Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Det er så komplisert, what to do?


Anbefalte innlegg

Hey..

Det er en jente jeg er sjarmert av, og som jeg kun møter når jeg er på jobb..Hun er tho noen år eldre enn meg (20+), men uansett: Dem siste månedene har vi hatt en greie, hvor vi har hatt mye øyekontakt og det kan virke som hun er interessert. Alt er så vanskelig, og jeg vet ikke hvordan jeg skal gå frem.

Jeg har fulgt henne på Instagram nylig, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre videre nå..Håper hun gjør det samme tilbake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Spør henne litt om interresser, hobbyer osv og foreslå å dra sammen når et band hun liker skal ha konsert eller lignende. Foreslå å møtes etter jobb, enten ute eller hos deg.

 

TØR!

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat på det stadiet, enda (i såfall).. Har aldri snakket noe med henne, men hun vet hvem jeg er og omvendt..Vi jobber ikke på samme plass.. Det er på grunn av kjemien vi har hatt at jeg prøver å få til noe, mao. har vi ikke hatt noe annet enn IKKE verbal kommunikasjon

Endret av PepsiMM
Lenke til kommentar

Har dere ikke hatt verbal kommunikasjon til nå er det om å gjøre å få det igang. Si hei, det er det enkleste. Så baller det gjerne på seg derfra.

 

Når dere har småpratet litt kan du for eksempel spørre om hun vil være med ut og ta en kaffe, fordi du har lyst til å bli bedre kjent med henne. Sier hun ja; gratulerer. Sier hun nei; sorry, move on.

Lenke til kommentar

Hun er en kunde som handler hos meg av og til, og det er ikke bare bare å spør når der er mye folk rundt.. Har forsøkt med instagram, da.

 

Instagram kan bli litt småkleint.

 

Hva med å høre om hun kan vente litt, til de andre folka er ferdig med å handle, og så starte en samtale?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Instagram kan bli litt småkleint.

 

Hva med å høre om hun kan vente litt, til de andre folka er ferdig med å handle, og så starte en samtale?

Greia er at det er veldig kleint fra før..jeg tolker det dit at hun liker meg, og jeg har sikkert vist at jeg liker henne og.. Men det beste hadde vært om hun fulgte tilbake på Insta da! (men....skjer vel ikke..)

Lenke til kommentar

Jo, men tenkte at dersom hun følger meg tilbake (Instagram), så tenker vi det samme! Da hadde det på en måte vært litt lettere det neste steg.. Vi har en felles venn da,,

 

Helt ærlig, jeg hadde blitt skikkelig freaket ut om en fyr fra matbutikken, kaffesjappa, treningssenteret eller en annen butikk jeg var innom ofte, plutselig fulgte meg på Instagram uten at vi hadde pratet sammen. Instant Stalker-alarm for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...