Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miste jomfrudommen fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli "gammel" nå(se profilen om det er av interesse) og er forsatt jomfru. Er jente så det kan vel ikke være så utrolig vanskelig å miste jomfrudommen? Er ganske tilbakeholden og sliter med sosial angst så lite sosialisering på fritiden er det. Er ikke verdens deiligeste liksom, men er ikke direkte stygg heller. Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde aldri jeg skulle bli en av dem som virkelig haster sånn med det, men blir så utrolig påvirket av samfunnet og kjenner presset. 17 år er jo ikke det verste, men er redd jeg ender opp som jomfru som 20åring(no offence til de som er det).

Skrevet

Vent til du vil det selv. Det gjorde jeg, fylte 18 ikke lenge etter.

De fleste jenter jeg har pratet med dette om, har sagt at de angrer for at de deburte så tidlig, og ga etter for presset.

• Liker 2
Skrevet

Men jeg vil det selv. Tror helt ærlig at jeg ikke kommer til å angre etter en stund. Har gjort ting jeg har angret utrolig mye på en liten stund, men nå tenker jeg at det kunne ikke brydd meg mer for ingen av de konsekvensene som kunne skje ble det ingenting av.

Skrevet

Hadde tenkt å skrive: "Hver stolt."

Men så kom jeg på at det har jo ingen ting å si, noen er jomfru noen er ikke, same shit.

Bare vent til det skjer... Personlig ble jeg alltid mere tiltrukket av jentene som jeg viste var jomfru, ved at dem virket mere "ordentlig".

• Liker 3
Skrevet

Dra på fest, finn en hyggelig kar og spør om han har lyst til å bli med og smøre smultringer. Bare ikke finn den mest awkwarde personen, husk at du kommer sannsynligvis til å huske din første! .... og bruk kondom. Stay safe, kids!

• Liker 3
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...