Gå til innhold

SSB: 22 prosent innvandrere i Norge i 2076


Anbefalte innlegg

nye-norge.jpg

 

Antallet innvandrere i Norge vil ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB) øke med 13 prosentpoeng de neste 60 årene.

 

Innvandrere fra EU-land i Øst-Europa vil være den raskest voksende befolkningsgruppen i Norge fram mot 2100, mener SSB.

 

I en ny rapport som ble lagt fram mandag går det fram at andelen innvandrere i Norge vil vokse fra 9 prosent i 2010 til 22 prosent rundt 2076, og deretter avta til 21 prosent i 2100.

 

Kilde: http://touch.vg.no/a...?artid=10110767

 

Se også:

SSB spår én million innvandrere i Norge innen 2025

SSB trikser med innvandringstall ?!

 

---------------------------------------------------------------------------

 

Bør man ikke arrangere en folkeavstemning før man risikerer å "bytte ut" nesten 1/4 del av befolkningen med en ny?

Endret av αкαѕнα
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sukk. Jeg synes å huske innlegg i de gode gamle dager på forumet som sa at innvandrerne kom til å være i rent flertall i Norge innen 2040. Nå er altså "problemet" at de vil være en av fem over hundre år etter at innvandringen startet. Det er jo nesten så man begynner å føle at man har tid til å integrere dem og greier...

 

Med slike tall (fortsatt nesten 80% nordmenn) er jeg ikke bekymret for en fokeavstemning.

 

Og jeg ser du helt riktig setter "bytter" i fnytter. De gjør vi selvsagt ikke, innvandrerbefolkningen kommer i tillegg til vår egen, ikke i steden for. (Om man ikke er en av dem som bekymrer seg for raseblanding.)

 

IMG_4349_1221826955_485x323.jpg

 

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Der har vi denne merkelige ideen om at mangfoldet bare kan bevares hvis vi unngår det...

 

“He who is different from me does not impoverish me - he enriches me. Our unity is constituted in something higher than ourselves - in Man... For no man seeks to hear his own echo, or to find his reflection in the glass.” ― Antoine de Saint-Exupéry

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sukk. Jeg synes å huske innlegg i de gode gamle dager på forumet som sa at innvandrerne kom til å være i rent flertall i Norge innen 2040.

 

Jeg vet ikke jeg... Men det er liten tvil om at det har hvert mye frem og tilbake når det kommer til informasjonen vi får servert fra SSB

 

I en publikasjon fra i fjor skriver de til at vi nå ser en rask utvikling mot 6 millioner innbyggere i Norge og at vi da allerede i 2050 vil ha 20% innvandrerbefolkning.

 

SSB tror at tallet da etterhvert vil flate ut og at andelen går ned, men om man ser på dagens situasjon viser jo den tydelig at teori og praksis er to vidt forskjellige ting.

 

Praksis vi ser i dag er jo at økt en andel innvandrere i selg selv genererer flere "innvandrere" på grunn av familiegjenforening og egne barn...

 

Så er det jo et definisjonsspørsmål også... Man er jo tross alt ikke annet enn 100% Norsk når man blir født her og det gjør ikke problemstillingen mindre spør du meg.

 

Og jeg ser du helt riktig setter "bytter" i fnytter. De gjør vi selvsagt ikke, innvandrerbefolkningen kommer i tillegg til vår egen, ikke i steden for. (Om man ikke er en av dem som bekymrer seg for raseblanding.)

 

Jada.. du vet jo at jeg for min del egentlig bryr meg katta om "norsk kultur" og mener også at kultur alltid er et resultat av befolkningens ønsker og tradisjoner.

 

Jeg mener at alle må få dyrke sine tradisjoner så lenge det ikke går utover andre på noen måte...

 

Jeg er mer opptatt av å bevare "ulven" som den er... Ikke fordi jeg mener at andre hunderaser er mindre verd, men fordi jeg synes vi skal bevare mangfoldet på jorden.

