Gå til innhold

Hva bør jeg se på Netflix?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Chuck kan også anbefales. Lettbeint serie som passer glimrende etter en lang dag på jobb. Trenger ikke følge voldsomt godt med heller siden vi ikke akkurat snakker cliff-hanger her, noe som alltid er en fordel når man blir sigen etter middagen :p

• 2 uker senere...
Skrevet

Har sett ferdig begge sessongene av Modern Family på Netflix, og syntes det var kjempemorsomt! Har nå begynt å se på Weeds, og er blitt hekta! Sett ferdig sessong 1 på 2,5 dag. Anbefaler å gi den en sjangse.

Skrevet

Som jeg skrev så har jeg testet Weeds men falt ikke helt for det. Er ferdig med sesong 1 og 2 av modern family jeg også, håper den tredje kommer snart :-) tenkte å se Orange is the new black fra i morgen av...

Skrevet

Falt pladask for Fringe. Episodene går så fort at man ikke merker at de er på ca. 45 min hver. Bortsett fra det vil jeg også anbefale at du tar opp igjen Weeds. Falt også av lasset etter 3 sesonger, men har tatt meg opp igjen nå. Doctor Who er jo også litt artig, da.

Skrevet

Jobber som tekster og har faktisk tekstet et par SG-1 episoder for Netflix, og de var jo ikke så dumme :-)

Så takk for tipset.

Ellers har jeg nå altså begynt på OITNB, og likte de to første episodene godt :-)

Skrevet

Ser du har påbegynt OITNB, og bra er det, skulle til å anbefale den. Har kun sett de 4 første episodene, men de gikk i ett strekk før jeg dessverre måtte legge meg, blir marathon i helga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...