Gå til innhold

Et anstendig land uten griser og facisme.


Anbefalte innlegg

Vil du ha et anstendig land uten griser og facisme?

 

Vennlig les min research på: http://ovekarlsen.com/Blog/theology/

 

Min research dreier seg om hva som er roten til facisme og seksuellt griseri. Breivik er en facist og nasjonalist. Dette har rot i avgudsdyrkning, og er det samme som "konge og faderland" avgudsdyrkning, som tidligere var "forfedre"-dyrkning.

 

Dette forstår ikke norsk psykiatri, kanskje fordi de er avgudsdyrkere og facister selv. Ekstreme overgrep skjer på norske psykiatriske institusjoner.

 

Gjør deg kjent med researchen. og jobb for å fjerne facisme og gris i norskt land.

 

Og gris i media, h&M plakater osv, tjener ingen andre enn den samme facist.

 

Fred være med deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil du ha et anstendig land uten griser og facisme?

 

Vennlig les min research på: http://ovekarlsen.com/Blog/theology/

 

Min research dreier seg om hva som er roten til facisme og seksuellt griseri. Breivik er en facist og nasjonalist. Dette har rot i avgudsdyrkning, og er det samme som "konge og faderland" avgudsdyrkning, som tidligere var "forfedre"-dyrkning.

 

Dette forstår ikke norsk psykiatri, kanskje fordi de er avgudsdyrkere og facister selv. Ekstreme overgrep skjer på norske psykiatriske institusjoner.

 

Gjør deg kjent med researchen. og jobb for å fjerne facisme og gris i norskt land.

 

Og gris i media, h&M plakater osv, tjener ingen andre enn den samme facist.

 

Fred være med deg.

 

Research gjort av personer med svært sterke politiske meninger er nesten utelukkende samling av data som passer ens egen filosofi der alt annet blir forkastet.

 

Det er alt annet enn research!!

 

Fred være med deg :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Velkommen skal du være - du kommer med mye vind i seila dine, og jeg håper for din del at du finner trygghet og ro i denne "nettets lune arne", og dermed virkelig kan si; fred være med meg, så skal jeg gå ut å være fredelig hele tiden

 

:)

Lenke til kommentar

Vil du ha et anstendig land uten griser og facisme?

 

Du mener altså at religion er veien for å bli kvitt det du nevner her? Altså, er du i det heletatt hva religion har blitt brukt til opp igjennom historien? Det virker nemlig ikke slik.

 

Den største kjærligheten og det å bry seg om andre er noe som kommer innenfra, ikke noe som gud står får.

 

Og hva er griser? Er sex skammelig? En bonobo har større forståelse av det å leve enn det du har. (Dette er ment som en provokasjon, ikke som et personangrep. Jeg håper ikke du blir såret av dette, for det er som sagt ikke intensjonen.)

Endret av Fantasy check
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Vil du ha et anstendig land uten griser og facisme?

 

Vennlig les min research på: http://ovekarlsen.com/Blog/theology/

 

Min research dreier seg om hva som er roten til facisme og seksuellt griseri. Breivik er en facist og nasjonalist. Dette har rot i avgudsdyrkning, og er det samme som "konge og faderland" avgudsdyrkning, som tidligere var "forfedre"-dyrkning.

 

Dette forstår ikke norsk psykiatri, kanskje fordi de er avgudsdyrkere og facister selv. Ekstreme overgrep skjer på norske psykiatriske institusjoner.

 

Gjør deg kjent med researchen. og jobb for å fjerne facisme og gris i norskt land.

 

Og gris i media, h&M plakater osv, tjener ingen andre enn den samme facist.

 

Fred være med deg.

 

Om ikke annet så er din beskrivelse av Breivik nærmere enn de fleste andre her. Men du tar likevel feil i sammenhengen mellom årsak og virkning.

