Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg har nå solgt min macbook air, og siden jeg ikke går på skole lenger så trenger jeg ikke en så lett og tynn pc, så jeg vill heller ha noe jeg kan game på. Foreløbig så ser jeg på denne multicom. Den prisen er egentlig ganske nerme det jeg planlegger å bruke og jeg tror egentlig ikke at jeg vil bruke noe mer enn det. Jeg vurderer også 17 tommeren av samme pc multicom 17.

Vet dere om noen bærbare pc-er hvor man får mer gaming for pengene?

 

jeg begynner også å bli litt usikker på om jeg heller vil ha en stasjonær, men jeg skulle gjerne hatt muligheten til å ta den med til venner og slikt.

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som veldig bra kjøp, du bør nok ha windows 7, siden maskinen størst sansynlig ikke har touchskjerm. Er enig med 17" om du bruker maskinen ofte og ikke bryr deg om størrelsen, små skjermer kan være slitsom å spille på i lengere perioder. Husk nå på laptoper vil nok støye en del, så jeg ville heller ha valgt stasjonær om du ikke trenger å flytte maskinen så ofte, får helle laptopen brukes på ferie eller besøk hos noen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvis støy, og kvalitet er viktige faktorer for deg, kjøper du denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=781359

 

 

Den er lik maskinvare messig, men er mer støysvak, en halv kg lettere, tynnere og bedre design etter min smak:) koster dog mer

takk for tipset :) du har rett den så bedre ut. Og jeg vil heller kjøpe i fra komplett. Jeg har jo egentlig råd til det :p men kan jeg ta meg råd til det :/ jeg har heldigvis god tid til å tenke meg om.

 

 

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

den msi-pc-en? Gjelder det under spilling også? Jeg har tenkt til å kjøpe den, men den er ikke på lager før 11. Juli :(

 

msi`n ja:) Men du kan egentlig styre viften på pc`n selv. Selv om viften er nesten på det laveste blir ikke laptopen for varm:) Det kommer vel selvfølgelig ann på hvilket spill man spiller, dette var i tilfelle League of Legends, som pc`n tar enkelt på full grafikk låst til 60 fps. Det gjør at den ikke kjører full gass hele tiden:)

Lenke til kommentar

 

 

msi`n ja:) Men du kan egentlig styre viften på pc`n selv. Selv om viften er nesten på det laveste blir ikke laptopen for varm:) Det kommer vel selvfølgelig ann på hvilket spill man spiller, dette var i tilfelle League of Legends, som pc`n tar enkelt på full grafikk låst til 60 fps. Det gjør at den ikke kjører full gass hele tiden:)

det høres bra ut. Nå er det bare å vente til den kommer på lager neste uke da, så jeg får kjøpt den :/
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...