Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama skal til Tyrkia


Anbefalte innlegg

Dama skal til Tyrkia om ikke så lenge, og jeg har bare hørt negative ting når damene reiser alene dit. Eneste untaket er at hun skal ikke på jente tur, men hun reiser med moren og søsteren. Likevel klarer jeg ikke å la være å uroe meg pga alt jeg hører om Tyrkia.

 

Vi har vært sammen i snart ett år nå. Hun er 18 og jeg er 20. Jeg stoler på dama og vet at hun ikke er den utro typen, ettersom at hun har vært på flere fester i hjembyen uten meg, og det har aldri skjedd noe. I tillegg var hun jomfru da hun møtte meg, og har egentlig aldri vist innteresse for sex og desperathet (bare med meg).

 

Hun sier selv at hun ikke skal på nattklubber der hvor det bruker å gå vilt for seg, og at det er mer ment som en kosetur sammen med familien. Likevel har jeg hørt at det er mye hemninger + alkohol der nede, og er redd ting skal gå galt siden jeg vet at hun kommer til å få sextilbud i hytt og pine.

 

Selv om jeg er letta for at hun ikke skal på jentetur til syden, sliter jeg fortsatt med uro jo mer jeg leser om det stedet.

 

Er dette noe å uroe meg for?

Har noen erfaringer fra forhold og sydenturer med familien?

 

Anonym poster: 19e1ec374ef2c51391b92c3e6576b311

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første som slår meg er at du ført og fremst overreagerer veldig, og at du ikke stoler nok på henne. Hun drar dit sammen med moren og søsteren, og da er hun vel mer ute etter å kose seg enn å ta med seg noen hjem til hotellrommet deres. Om jeg hadde vært deg i denne situasjonen, ville jeg heller ønsket henne god tur og vært glad på hennes vegne, enn å bekymre seg over noe sånt. Da er du for usikker på forholdet.

Lenke til kommentar

Stoler du på a'?

 

Fint, du har ikke noe problem.

 

Stoler du ikke på henne..?

 

Da har dere noe å jobbe med i forholdet... ;)

 

Stoler på henne. hun har bevist at jeg kan stole på henne og alkohol.

men trenger og høre litt erfaringer/fakta om feks; hvordan strander og hoteller. for eksempel Tyrkiske gutter som er født PUA teknikker kommer til og sjarmere dama mi i senk på baren. også er dem veldig kjent for og ikke ta NEI for ett NEI!

 

Huff.. noia. Anonym poster: 19e1ec374ef2c51391b92c3e6576b311

Lenke til kommentar

Syden er vel egentlig ikke så mye verre enn byen her hjemme på en lørdagskveld. Forskjellen ligger vel blant annet i at folk i Norge ikke får vite hva som hender der nede, og at alkoholen er billigere.

 

Det er vanskeligere å bli veldig full hvis man starter å drikke sent ute på byen, noe som kanskje kan hende pga familien. Vors som starter tidligere på kvelden er verre

Lenke til kommentar

Vi opplevde ingen problemer når vi var i Alanya for noen år tilbake, men vi var både gutter og jenter.

Hotellet vårt lå på den "rolige" delen av Alanya, men vi gikk til byen noen kvelder og der er/var det 3 diskotek hvor det satt ganske mange menn utenfor..

 

Der vi bodde så vi ikke til noe slikt.

 

Tror ikke du trenger å bekymre deg :-)

Lenke til kommentar

Egentlig enig med det meste ovenfor, unntatt om søsteren er eldre enn 18. Da blir det fort "jentetur" med de to.

Søsteren er ett år eldere en dama. men hun e sol avhengig og drikke veldig sjeldent. det samme gjelder resten av familien. søsteren har tidligere i år vært i syden uten sex og nattklubb drikking.

aner ikke hvorfor jeg er bekrymet men er ganske urolig. Anonym poster: 19e1ec374ef2c51391b92c3e6576b311

Lenke til kommentar

Skjønner ikke poenget med å være sammen dersom du ikke kan stole på at hun drar bort en uke med moren og søsteren uten å pule rundt … Det er ikke som at med en gang du ikke henger med hun i løpet av én uke så har hun gruppesex med 5 tyrkere … Eller kanskje, men da er det ikke noe bra forhold i utgangspunktet.

 

Dama reiser alene på ferie, det samme gjør jeg, og det går helt fint (vi drar sammen òg da ;) ). Selvfølgelig kan noe skje, f.eks. at hun er utro eller jeg er utro, men den tid den sorg.

 

Hvis du går rundt og er redd for at hun er utro vil det bare fucke opp forholdet.

Endret av Atmosphere
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Søsteren er ett år eldere en dama. men hun e sol avhengig og drikke veldig sjeldent. det samme gjelder resten av familien. søsteren har tidligere i år vært i syden uten sex og nattklubb drikking.

aner ikke hvorfor jeg er bekrymet men er ganske urolig. Anonym poster: 19e1ec374ef2c51391b92c3e6576b311

 

Vel, en 19åring som er i syden uten å drikke og ha det gøy, høres merkelig ut. Kan det hende du har blitt fortalt det for å ta denne turen lettere? :)

Lenke til kommentar

Vel, en 19åring som er i syden uten å drikke og ha det gøy, høres merkelig ut. Kan det hende du har blitt fortalt det for å ta denne turen lettere? :)

 

Folk er forskjellige.

Jeg var der når jeg var 20 eller noe, vi drakk til middag og på kveldene. Men ikke nødvendigvis full fest hele tiden.

Lenke til kommentar

 

Folk er forskjellige.

Jeg var der når jeg var 20 eller noe, vi drakk til middag og på kveldene. Men ikke nødvendigvis full fest hele tiden.

 

Folk er veldig forskjellige selvfølgelig, men da drar man ikke til et partysted, 2 jenter mellom 18-20 for å slikke sol på stranda, finnes billigere og bedre destinasjoner for den slags, men for all del, jeg vet jeg er veldig stereotypisk.

Lenke til kommentar

Folk er veldig forskjellige selvfølgelig, men da drar man ikke til et partysted, 2 jenter mellom 18-20 for å slikke sol på stranda, finnes billigere og bedre destinasjoner for den slags, men for all del, jeg vet jeg er veldig stereotypisk.

Tyrkia er da en av de mest populære landene for norske familier å reise til. Tror du virkelig at alle som drar til Tyrkia drar for å feste?

Lenke til kommentar

Tyrkia er da en av de mest populære landene for norske familier å reise til. Tror du virkelig at alle som drar til Tyrkia drar for å feste?

 

Det sa jeg ikke, ok, si jeg skulle dratt med en storebror til tyrkia når jeg var 18, ikke at vi hadde vært noen skikkelige festløver, så hadde vi fortsatt dratt ut å festa flere kvelder etter å ha spist middag og hengt med mamma. :) Hvor mange 18 og 19 åringer har så lyst til å henge med mammaen sin hele dagen? Kjenner ikke mange av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...