 

Breivik var et produkt av en valgt utvikling. Avisene teppebombet oss i årevis med proislamsk propaganda. Høyre Erna ville ha sharia lover, en imam i Drammen gikk ut og sa at norge var verdens mest islamske stat. Unge muslimer skrøt av når de skulle overta først oslo og deretter norge.

 

Parallellt med dette så man at man inførte sharia soner i london, det samme var det planer om i københavn og gøteborg. norge var først ute med å anerkjenne palestina (muslimer anerkjenner muslimer) og som forventet nektet usas president å snakke med stoltenberg. USA kjemper MOT islam, norge kjemper FOR.

 

I dette miljøet snudde fasister, antiislamister og tilsvarende taktikken. I steden for å angripe muslimer, innvandrere osv så ble målet de som tilrettela for systemet. Når en norsk jente ble voldtatt av en innvandrer, fikk ap/stoltenberg skylden.

 

Dette var en trykk-koker som måtte eksplodere. Alle kjente til utøya. Auf profilerte den voldsomt. Alle skjønte at det var et perfekt mål. Fulgte man med de 2-3 siste årene i de rette forumene var ikke spørsmålet om og hvor, men når, hvem og hvordan. Svært mange visste det ville skje, hvor det ville skje og hvorfor. Få visste hvem som ville gjøre det og når, men en håndfull kandidater skillte seg ut som de mest sannsynlige.

 

Breivik ble matet med hvordan ting var, hvem som hadde skylden, hva man måtte gjøre for å markere sin motstand, hvor det skulle skje, og samfunnet brola veien til utøya stein for stein.

 

Breivik hadde nok et fasistisk syn, men det synet fikk også massevis av næring.

 

Ut over det tok norge et veivalg den dagen, mellom islam og vestlig kultur. norge valgte islam, og det må vi forholde oss til. Har mange muslimske venner, så det betyr ikke noe for meg. Bryr meg ikke om norge, og det som skjer det skjer.

Lenke til kommentar

Vil du ha et anstendig land uten griser og facisme?

 

Vennlig les min research på: http://ovekarlsen.com/Blog/theology/

 

Min research dreier seg om hva som er roten til facisme og seksuellt griseri. Breivik er en facist og nasjonalist. Dette har rot i avgudsdyrkning, og er det samme som "konge og faderland" avgudsdyrkning, som tidligere var "forfedre"-dyrkning.

 

 

Roten til facisme osv. er ikke avgudsdyrkelse alene, det kan også være politiske ideologier som sosialisme.

 

Og jeg beklager å måtte skuffe deg men islam er avgudsdyrkelse.

Det muhammed gjorde i sin tid var kun å kutte ut alle de andre avgudene og beholde allah, derav kampropet allahu akbar, som betyr allah er størst.

Og hvis allah er størst, så er det bare en mulighet. Og det er at allah er den største av gudene.Dvs avgudene.

 

Hva Breivik var får vi kanskje aldri vite, for han var sannsynligvis bare en syndebukk, slik også muslimer ble brukt som syndebukker for 9/11.

 

 

Dette forstår ikke norsk psykiatri, kanskje fordi de er avgudsdyrkere og facister selv. Ekstreme overgrep skjer på norske psykiatriske institusjoner.

 

 

Dette er riktig, norsk psykiatri består for det meste av fascister på samme måte som regjeringen og store deler av byråkratiet i Norge.

Men det fins enkelte individuelle unntak.

 

jobb for å fjerne facisme og gris i norskt land.

 

 

Dete er nok muligens umulig, fordi sosialisme er fascisme. Og hele det politiske systemet, byråkrati, media osv er kontrollert av sosialistene, med ap i spissen.

Mange bruker også islam som grunnlag for sitt totalitære syn.

 

Men de som er årsaken til alt, og som har skapt både sosialismen og islam, de er hellige kyr og dem vil ingen gjøre noe med, fordi bare det å nevne dem er forbudt i vesten.

 

De som vil kan gjerne ha gris og også spise gris. De som ikke vil kan la være.

