Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hehe en FWB jeg hadde og som ditcha meg for en annen dumpet innom i går kveld. Tydlig at hun var ganske ensom egentlig siden hun kom innom meg, men lot ikke sjansen gå fra meg og fikk meg heldigvis noe. Uansett da så sjekka jeg FB'n hennes og hun står fortsatt oppført som "i et forhold" med han ridderen som saboterte min ordning med henne, og jeg sjekka mobilen hennes i samme slengen der hun hadde fått flere meldinger fra han om at han gleder seg til å komme hjem å se henne (?) med oppfølgingsmeldinger om hvorfor hun ikke svarer og noen ubesvarte anrop.

 

Så slår meg jo at frøkena ikke har helt rent mel i posen og hun var meget kvikk med å dra i dag også der det var tydlig at hun skjemtes og angret.

 

Må ærlig innrømme at det frister å få sagt i fra til han ridderen om hva dama hans holdt på meg i går kveld, ikke for å være en good guy, men for å ta igjen, men vet ikke om det egentlig er bedre å bare la han etablere seg med den illojale tøtta og ta konsekvensene av det senere?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du virkelig ikke gjort nok skade fra før, TS?

Back off og la deres liv være deres i fred!

 

Hva i all verden har jeg gjort for skade? Jeg er møkklei av sleipe folk som smisker seg forbi andre for sex.

 

Arnoldpressa du dama hans?

 

You mad you can't do that? vær i det minste litt orginal da

Lenke til kommentar

Jeg syns du skal si fra. Han fyren gjør sikkert alt for henne og dette er takken. En slik slut fortjener at sannheten kommer frem

Nesj, ikke uvanlig at sånne usikre jenter som TS har vært borti takler enkelte situasjoner med å bare dra til den nærmeste habile kuken å varme sengen i området, trenger ikke bety en dritt for forholdet hennes med typen.

Tenk heller på hva slags damer du tiltrekker deg, og hvordan du kan unngå det i fremtiden.

Amen

Lenke til kommentar

Uansett da så sjekka jeg FB'n hennes og hun står fortsatt oppført som "i et forhold" med han ridderen som saboterte min ordning med henne, og jeg sjekka mobilen hennes i samme slengen der hun hadde fått flere meldinger fra han om at han gleder seg til å komme hjem å se henne (?) med oppfølgingsmeldinger om hvorfor hun ikke svarer og noen ubesvarte anrop.

 

 

DIGGER STILEN

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...