Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Aktiviterer for ungdom


Anbefalte innlegg

Heisann, har snakket litt med en jente på kik ( chatteprogram ) de siste dagene, vi fant tonen ganske fort og hun virker ganske hyggelig. VI bor omtrent en time unna hverandre men jeg har hytte 2-3km unna der hun bor. Hun bor i drøbak og siden det er sommer tenkte jeg at vi kunne bade, dra på båttur, kino, gå en tur eller kanskje spise på peppes elns. Men hva burde jeg foreslå?

 

Jeg er 16 hun er 15. Jeg er ganske sosial og har mange venner, men utifra facebooken hennes virker hun ikke så veldig populær og har få venner så har en mistanke om at hun er ganske sjenert, hva burde jeg si? Hva burde jeg gjøre? På sikt er jeg interesert i å kanskje få ett forhold:) Trenger tips, skal møte henne første uka i ferien:) Anonym poster: 691c4307552dbbd31991ba71c27c8227

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, hvorfor skal han ikke dømme vedkommende fra facebook? Alle gjør det. Alle dømmer mennesker, forskjellen er hvor langt tid du gir dem å endre inntrykk. Alle er dømt av alle basert på mest mulig og mest oppdatert informasjon. Og dømme mennesker er en fin måte og finne ut hvordan du skal forholde deg til de.

Lenke til kommentar

Altså, hvorfor skal han ikke dømme vedkommende fra facebook? Alle gjør det. Alle dømmer mennesker, forskjellen er hvor langt tid du gir dem å endre inntrykk. Alle er dømt av alle basert på mest mulig og mest oppdatert informasjon. Og dømme mennesker er en fin måte og finne ut hvordan du skal forholde deg til de.

 

Der fikk du et svar fra en annen gjest også:

Fordi det kan komme feil ut da ikke alle sentrerer livet sitt rundt Faebook eller føler for å legge till alle folk de noen gang har møtt men kanskje aldri kommer til å prate med igjen.

 

Grunnen til at jeg sier det jeg sier er fordi man aldri skal dømme en person før man kjenner personen, det vil si at, selv om han har sett det han har "sett" betyr ikke det at hun er slik i virkeligheten.

Ikke alle som blottlegger seg og livet sitt på facebook heller, og det er ganske lite man kan dømme en person ut i fra via Facebook.

 

Never judge a book by it's cover!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der fikk du et svar fra en annen gjest også:

Fordi det kan komme feil ut da ikke alle sentrerer livet sitt rundt Faebook eller føler for å legge till alle folk de noen gang har møtt men kanskje aldri kommer til å prate med igjen.

 

Grunnen til at jeg sier det jeg sier er fordi man aldri skal dømme en person før man kjenner personen, det vil si at, selv om han har sett det han har "sett" betyr ikke det at hun er slik i virkeligheten.

Ikke alle som blottlegger seg og livet sitt på facebook heller, og det er ganske lite man kan dømme en person ut i fra via Facebook, bortsett se hva slags interesser og bilder vedkommende har på sin FB.

 

Never judge a book by it's cover!

 

Edit: Så klart dømmer man hverandre, men det er først når man møter personen face 2 face og kanskje fått minglet litt at man kan begynne å dømme. Jeg syns det blir feil å dømme en person ut i fra Facebook, personen kan se drit kjekk/fin ut på sine profilbilder, men plutselig så har du møtt på det verste udyret, you never know ;).

Endret av V-lady
Lenke til kommentar

Der fikk du et svar fra en annen gjest også:

Fordi det kan komme feil ut da ikke alle sentrerer livet sitt rundt Faebook eller føler for å legge till alle folk de noen gang har møtt men kanskje aldri kommer til å prate med igjen.

 

Grunnen til at jeg sier det jeg sier er fordi man aldri skal dømme en person før man kjenner personen, det vil si at, selv om han har sett det han har "sett" betyr ikke det at hun er slik i virkeligheten.

Ikke alle som blottlegger seg og livet sitt på facebook heller, og det er ganske lite man kan dømme en person ut i fra via Facebook.

 

Never judge a book by it's cover!

 

Hvordan i helvete forholder du deg til mennesker? Har du ett inntrykk av en person har du dømt dem på den informasjonen du har. Skjønner ikke hvorfor alle forbinder "dømming" med noe negativt.

Lenke til kommentar

Ta også ro deg ned du nå!

Les teksten min en gang til du, aldri skrevet at det er noe negativt, men det kan ofte tolkes negativt.

Jeg forholder meg til mennesker på en vanlig måte jeg, gjør du ? :)

 

Er rolig jeg, ikke ta alt på internett så seriøst.

Definer "vanlig måte".

Lenke til kommentar

Er rolig jeg, ikke ta alt på internett så seriøst.

Definer "vanlig måte".

 

Tar ikke ting på internett seriøst, men før du svarer, for all del, les det jeg skriver.

 

Jeg har aldri blitt kjent med noen over nettet, så det er litt vanskelig for meg å forklare, men dersom jeg er invitert på et event via facebook hvor jeg ikke kjenner så mange, så bruker jeg ikke min tid på å rase gjennom profilene til de jeg ikke kjenner, for så å lage et bilde av hvordan vedkommende er, det blir jo for dumt syns jeg.

Får kanskje et bra eller dårlig inntrykk ved et førstegangs møte face 2 face av vedkommende, det spørs.

 

 

Men denne tråden handler jo ikke om meg, men om trådstarter.

 

Alle har forskjellige meninger, og om du er helt uenig med det jeg sier, så får det være helt opp til deg :)

Endret av V-lady
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...