Lenke til kommentar

Jeg som trodde dette kom til å bli lett. Når man researcher drømmer man vel ofte om at om man bare har informasjonen og presenterer et rasjonellt argument, så blir det universiellt akseptert. Kanskje mine siste drømmer om hva jeg trodde samfunnet var, går i oppløsning.

 

En gjeng griser, som dyrker avguder og skjønner ikke bedre.

 

Jeg går i utfra at hilsen her, bør helst være,

 

Nøff nøff,

deres venn i sædavgang.

Endret av Paradox Uncreated
Lenke til kommentar

Jeg som trodde dette kom til å bli lett. Når man researcher drømmer man vel ofte om at om man bare har informasjonen og presenterer et rasjonellt argument, så blir det universiellt akseptert. Kanskje mine siste drømmer om hva jeg trodde samfunnet var, går i oppløsning.

 

En gjeng griser, som dyrker avguder og skjønner ikke bedre.

 

Problemet ditt er jo at du ikkje presenterer ett rasjonelt argument. Eg har lest litt på den bloggen din, og det er jo bare usammenhengende religiøs babbling. Rasjonelle og fornuftige argumenter er totalt fraværende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette var en trykk-koker som måtte eksplodere. Alle kjente til utøya. Auf profilerte den voldsomt. Alle skjønte at det var et perfekt mål. Fulgte man med de 2-3 siste årene i de rette forumene var ikke spørsmålet om og hvor, men når, hvem og hvordan. Svært mange visste det ville skje, hvor det ville skje og hvorfor. Få visste hvem som ville gjøre det og når, men en håndfull kandidater skillte seg ut som de mest sannsynlige.

Det du sier etter det skjedde er at før det skjedde var du forutsigbar nok til å forstå at det skulle skje før det skjedde.

 

Det kan alle si om alt mulig. "Alle visste at twin towers ville gå ned, bare datoen var uklar".

 

"Alle visste at Michael Jackson kom til å dø snart".

 

"Alle visste at Vikernes holdt på planlegge en massaker".

 

Så lenge du holder kilder som kan bekrefte dine påstander for deg selv så har du også ingen troverdighet.

 

Jeg visste ikke om Utøya eller AUF. Både AuF og Utøya er irrelevant i forhold til antiislamise, Jeg har aldri sluttet å angripe Islam.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg som trodde dette kom til å bli lett. Når man researcher drømmer man vel ofte om at om man bare har informasjonen og presenterer et rasjonellt argument, så blir det universiellt akseptert. Kanskje mine siste drømmer om hva jeg trodde samfunnet var, går i oppløsning.

 

En gjeng griser, som dyrker avguder og skjønner ikke bedre.

 

Jeg går i utfra at hilsen her, bør helst være,

 

Nøff nøff,

deres venn i sædavgang.

 

Ja jeg tror du drømmer ganske så grisete og PERSONLIGE drømmer ... jeg for min del bruker aldri å huske hva jeg drømte sist, og tror det er sånn det helst bør være. Drømmer for seg, og fakta i våken tilstand for seg. Kan jo også ha noe med språket du bruker - det gjør ikke drømmen din særlig mer sjarmerende, at du flesker over kreti og pleti som en rabiat råne

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Det du sier etter det skjedde er at før det skjedde var du forutsigbar nok til å forstå at det skulle skje før det skjedde.

 

Det kan alle si om alt mulig. "Alle visste at twin towers ville gå ned, bare datoen var uklar".

 

"Alle visste at Michael Jackson kom til å dø snart".

 

"Alle visste at Vikernes holdt på planlegge en massaker".

 

Så lenge du holder kilder som kan bekrefte dine påstander for deg selv så har du også ingen troverdighet.

 

Jeg visste ikke om Utøya eller AUF. Både AuF og Utøya er irrelevant i forhold til antiislamise, Jeg har aldri sluttet å angripe Islam.

 

Som jeg skrev, Få visste hvem som ville gjøre det og når.

