Gå til innhold

– The Last of Us minner oss om Half-Life 2 (PS3, PS4, Windows, 3DS, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt av atmosfæren ja men Half Life 2 var ikke så nyskapende når det kom. Det er fortsatt en fps shooter som ikke gjorde mye nytt. The Last of Us er vel noe av det mest gjennomførte spillet jeg har sett. Alt fra historier, grafikk, lyd til animasjoner er så bra laget at man lever seg inni spillet som aldri før.Jeg blir 31år imorgen og jeg felte nesten en tåre pga prologuen i spillet ... Aldri før har jeg fått så mye følelser for en spillkarakter, men karakterne i spillet ser faktisk levende ut. De er troverdig.

 

The Last of Us kommer til å bli glemt like fort som Bioshock: Infinite.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

The Last of Us kommer til å bli glemt like fort som Bioshock: Infinite.

 

Meget tvilsomt. Jeg likte ikke Bioshock engang som mange andre. Var mange som elsket det ja men det gjorde ikke noe nytt, det var bare et bra fps spill. Med alderen så begynner man å kreve mer av spill og det fikk jeg fra The Last of Us. Det er voksent, har bra historie og knall spillbarhet. Du må tenke og planlegge imotsetning til slike løpe rundt og skyte alt du ser spill som Bioshock.

 

Sikkert mange spill som er hypet opp men Naughty Dog har aldri per dags dato laget noe som er bare hypet, de lager fabelaktige spill.

Lenke til kommentar

Meget tvilsomt. Jeg likte ikke Bioshock engang som mange andre. Var mange som elsket det ja men det gjorde ikke noe nytt, det var bare et bra fps spill. Med alderen så begynner man å kreve mer av spill og det fikk jeg fra The Last of Us. Det er voksent, har bra historie og knall spillbarhet. Du må tenke og planlegge imotsetning til slike løpe rundt og skyte alt du ser spill som Bioshock.

 

Sikkert mange spill som er hypet opp men Naughty Dog har aldri per dags dato laget noe som er bare hypet, de lager fabelaktige spill.

 

Du er nok litt for rask til å avfeie spill som "bra fps"(til tross for at fps-elementene til Infinite var den svakeste delen av spillet). Men det er vel også noe som kommer med alderen. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du er nok litt for rask til å avfeie spill som "bra fps"(til tross for at fps-elementene til Infinite var den svakeste delen av spillet). Men det er vel også noe som kommer med alderen. ;)

Med det gameplayet Last Of Us har blir det desverre glemt.

Dere lever i hype world.

Lenke til kommentar

Du glemmer detaljene. Så mange detaljer. Jesus Kristus, helt utrolig. Hvert eneste hus, hvert eneste rom er forskjellige. Hvert sted er forskjellig fra det forrige.

 

Ouch! Får nesten skaffe meg det da :p Var det jeg digga med Alan Wake og. Fikk liksom hakeslepp, alt føltes så ekte. som om jeg var der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...