Gå til innhold

Asus' 39-tommer er en skikkelig lekkebisken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en fantastisk flott og konstruktiv kommentar som er helt relevant til produktene artikkelen omtaler.

 

Tusen takk.

 

Ironisk/sarkastisk møkkaposting er fortsatt møkkaposting. /møkk

 

 

 

Vel, hva skal man med en 39" PC-skjerm? Jeg bare spør!

 

Kutte ut de 2-3 sidestilte skjermene man bruker nå. Evt. ha en gedigen spillskjerm.

Prøv deg på arbeidsoppgaver som krever mye skjermplass (evt. blir mye enklere/mer effektivt), så skjønner du sikkert fristelsen.

 

Personlig smaker det for lite i forhold til prisen, og ærlig talt er 39" for stort for meg. At de har valgt 16:9 skjønner jeg lite av. Sikkert faptastisk i portrettmodus.

 

 

 

Det eneste du har klart å skrive her er at 1920x1200 gir større arbeidsflate enn 1920x1080, og det er ikke det jeg sier.

 

Hva er det med aspektratioen 16:10 gjør bedre enn 16:9?

 

Ikke for å være overbærende siden du er en smart kar og gjør deg kanskje ørlite vanskelig; det som vanligvis impliseres eller forutsettes er at samme skjerm i 16:10 er bedre enn i 16:9 gitt at alle dimensjoner [og andre relevante egenskaper, ellers blir det bare rot - eksempelvis pikseltetthet] bortsett fra høyden er like. Jamfør eksempelet 1920x1080 vs 1920x1200; to skjermer med samme bredde, men ulik høyde og ergo ulik oppløsning.

 

Selv synes jeg 14:9 er ganske bra.

 

 

Angående øynenes aspect-ratio så har jeg aldri sett noen med rektangulære øyne. [...]

 

Mener du at min mor løy til meg?!

 

Dere snakker vel egentlig om skarpsynets arbeidsflate elns (jeg vet ikke om det har et eget begrep).

Hvor vid synsflaten er totalt, er vel egentlig irrelevant i forhold til arbeid foran en skjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...