Gå til innhold

Hvor skal du handle din Playstation 4 og hva synes du er en fornuftig pris?

LarZen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur innom EBgames på Ski storsenter før i dag og la inn en liten forhåndsbestilling.

Så da skulle jeg være en av 50 som var garantert PS4 på dag 1 fikk jeg beskjed om :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

skuffet over prisforskjellen, 500 kr er ingenting, spesielt med tanke på €399/499 prisene

Det er vel prisene i Europa, prisen i USA er vel egentlig det samme i dollar og da er forskjellen 100 dollar, ca 550 kr.

Når man justerer opp prisen i Europa til å gjelde Euro istedefor dollar så har prisene økt med ca 1000 kr allerede i forhold til USA (på XBO, ca 800 kr på PS4), dermed har prisforskjellen også økt litt på veiledende priser.

Vil tippe at Europa har mer å gå på enn man har i USA og det vil jeg tro MS nå benytter til å redusere prisgapet litt... altså med ca 1/3.

At PS4 faktisk er hele 500 kr billigere enn XBO synes jeg egentlig er ganske bra i seg selv, til og med en 500-lapp andre veien hadde vært ok når man ser hva PS4 har "levert" frem til nå i forhold til XBO.

Endret av Nasciboy
Skrevet

Nå bestilte jeg med betaling ved mottak, men etter det jeg har hørt trekkes det ikke før varen blir sendt.

Ok, ikke at det er krise uansett. Feriepengene kom jo i går så :whistle:

Skrevet

Bestemt meg for at jeg skal ha en PS4, etter å ha sagt at jeg ikke skulle kjøpe denne konsollgenerasjonen. Men det blir ikke før MGS5 kommer ut :)

Skrevet

Bestemt meg for at jeg skal ha en PS4, etter å ha sagt at jeg ikke skulle kjøpe denne konsollgenerasjonen. Men det blir ikke før MGS5 kommer ut :)

Satser en femmer på at MGS 5 kommer ut ganske nærme PS4 release.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...