 

"Både AuF og Utøya er irrelevant i forhold til antiislamise"

Dette er selvsagt tøv. Sludder og vås. AuF og utøya var kjernen i antiislamismen. All antiislamsk hat ble rettet mot AuF og utøya før hendelsen. Som jeg skrev så var dette en forlengelse av at man gav Stoltenberg og Ap ansvaret for islamiseringen. Man ville ramme dem der det gjorde vondest, og både regjeringsbygget og utøya var selvsagte mål.

 

http://konservativ.no/2011/11/hvem-har-skylden/

I én forstand er det riktig å si at Norge (delvis) formet gjerningsmannen. Da vil også alle debatter om hvordan gjerningsmannens ideologiske verdensbilde ble formet, være viktige og relevante. Går vi et steg lenger ser vi at gjerningsmannen opererte i et ideologisk landskap dominert av ytterliggående islamkritikk og Eurabia-teorier.

 

 

Hvem har skylden? AP så klart, AP med den vannvitige innvandringspolitiken sin og velviljen til å islamisere Norge og fylle Norge med muslimer mot en kremjobb i FN eller EU.

Hvem ellers? ABB har kun trykket på knappen men AP har formet ABB.

 

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2049941

 

https://sites.google.com/site/stoppstoltenberg/

 

Antiislamistene anklaget ap og stoltenberg for islamiseringen, og ønsket å markere motstand ved å angripe ap der det såret mest. ABB utførte det angrepet.

 

Her ligger årsaken til at det skjedde, hvorfor AuF ble plukket ut og hvorfor det skjedde på utøya.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev, Få visste hvem som ville gjøre det og når.

Ingen visste hvor Norges neste terrorangrep ville skje heller. Eller har du kilder som kan dateres før angrepet som sier noe annet? Å komme i ettertid å si du visste hvor det skulle skje blir som å si "jeg visste hva lottorekken var, men hadde ikke tid til å gå innom kiosken".

 

AuF og utøya var kjernen i antiislamismen.

Helt feil. Islam er og vil alltid være kjernen i antiislamismen.

All antiislamsk hat ble rettet mot AuF og utøya før hendelsen.

Direkte feil. Majoriteten av antiislamsk hat blir og vil alltid bli rettet mot Islam.

Hvem har skylden? AP så klart, AP med den vannvitige innvandringspolitiken sin og velviljen til å islamisere Norge og fylle Norge med muslimer mot en kremjobb i FN eller EU.

Hvem ellers? ABB har kun trykket på knappen men AP har formet ABB.

Selvsagt har ikke AP skylden. Dersom det var tilfellet ville vi ikke hatt en ensom soloterrorist. AP organiserer mye av samfunnet i stor skala. At de skal få ansvaret for å detaljstyre ett enkelt individ til å begå en så ekstrem handling er langt utenfor sunn fornuft.

 

Var det noen andre enn ABB som ønsket å drepe barn på Utøya? Var det noen andre enn ABB, ett enkelt individ, som ønsket å sprenge regjeringskvartalet?

 

Fint å ha kilder når du kommer med så ekstreme påstander. Så langt har du ikke det.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Jeg som trodde dette kom til å bli lett. Når man researcher drømmer man vel ofte om at om man bare har informasjonen og presenterer et rasjonellt argument, så blir det universiellt akseptert. Kanskje mine siste drømmer om hva jeg trodde samfunnet var, går i oppløsning.

 

En gjeng griser, som dyrker avguder og skjønner ikke bedre.

 

Jeg går i utfra at hilsen her, bør helst være,

 

Nøff nøff,

deres venn i sædavgang.

Religionen din suger.

 

Takk og farvel til deg, Nasse.

Endret av Lime Canes
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Ingen visste hvor Norges neste terrorangrep ville skje heller. Eller har du kilder som kan dateres før angrepet som sier noe annet? Å komme i ettertid å si du visste hvor det skulle skje blir som å si "jeg visste hva lottorekken var, men hadde ikke tid til å gå innom kiosken".

