktivt og skjønner hva han må gjøre. Så jeg har stor tro på at det ordner seg for gutten :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her.

 

Jeg har ikke skrevet på en stund, men setter stor pris på alle som har svart.

 

De siste dagene har ikke gått så bra. Jeg har vært i en negativ tankerekke, og i dag var jeg så godt som helt bestemt på at jeg skulle dra til henne i morgen for å gjøre det slutt.

 

Jeg har forsøkt en del ganger nå å "ta meg sammen", og samtidig bruke trikset som Teardrop kom med på første side om å ikke svare på tankene, noe som forresten var veldig effektivt. Det har egentlig fungert veldig bra. Jeg har følt meg sterk, og føler vel på en måte at jeg tar kontroll over situasjonen ved å være "mann". Jeg tror ikke det nødvendigvis behøver å resultere i at man piner seg igjennom hverdagen, slik du beskriver Kalkunkrøll. Man glemmer på en måte smerten, de gangene det virker.

 

Smerten kommer tilbake når selvtilliten er lav ("blusser opp igjen" som Tiltman skriver). Men det har gått en stund imellom hver gang.

 

Jeg skjønner likevel Kalkunkrøll sine poeng, og det er en del av meg som ønsker å gi slipp på henne, slik at jeg kan leve et liv med rent seksuelle relasjoner, og slippe smertene livet mitt nå medfører. Jeg tenker også noen ganger "hvor må jeg behøve å være så jævlig sterk?".

 

To positive ting:

Jeg kan ta meg sammen og nyte det gode med forholdet.

Det faktum at jeg er glad i henne.

 

Negativ ting:

Hatet. At hun har kosa seg på staken til en annen jævel. At hun har hatt lyst på sex med en fyr hun nettopp har truffet, og fått det. At jævelen lever videre uten at jeg får most trynet hans i grunnmuren. At jeg ikke har hatt sex med noen andre. At jeg ikke er fri mens jeg er ung, og bruker tiden min sammen med ei som har kosa seg på staken til en annen jævel.

 

Samtidig er jeg veldig glad i henne.. Hun er livredd for å miste meg. Hun nevner at hun har kjæreste når fremmede fyrer snakker med henne på byen. Hun lager ordentlig god mat til meg. Hun er redd for å være kontrollerende. Og en annen ting som jeg ikke har nevnt tidligere: En av de forrige kjærestene hennes var utro mot henne. Hun er derfor veldig imot utroskap, og kommer svært sannsynlig ikke til å være det mot meg.

 

Jeg leste igjennom tråden i dag, og ombestemte meg. Jeg har bestemt meg for å ta meg sammen en siste gang. Jeg skal gjøre et forsøk til. Men dersom jeg kommer så nært som i dag en gang til er det nok kroken på døra.



Anonymous poster hash: 2bf0e...e88
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

TS her.

 

Jeg har ikke skrevet på en stund, men setter stor pris på alle som har svart.

 

De siste dagene har ikke gått så bra. Jeg har vært i en negativ tankerekke, og i dag var jeg så godt som helt bestemt på at jeg skulle dra til henne i morgen for å gjøre det slutt.

 

Jeg har forsøkt en del ganger nå å "ta meg sammen", og samtidig bruke trikset som Teardrop kom med på første side om å ikke svare på tankene, noe som forresten var veldig effektivt. Det har egentlig fungert veldig bra. Jeg har følt meg sterk, og føler vel på en måte at jeg tar kontroll over situasjonen ved å være "mann". Jeg tror ikke det nødvendigvis behøver å resultere i at man piner seg igjennom hverdagen, slik du beskriver Kalkunkrøll. Man glemmer på en måte smerten, de gangene det virker.

 

Smerten kommer tilbake når selvtilliten er lav ("blusser opp igjen" som Tiltman skriver). Men det har gått en stund imellom hver gang.

