Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis du hadde valget...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener du seriøst at det bildet viser fryktelig feit?

Reelt sett, nei. Bare i forhold til meg og min standard.

 

Edit: Kan for øvrig godt være meg det er noe galt med, iallfall hvis greia er at man skal oppfatte vedkommende til høyre som ganske tynn, noe som faktisk ikke slo meg :tease:

Endret av Zabaniya
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Reelt sett, nei. Bare i forhold til meg og min standard.

 

Edit: Kan for øvrig godt være meg det er noe galt med, iallfall hvis greia er at man skal oppfatte vedkommende til høyre som ganske tynn, noe som faktisk ikke slo meg :tease:

Jeg mente det ikke som at det var noe galt med deg :)

 

Jeg reagerte bare på "fryktelig feit", da det er noe jeg assosierer med et par hundre kilo eller så :p

 

Det er nå heldigvis sånn at vi alle har ulike preferenser, så alle har mulighet til å finne noen både for bang og date.

 

Jeg liker former på damene, så hun til høyre er for tynn for min smak. Hun til venstre var i mine øyne mye penere.

Lenke til kommentar

En mellomting takk!

 

Hun til venstre ER fryktelig feit. Hun er garantert ''morbidly obese'', men hun til venstre ser faktisk ganske ekkel ut, hva faen er det som skjer ved trusekanten hennes egentlig??

 

0/10, would not bang!

 

eller ho til høgre, minus 10 år. :love:

 

Faktisk så kan det hende at hun er yngre enn det hun ser ut som, når folk blir veldig tynne så ser de ofte mye eldre ut. Med 5-10 ekstra kilo hadde hun garantert sett mye yngre ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...