Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Nå er det ingen vei tilbake... Analsex.


Anbefalte innlegg

Er jeg rar som ikke vil ha analsex?

 

Har nettopp fått meg en ny partner, vi har kun hatt sex 1 gang. Igår hadde vi telefonsex, og han bare tok all kontroll. Han fikk meg til å love at vi skulle ha analsex på vårt neste møte og at jeg skulle forberede meg ved å stappe to fingre i rumpa i 5min+ hver dag frem til vi møtes. Han fikk meg også til å si at jeg er sexleketøyet hans og ikke noe mer(vi begge liker playrape/forced sex), og jeg er så dum, fordi ja jeg synes suging er greit og ganske digg, men han har lyst å munnknulle meg, og jeg klarte bare ikke å si noe imot i den telefonsamtalen fordi han bare... tok all kontroll :O

 

Dessuten synes jeg det er rart og ekkelt å penetrere meg selv i vagina, da blir det iallfall rart å gjøre det i rumpa :/ Føler jeg har gitt han altfor store forventninger nå...

 

Så bare lurer på om dere gutta noen gang har hatt analsex med ei jente som var veldig redd og skeptisk til å begynne med? Har dere stort utstyr(for det har min, han er hele 22 cm og det gjør litt vondt å ha sex med han)?

 

Føler meg så innmarri teit og slem hvis jeg skal backe off nå. Nå som jeg har gitt han skyhøye forventninger... Og jeg som hadde lovt meg selv å aldri ha analsex :/ Anonym poster: 4c521f5cb3064007ec945f39e561410f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bare lurer på om dere gutta noen gang har hatt analsex med ei jente som var veldig redd og skeptisk til å begynne med?

Ja, men jeg ventet til hun ikke var redd lenger. Det fungerer bare ikke om du ligger der anspent og nervøs, for da vil det virkelig ikke bli noe du ønsker å gjennoppleve.

Anbefaler at du sier det som det er, at det er noe du ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har du virkelig tenkt å lide deg gjennom analsex hvis du ikke vil, for hans skyld, fordi du lovte han? Snakk med han og si det som det er. Dere kommer aldri til å ha et skikkelig godt sex/samliv hvis ikke dere kan kommunisere såpass. Og med mindre han er en idiot så setter han pris på at du forteller han hvordan du egentlig føler det.

Lenke til kommentar

Du sier du har gitt han store forventninger nå - hva tror du vil skje om du går med på analsex selv om du ikke vil? Hvis han spør deg hva du syntes om det i ettertid, og du føler du må lyve og si at det var godt - du tror ikke han vil spørre og spørre og spørre om å gjenta flere ganger, siden du likte det? Såklart han vil. Hvis du sier du ikke likte det, så er det ikke sikkert han vil respektere dette heller, og bare mase videre om flere ganger.

 

Du fanger bare deg selv ved å ikke la han få vite det med en gang. Det du må gjøre er å si ifra at du ikke vil (eventuelt at du heller vil vente en stund). Ta deg sammen og vær ærlig. Greit at dere er into playrape og forced sex, men dette er absolutt ikke lurt når du innerst inne ikke vil. Du kan slite med det i ettertid. Anonym poster: ca7811f05c745ee2d4a456f3610c3394 Anonym poster: ca7811f05c745ee2d4a456f3610c3394

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...