 

Jeg skjønner likevel Kalkunkrøll sine poeng, og det er en del av meg som ønsker å gi slipp på henne, slik at jeg kan leve et liv med rent seksuelle relasjoner, og slippe smertene livet mitt nå medfører. Jeg tenker også noen ganger "hvor må jeg behøve å være så jævlig sterk?".

 

To positive ting:

Jeg kan ta meg sammen og nyte det gode med forholdet.

Det faktum at jeg er glad i henne.

 

Negativ ting:

Hatet. At hun har kosa seg på staken til en annen jævel. At hun har hatt lyst på sex med en fyr hun nettopp har truffet, og fått det. At jævelen lever videre uten at jeg får most trynet hans i grunnmuren. At jeg ikke har hatt sex med noen andre. At jeg ikke er fri mens jeg er ung, og bruker tiden min sammen med ei som har kosa seg på staken til en annen jævel.

 

Samtidig er jeg veldig glad i henne.. Hun er livredd for å miste meg. Hun nevner at hun har kjæreste når fremmede fyrer snakker med henne på byen. Hun lager ordentlig god mat til meg. Hun er redd for å være kontrollerende. Og en annen ting som jeg ikke har nevnt tidligere: En av de forrige kjærestene hennes var utro mot henne. Hun er derfor veldig imot utroskap, og kommer svært sannsynlig ikke til å være det mot meg.

 

Jeg leste igjennom tråden i dag, og ombestemte meg. Jeg har bestemt meg for å ta meg sammen en siste gang. Jeg skal gjøre et forsøk til. Men dersom jeg kommer så nært som i dag en gang til er det nok kroken på døra.

 

Anonymous poster hash: 2bf0e...e88

 

 

 

Jeg syntes den her treffer spikern på hodet.

http://www.youtube.com/watch?v=wxWuREjuLAE

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg syntes den her treffer spikern på hodet.

http://www.youtube.com/watch?v=wxWuREjuLAE

 

Han treffer jo ingen spiker i heletatt, hvertfall ikke hva kvinner angår. Bare nok en PUA som lever etter komfortable illusjoner om kvinner i en vaginastyrt verden der kvinner representerer uskyld og bare er en drøss av happymoments.

 

Han forklarer lave kvinnelige sosiale antenner som et forsk på å dele et happymoment, som for eksempel det at kvinner finner det passende å dele en kusugerfortelling til andre menn fordi hun infantilt innbiller seg at det er søt/morsomt. Mao mener han at det skal være trøstende for menn å høre at kvinner isåfall har nedsatt intelligens, eller at de ser på seksuelle handlinger som så hverdagslige og uhøytidlige at de er irrelevant for resten av historien hun forteller, som får henne til å høres emosjonelt avstumpet ut. Han klarer ikke akseptere å tenke på kvinner som kyniske, emosjonelt likegydige menn, som kun streber etter neste emosjonelle høydare og blåser i hvem det måtte ramme så lenge hun får sitt. Hele hans holdning går ut på å forklare kvinners egoistiske og priviligerte adferd på en komfortabel og selvtrøstende måte, samt å fortsette å være den gutten kvinner vil at han skal være og godta å dele henne med hvermannsen fordi det gjør henne glad. Men hvilke menn med integritet er interessert i noe slikt. Å være underdanig og underlegen hennes høyhet og bare følge etter henne gjennom haremet hennes av andre desperate betaer, mens han bærer veska hennes og lydig klapper henne på skuldra så fort hun begynner å sikle på en annen tilfeldig fyr, mens han stolt kan uploade en video om at dama lar han henge med og kanskje lar han knulle henne etterpå, etter at hun er ferdigpult av et par tre andre, skal liksom være noe å trakte etter?

