Gå til innhold

Doofen løper med Patrick123 som sensei!


Anbefalte innlegg

Hva skjer her? Noe nytt og revolusjonerende? Noe helt outrageous?

 

Jeg er sterk og utholden på gymmen men alldeles ikke utenfor. Dette må gjøres noe med både med tanke på helse og kronisk luftveissykdom.

Jeg sendte Patrick123 en pm med noe av det jeg lurer på om kondisjonstrening og litt lett korrespondanse førte hit.

Jeg drar nå på ferie til 17 juni og begynner å følge et eksempel jeg fikk tilsendt den mandagen.

Kostholdet endres til et høyere inntak av karbs og calinnhold generelt men enda en bittelitt stund i underskudd til jeg føler at jeg er deilig nok.

 

Eksemplet:

 

 

Uke 1:

Mandag:

- Kortintervall

Onsdag:

- Langintervall

Fredag:

-Langtur

 

Uke 2:

Mandag:

- Langintervall

Onsdag:

- Tempotur

Fredag:

- Langintervall

 

Uke 3:

Mandag:

- Fartslek

Onsdag:

- Langintervall

Fredag:

- Langtur

 

Uke 4:

Mandag:

- Kortintervall

Onsdag:

- Langintervall

Fredag:

-Langtur

 

Uke 5:

Mandag:

- Langintervall

Onsdag:

- Tempotur

Fredag:

- Langintervall

 

Uke 6:

Mandag:

- Kortintervall

Tirsdag:

- Tempoøkt

Torsdag:

- Langintervall

Fredag:

- Langtur

 

 

 

Her må handles sko, de joggeskoene jeg har nå egner seg knapt til noe annet enn å jobbe i.

Tar turen til en spesialist før jeg løper, vil ikke ta noen sjanser med føttene. Jeg har skadet de før.

 

Løper dere? Fortell!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi får se HVOR moro det er etter at jeg har hatt en evalueringsøkt, hehe...

Jeg satt å tenkte på det, jeg har skrevet at jeg skal hoppe rett på programmet uten en analyse av egen kapabilitet... Hnyaaaaadda... Smart?

 

 

Mandag blir en evalueringsøkt for å kartlegge virkelig fysisk form for så å se an hvor hardt jeg skal gå ut...

Lenke til kommentar

Helt fantastisk herlig ja :lol:

 

Det var den fargen eller kommunegrå med logoen i pastellfarge. Jeg er heller litt kjønnsforvirra enn kjedelig. Dessuten er jeg så sikker på min egen seksualitet at jeg kan vel tåle et par rosa sko. Det er tross alt et middel mot målet, og målet helliger som kjent midlet... :lol:

Lenke til kommentar

Løpetest!

 

Snørte de rosa skoene og tok på meg en TURKIS tskjorte og gikk ut. Hadde nettopp regna og alt var DIGG!

 

Begynte med lett jogg i fem minutter, hvilket var tungt som forventet. Gikk til bakkene jeg har tilgjengelige for intervaller og løp først opp den slakkeste med 75% (ca?) innsats.

Ble godt anpusten, og dro til med maks innsats på andre runde som ikke var besvimelsesvondt men tungt nok.

Testet bakke 2 på samme måten og andre runde førte til en pause på tre fire minutter på toppen etter maksinnsatsen :p

Bakke 3... Første runden opp var som maks innsats på den første bakken. Maks innsats fikk meg til å se stjerner på toppen av bakken :mrgreen:

 

Vel, jeg er ikke i så dårlig form som jeg hadde fryktet men dere får no ikke se maratontider enda.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja denne ble glemt av bakerst i gullfiskhjernen....

 

 

Har løpt utenfor protokoll siden jeg har funnet en fin "løype" å trene intervaller på.

Har løpt annenhver dag og hoppet over en økt siden siste posting.

Det merkes at kondisjon er ferskvare, jeg vet ikke hva man skal forvente men det føles som om man har progresjon MENS man løper... Nuvel...

 

Jeg puster lettere, og sover bedre! Fuck løfting, jeg løfter tungt nok på jobb... :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har vært på revejakt siden natt til 15. juli så det som har vært løping har blitt omgjort til smyging og åling over jorder.

Dagens kardio ble å bære en 20kg tung stålplate opp på fjellet for å bruke som blink (gong, for de som vet hva det er...), det var sliiiiitsooooomt :D

20kg går greit i sekk men den plata var uhandterlig som faen...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...