Gå til innhold

Ellen Page om likheten til The Last of Us-Ellie (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, visse trekk er det jo fra Ellen Page, men jeg kan ikke helt si meg enig i likheten, mellom de 2 bildene der. Om de virkelig ønsket å gjøre Ellie lik Ellen Page, ville de nok gjort en langt bedre jobb enn som så. Her tror jeg nok heller vi snakker om inspirasjon eller tilfeldigheter.

Lenke til kommentar

Det er en meget enkel grunn til at hun nevner dette nå, det er fordi hun ble direkte spurt av en person på Reddit i en AMA-tråd. Du får det til å høres ut som om hun allerede har gått til rettsak og tatt kontakt med media på egen hånd.

Hehe, var ikke helt det jeg mente. Jeg mente at om hun gikk ut med dette selv er det jo logisk å tro det kan ha noe med å skape blest om seg selv, og dermed om Beyond Two Souls. Men om alt dette skyldes fordi hun ble direkte spurt kan jeg nok raskt endre utsagnet til "hvem faen bryr seg?" ;) Hun må da få lov å være ærlig?
Lenke til kommentar

Trynefaktoren er høy, men hun lever tross alt av å eksponere seg i media, som alle andre driver hun ikke dugnad og må beskytte sitt "varemerke". Forståelig, ikke mer enn det.

 

Det er nå en gang slik at det er mange her i verden som ligner på hverandre. I motsetning til design av biler er det nemlig naturen som designer oss. Av denne enkle grunnen kan et ansikt aldri bli et ekte varemerke; ikke en gang med hermetegn. Uansett er dette en uinteressant nyhet uavhengig av hvem som spurte hvem om hva.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...