 

Det som er typisk alle bootcamp PUA-er er at de skaffer seg en visjon og illustrasjoner som høres komfortable ut for massen. Deretter bruker de denne til å skaffe seg en following som skaffer status og ressurser, som de benytter til å øke sin markedsverdi blant kvinner. De kan i teorien "lære bort" hva som helst til sine håefulle studenter. Det eneste disse PUA bootcamperne er ute etter er å samle en flokk som kan hjelpe dem opp og fram. Illusjoner, illusjoner. Jeg anvender også illsjoner når jeg er ute på byen, men jeg behøver ikke male kvinner i et infantilt positivt bilde for å holde meg i skinnet rundt dem. Det er bare å akseptere dem for det de er, og heller anse dem som sex, og ikke kjærste/koneemne. Jeg vil anbefale deg ts å heller forsøke å leve promiskuøst uten dame og se at livet blir så mye lettere på mange måter.

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg sliter med fortiden hennes. Hun har vært med 4 andre, hvorav den ene var ONS.

 

Herregud, jeg var sikker på at du skulle skrive noe om at fortiden hennes inkludert misbruk i familien, voldtekt og selvmordstanker. Hun er en HELT vanlig jente. Alvorlig talt.

 

Noen timer etterpå kan jeg plutselig tenke hvor utrolig heldig jeg er som har henne, og at jeg lett kunne vært sammen med henne resten av livet.

 

Fokuser på dette, du! Du har funnet den som funker for deg. Du har vanvittige sjalusiproblemer, kanskje pga mangel på erfaring?

 

Og hva i helvete skal jeg gjøre dersom det blir slutt? Jeg har endelig funnet ei som elsker meg, og så skal jeg kaste det i dass på grunn av denne sjalusifølelsen?

 

IKKE GJØR DET SLUTT DA.

1) Hun elsker deg, du elsker henne

2) Du sier du kan leve resten av livet med henne.

= Dette er alt du trenger

 

Jeg har tatt det opp med henne flere ganger, og hun er forståelsen selv. Hun gråter, og har til og med bedt om unnskyldning for det, og hun sier at det hun har med meg ikke kan sammenlignes med noe hun har opplevd før.

 

Nei, nei og NEI!! Ta deg sammen, mann. Du kommer til å ØDELEGGE selvtilliten hennes for ABSOLUTT INGENTING. Tenk på henne for en gangs skyld, og ikke tenk på fortiden hennes. Skjerp deg.

 

"Slutt å tenk din forbanna helvetes drittsekk" til meg selv.

 

Tenk kun dette. Bare dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Nei, nei og NEI!! Ta deg sammen, mann. Du kommer til å ØDELEGGE selvtilliten hennes for ABSOLUTT INGENTING. Tenk på henne for en gangs skyld, og ikke tenk på fortiden hennes. Skjerp deg.

 

Syns denne er en perfkt illustrasjon på hvor dårlig stilt menn som tar opp sine bekymringer er. Dette er altså det eneste som er viktig, tydligvis. Hennes emsjoner, ikka hans. Hun må få all del ikke få en knekk på selvtilliten stakkar.....Hvis et menneskets mening er i stand til å fjerne all selvtillit, så har hun heller ikke selvtillit i utgangspunktet. Da lever hun kun på komfor fra andres bekreftelser og anerkjennelse, som er noe helt annet enn selvtillit.

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele tråden.

 

Hvis du sliter med at partneren din har hatt andre partnere før du traff henne, tror jeg helt ærlig at du ikke er klar for ett langvarig forhold.

 

Aner ikke hva som er vanlig, men både jeg og min samboer har hatt ett tosifret antall partnere før vi traff hverandre. Mer enn det vet jeg ikke, det er helt uinteressant. Tenk på fremtiden, ikke fortiden.

 

Når du får litt flere under beltet selv, vil du forstå at det ikke betyr noe som helst. Siden du har hatt en eneste sexpartner betyr denne partneren selvsagt mye mer for deg enn hva det ville gjort hvis du hadde hatt 10 stykker. Hvis så var tilfelle, ville du lettere kunne fokusere på det som er bra med dere, i stedet for at dette for deg er noe helt unikt, mens for henne er du bare "en i rekken" (som det kan virke som du føler). Det er like spesielt for henne, relasjonen deres avgjør det, ikke hvor mange partnere man har hatt tidligere. Du har derimot ikke grunnlaget for å forstå dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...