Gå til innhold

Se gratis film og tv i hele sommer


Anbefalte innlegg

Kult. Tenkte jeg, så jeg registrerte meg, la inn kredittkortet, og skulle til å se en episiode.Installer Silverlight sa de. Neivel. Hadet bra. Jeg kan ikke, og vil ikke, installere silverlight.Så, jeg var abonnent i ca 2 minutter.
Grunnløst forakt til Silverlight, eller har du faktisk konkret bevis. *Points to his profile-picture*

 

Som jeg skrev KAN ikke, og vil ikke installere Silverlight. (Linux)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må gjøre noe med utvalget, og det styggfort. Greit nok at det er en Betaversjon. Men ikke godt nok er ikke godt nok.

 

Og forresten tittelen er feil. Du får ikke se gratis TV, men gratis TV-serier. Tittelen indikerer at det er TV det er snakk om :0)

Endret av Lolliken
Lenke til kommentar

Kan man bruke tjenesten på flere enheter samtidig med ett abonnement?

 

Rettighetshaverene til innholdet vi leverer tillater dessverre ikke at flere enheter er i bruk på en gang. Dette for å forhindre at noen "deler" kontoen sin med andre. Det er imidlertid mulig å være pålogget med samme konto på så mange enheter som du ønsker, men kun en av enhetene kan streame på en gang.

 

Mvh,

Mads Baardsgaard,

dev. intern, Comoyo

Lenke til kommentar
Kan man bruke tjenesten på flere enheter samtidig med ett abonnement?
Rettighetshaverene til innholdet vi leverer tillater dessverre ikke at flere enheter er i bruk på en gang. Dette for å forhindre at noen "deler" kontoen sin med andre. Det er imidlertid mulig å være pålogget med samme konto på så mange enheter som du ønsker, men kun en av enhetene kan streame på en gang.Mvh, Mads Baardsgaard,dev. intern, Comoyo

 

Hvordan får da Netflix til å tillate to streams samtidig? Er de flinkere til å forhandle avtaler?

Lenke til kommentar

Etter å ha sett ca 5 filmer, så synes jeg det tekniske funker bra sett bort i fra noen feil som jeg regner med har noe med Beta å gjøre. Eksempler: Buffering relativt ofte. Fikk en merkelig feil der filmen stoppet opp, tok en refresh og filmen fortsatte der den kutte ut. Jeg greier ikke å finne ut hvilen tittel/episode/sesong jeg ser på under avspilling. Det er også flere titler som mangler tekst. Skulle likt å ha et valg på kvalitet. Kvalitet er litt under par. Watermark.

 

Innholdsmessigst så synes jeg det kommer til kort. Det virker som Comoyo er en slags hybrid mellom Netflix som satser på kvantitet fremfor kvalitet og en tjeneste som satser på nytt innhold. Jeg greier ikke å se det funke mtp hvor lite marked Norge er.

Når man i tillegg priser seg over sine konkurrenter så finner jeg ingen gode argumenter for å være en kunde hos Comoyo. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor noen skal velge Comoyo. Men det er vel likt som andre tjenester hos Telenor.

 

Jeg synes det også er en uting med mange forskjellige tjenester som dette. Det er mye bedre hvis alle kan velge f.eks Netflix da det vil gi bedre og billigere utvalg for alle. Men det er jo en helt annen diskusjon.

Endret av nortridge
Lenke til kommentar

Etter å ha sett ca 5 filmer, så synes jeg det tekniske funker bra sett bort i fra noen feil som jeg regner med har noe med Beta å gjøre. Eksempler: Buffering relativt ofte. Fikk en merkelig feil der filmen stoppet opp, tok en refresh og filmen fortsatte der den kutte ut. Jeg greier ikke å finne ut hvilen tittel/episode/sesong jeg ser på under avspilling. Det er også flere titler som mangler tekst. Skulle likt å ha et valg på kvalitet. Kvalitet er litt under par. Watermark.Innholdsmessigst så synes jeg det kommer til kort. Det virker som Comoyo er en slags hybrid mellom Netflix som satser på kvantitet fremfor kvalitet og en tjeneste som satser på nytt innhold. Jeg greier ikke å se det funke mtp hvor lite marked Norge er.Når man i tillegg priser seg over sine konkurrenter så finner jeg ingen gode argumenter for å være en kunde hos Comoyo. Jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor noen skal velge Comoyo. Men det er vel likt som andre tjenester hos Telenor.Jeg synes det også er en uting med mange forskjellige tjenester som dette. Det er mye bedre hvis alle kan velge f.eks Netflix da det vil gi bedre og billigere utvalg for alle. Men det er jo en helt annen diskusjon.

 

Du tar nok veldig feil dersom du tror monopol resulterer i bedre og billigere utvalg for alle.

Lenke til kommentar

Du tar nok veldig feil dersom du tror monopol resulterer i bedre og billigere utvalg for alle.

Det er ikke det jeg skriver

Jeg mener ikke monopol som det du gjør, siden monopol er lovbestemt. Jeg mener det i en sammenheng der de fleste velger Netflix for at de skal få en større kundebase og dermed gi et bedre tilbud. Og jeg tror ikke Netflix vil misbruke sin posisjon mtp at de er den desidert største i nord amerika der de står for nesten 30% av internet-trafikken(Hulu som nr 7 med 2%).

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...