Gå til innhold

Mulig å bytte bataljon to måneder før innrykk?


Anbefalte innlegg

Hej :)

 

Jeg har innrykk til førstegangstjeneste i august. Har kommet inn på Setermoen, men ønsker nå av ulike grunner å heller tjenestegjøre på Østlandet (Vil gjerne prøve meg på KESK).

 

Tenkte å høre her før jeg ringer inn og spør om det er mulig å bytte nå, rett før innrykk. Kunne om mulig ventet med tjenestegjøringen til vinter 2014.

 

Vet noen noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste måten du finner ut det på er ved å ringe, men tviler nå på at du får bytta. KESK er jo uansett såpass populært at det skal nok veldig mye til for å komme inn der nå.

 

Setermoen er et bra sted det. Norges nest beste leir etter Rena etter min mening.

 

Hvilken bataljon har du kommet inn i om jeg tørr spørre?

Lenke til kommentar

Trur ikke det går uansett avdeling.. Jeg er innkalt til KESK januar 2014, og ringe her om dagen for å høre om jeg kunne komme inn i august til KESK, men det var helt stappa i alle avdelinger fikk jeg beskjed om. Så trur vi begge bare må smøre oss med tålmodighet. Men lykke til hvertfall!

Lenke til kommentar

Ringte du igjen?

 

Ja, denne gangen var det en veldig hyggelig fyr. Han sa også at eneste mulighet var Garden, da KESK er noe for drop-out fra en annen bataljon (husker ikke hvilken), og at det egentlig er Troms som er den store militærarenaen. Så da forblir jeg i Panser. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...