 

 

Helt feil. Islam er og vil alltid være kjernen i antiislamismen.

 

Direkte feil. Majoriteten av antiislamsk hat blir og vil alltid bli rettet mot Islam.

 

Selvsagt har ikke AP skylden. Dersom det var tilfellet ville vi ikke hatt en ensom soloterrorist. AP organiserer mye av samfunnet i stor skala. At de skal få ansvaret for å detaljstyre ett enkelt individ til å begå en så ekstrem handling er langt utenfor sunn fornuft.

 

Var det noen andre enn ABB som ønsket å drepe barn på Utøya? Var det noen andre enn ABB, ett enkelt individ, som ønsket å sprenge regjeringskvartalet?

 

Fint å ha kilder når du kommer med så ekstreme påstander. Så langt har du ikke det.

 

Ingen visste hvor Norges neste terrorangrep ville skje heller. Eller har du kilder som kan dateres før angrepet som sier noe annet? Å komme i ettertid å si du visste hvor det skulle skje blir som å si "jeg visste hva lottorekken var, men hadde ikke tid til å gå innom kiosken".

Regjeringsbygget var flere år før aksjonen utpekt som det mest sannsynlige målet, og aksjonen ble utført akkurat slik rapporten omtalte som den mest sannsynlige måten. Den biten gikk etter boka, bokstavelig talt. Utøya var et opplagt mål om man var innom div antislamske sider før aksjonen. En øy full av AuFere uten rømningsvei var en våt drøm for mange antiislamiseter, og et åpenbart mål. Det man IKKE visste var hvem og når.

 

Helt feil. Islam er og vil alltid være kjernen i antiislamismen.

Og hvor har du befunnet deg de siste 10-15 årene? Ikke på samme forum som meg tydeligvis...

 

Direkte feil. Majoriteten av antiislamsk hat blir og vil alltid bli rettet mot Islam.

Og hvor har du befunnet deg de siste 10-15 årene? Ikke på samme forum som meg tydeligvis...

 

Selvsagt har ikke AP skylden. Dersom det var tilfellet ville vi ikke hatt en ensom soloterrorist. AP organiserer mye av samfunnet i stor skala. At de skal få ansvaret for å detaljstyre ett enkelt individ til å begå en så ekstrem handling er langt utenfor sunn fornuft.

Det spiller liten rolle hva du mener, når antiislamistene gir Ap skylden. Selv om handlingen ble utført alene, var det på vegne av mange.

 

Var det noen andre enn ABB som ønsket å drepe barn på Utøya? Var det noen andre enn ABB, ett enkelt individ, som ønsket å sprenge regjeringskvartalet?

 

Fint å ha kilder når du kommer med så ekstreme påstander. Så langt har du ikke det.

Ja, det var faktisk det. I antiislamiseringsmiljøene var det en vanlig ønskedrøm for mange, selv om de fleste ikke våget å gjøre det selv. Man ønsket å ramme Ap maksimalt med de midlene man hadde, og en øy full av AuFere uten rømmingsvei var et selvsagt førstevalg. Regjeringsbygget var som sagt plukket ut som det mest sannsynlige terrormålet og bilbombe var den mest sannsynlige metoden. Dette var påpekt i sikkerhetsrapporter som ble laget i god tid før aksjonen. Det spesielle med regjeringsbygget var at det var et åpenbart mål for så mange, ikke bare antiislamistene.

 

Nå ble jo kildene mine stengt etter utøyahendelsen. Det var en voldsom nedstenging av islamkritiske nettsider i etterkant. De som drev dem følte nok det var taktisk å legge dem ned for ikke å bli dradd inn i saken, og de visste jo at de uansett ville bli overvåket av PST nå som de var satt på kartet.

 

Det er derfor umulig å linke til nettsider som er lagt ned, men de som var inne på dem mens de fortsatt eksisterte vet nok hvilke jeg snakker om. En av de mest kjente hadde en reward på stoltenberg, død eller levende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...