Gå til innhold

Xbox Live Ultimate Game Sale


Anbefalte innlegg

Xbox Live “Ultimate Game Sale” Preview

Next week, the Xbox Live Marketplace will kick off their “Ultimate Game Sale” and they sent over this list of upcoming titles that are scheduled to be on sale. There will be different titles on-sale at different times during the week, and while I don’t know exactly what will be on sale when or for how much, I’ll tweet out details and make a blog post each time a new groups of titles goes on sale. Here’s the full list of titles that will go on sale over the course of next week:

 

Assassin’s Creed 3

Bioshock Infinite

Borderlands 2

Brothers in Arms: Hell’s Highway

Bulletstorm

Command and Conquer Red Alert 3

Crysis

Crysis 3

Divinity II: The Dragon Knight Saga

Dragon Age Origins

Far Cry 3

Far Cry Instincts Predator

Forza Horizon

Gears Judgement

Hasbro Family Game Night 3

Hitman Absolution

Kinect Sports 2

Left 4 Dead 2

Lego Batman 2: DC Superheroes

Lego Lord of the Rings

Mass Effect

Max Payne 3

Metal Gear Rising: Revengence

Monopoly Streets

Perfect Dark Zero

Prey

Rockstar Table Tennis

The Orange Box

Tomb Raider

Witcher 2

WWE 13 GonD

X-com: Enemy Unknown

 

http://majornelson.com/2013/06/28/xbox-live-ultimate-game-sale-preview/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Djeven, Microsoft skal ha en bit av kaken.

Tipper at Steam skifter navn til Moist om tilbudene overgår det fra i fjor.

MS har hatt noen gode salg det siste halvåret. Det har nok mye å gjøre med at Xbone er like rundt hjørnet, men jeg sier ikke nei for den del. :)

 

Jeg har foreløpig siktet meg inn på Forza Horizon, Tomb Raider og The Witcher 2. Muligens XCOM dersom prisen er rimelig.

Lenke til kommentar

MS har hatt noen gode salg det siste halvåret. Det har nok mye å gjøre med at Xbone er like rundt hjørnet, men jeg sier ikke nei for den del. :)

 

Jeg har foreløpig siktet meg inn på Forza Horizon, Tomb Raider og The Witcher 2. Muligens XCOM dersom prisen er rimelig.

Jeg vurderer nesten å kjøpe GOLD om disse tilbudene viser seg å være presset ned til maks.

Lenke til kommentar

"Ultimate" ha. Basert på de tidligere såkalte salgene har jeg 0 forventninger til dette. Men overrask meg gjerne..

 

Jeg plukket opp Max Payne 3 for 29,- på et slikt salg for en liten stund siden, så noen gode tilbud har de.

 

Er interessert i Forza Horizon og Gears Judgement, men vil helst ha de fysisk. Hvis de derimot selges veldig billig digitalt er det mulig jeg slår til.

Lenke til kommentar

"Ultimate" ha. Basert på de tidligere såkalte salgene har jeg 0 forventninger til dette. Men overrask meg gjerne..

Da har du ikke fulgt godt nok med. Salget de hadde i februar og det forrige julesalget hadde en del gode tilbud.

 

...og de siste ukene har jeg plukket opp Sleeping Dogs og Dark Souls for 59kr per spill. Det er ingen som slår Steam når det gjelder tilbud, men XBL har hatt noen gode tilbud det siste halvåret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg plukket opp Max Payne 3 for 29,- på et slikt salg for en liten stund siden, så noen gode tilbud har de.

 

Er interessert i Forza Horizon og Gears Judgement, men vil helst ha de fysisk. Hvis de derimot selges veldig billig digitalt er det mulig jeg slår til.

 

Jeg har Forza H fysisk og kommer til å kjøpe det digitalt KUN for å slippe å ha det.

 

Så lenge det ikke koster over 299kr på tilbudet. Blir nok et tap på rundt 200kr for meg men da slipper jeg den fordømrade plata.

Lenke til kommentar

"Ultimate" ha. Basert på de tidligere såkalte salgene har jeg 0 forventninger til dette. Men overrask meg gjerne..

 

Åjada, det var har vært dårlige salg, men det har også vært noen ganske bra. F. eks Dishonored for en hundrelapp, veldig billig Max Payne 3 og gratis spill har det vært på disse "tilbudene".

 

Men her står du fram med praktfulle kaka du er med å overdrive om noe negativt rundt Microsoft igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hvor på XBL finner du dette?

Games on Demand (forespørselsbaserte spill).

 

Her er direkte lenker til xbox.com for de som vil kjøpe de på den måten:

http://marketplace.x...15-d802555308ae (AC3)

http://marketplace.x...15-d802545407e0 (Prey)

http://marketplace.x...15-d80245410968 (Crysis)

http://marketplace.x...15-d8024d5307e8 (Mass Effect)

 

Edit:

Perfect Dark Zero, Dragon Age og Max Payne 3 har visstnok også havnet på tilbud, men jeg kan ikke sjekke prisene siden jeg allerede eier GoD-versjonene.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

For et bedritent rot det nye meny- systemet på 360 er...

Jeg får aldri opp noen tilbud (annet en CoD, Gears og Halo) i noen av menyene.

Bare dritt og reklame over alt. I tillegg til at den bruker 1 til 1 1/2 minutt på å starte. Og 10 sekunder hver gang den må loade noe.

 

Tilbudet er ikke offisielt oppe enda. Det kommer nok på forsiden av menyene senere i dag.Tar lang tid å laste inn menyene ja, tror det har noe med at gamertagen er stor. Min er på rundt 120 megabyte, er din noe liknende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...