Gå til innhold

Samordna Opptak - hva kom dere inn på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Takker for opplysningen. Da kan jeg omsider slappe av resten av ferien vel vitende om at jeg kom inn på førstevalget. Så da blir det 3 år med historie i Trondheim (NTNU) =)

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Kom inn på maskinteknikk i Bergen (som jeg angrer på jeg ikke tok i Oslo) og står på venteliste på Marinteknikk (2. plass) og Petroleumsteknologi (1. plass).

 

Petroleumsteknologi er oppgitt som at det ikke etterfylles, men på 1. plass regner jeg med det er gode muligheter.

 

Jeg har uansett mest lyst på marinteknikk og regner med det ordner seg med en 2. plass?

 

Er det noen som vet hva som skjer om jeg sier ja til maskinteknikk, men ønsker å stå på venteplass på både petroleum og marinteknikk? Er det slik at om jeg da rykker frem på petroleum først, så faller jeg automatisk ut av marinteknikk?

 

:)

Lenke til kommentar

Kom inn på førstevalget, Midtøstenstudier ved UiO! Jeg har problemer med å uttrykke gleden og lettelsen jeg føler akkurat nå, så jeg nøyer meg med et enkelt: Yay! C:

 

Semi-relatert: Om jeg ikke har fått svar på boligsøknaden min ved SIO enda, har jeg da fremdeles en sjangs, eller må jeg ty til Finn.no? Studiestart er 12. august, så jeg fikk plutselig litt dårlig tid...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Uansett om noen sier nei?

 

Om ordlyden er, "Ikke etterfylles", så regner jeg med det?

 

På et av mine studier sto det noe som "Blir normalt ikke etterfylt", da fordi det er et veldig populært studium. Står man helt oppe vil jeg imidlertid tro det er gode odds.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...