 

Blandinger har alltid eksistert siden tidenes morgen, og kjærlighet er fargeblind... det er bare omfanget av det som jeg mener er skadelig for oss som folk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare nysjerrig: Har du vært i Malmø, og sett på "ødeleggelsene"? Eller har du som de fleste av oss bare lest om det i avisen...

 

Geir :)

 

Jeg har ikke vært der selv, men vet om noen som blant annet "måtte" flytte derifra pga tilstandene. Skal du liksom prøve å forsvare Malmø? Kriminalitetraten der er eksremt høyt, det er fakta.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mener du førstegangs eller etterkommere? Vi er alle innvandrere etter siste istid, så slik sett er det 100 % (etterkommere av) invandrere i dag.

 

Bør man ikke arrangere en folkeavstemning før man risikerer å "bytte ut" nesten 1/4 del av befolkningen med en ny?

 

Nå minner du meg om Carl I Hagen som ville ha folkeavsteming om det meste. Han ville også stille flere politikere for riksrett gjentatte ganger. Vil du det samme?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det er ikke tvil om at SSB lyver og ikke er til å stole på, og de er heller ikke tvil om at de støtter sosialistenes prosjekt med å skifte ut den norske befolkningen.

Når de hele tiden bare regner første generasjons innvandrere som innvandrere, så forstår jo alle hvor dette bærer hen.

 

Det sosialistene driver med er ganske enkelt etnisk folkemord på hvite etniske nordmenn.

 

http://snl.no/folkemord

  • Liker 9
Lenke til kommentar

De bruker jo t.o.m språket som rambukk mot den norske befolkningen ved å viske ut definisjoner i sann babylonsk stil.

 

Nasjon betyr egentlig folkegruppe, men er nå definert som geografisk område.

 

Innvandrer betydde opprinnelig ikke-vestlig, men inkluderer nå også svensker, dansker, tyskere og andre nært beslektede. Hvorfor denne iveren etter å inkludere samtlige som kommer fra utenfor Norge som innvandrere? Pynte på statistikken, ingen annen grunn.

 

Det er et sykt samfunn vi lever i og verre skal det bli.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mitt etternavn stammer fra gården på Sør Vestlandet hvor man har funnet det eldste sjelttet. Noen mener det er funnet et eldre på Sørlandet.

 

Slik sett er jeg urnordmannen om noen ikke kan bevis at det faktisk er funnet eldre sjelett etter den første nordkvinnen/mannen. Jeg vet ikke om jeg er like glad for alle innvandrere som er kommet til dette landet de siste tusen årene. Deres forfedre spurte vel mine forfedre? :tease:

 

Dagens oppgave: Hvor tror dere isen forsvant først i Norge?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Når de hele tiden bare regner første generasjons innvandrere som innvandrere, så forstår jo alle hvor dette bærer hen.

 

Jeg trodde da vitterlig de regnet barna og barnebarna inn i statistikken sin.. Om det du nå sier stemmer er det jo 3 ganger så ille..

 

Men har vi noen kilder på dette Baltiz eller er det tatt ut av luften ?? Kunne vært litt kjekt å fått noen konkrete tall på dette liksom...

Lenke til kommentar

Nå minner du meg om Carl I Hagen som ville ha folkeavsteming om det meste. Han ville også stille flere politikere for riksrett gjentatte ganger. Vil du det samme?

 

Jeg synes det ikke er en bagatell å bytte ut 10 eller 20 % av landets befolkning med en etnisk gruppe som av varierende årsaker ikke finner seg til rette andre steder på globusen...

 

Ikke nok med at det er et hån mot våre forfedre så vil det på toppen av det hele gi oss en økonomisk baksmell som kun et hav av olje kan redde oss ut av...

 

For ikke å snakke om all den kriminaliteten som har kommet i kjølvannet av det.... Eller andre kulturberikelser som voldtekter da selvsagt....

 

Vi skulle lagt fakta på bordet når sosialistene bestemte seg for dette prosjektet sitt så tenker jeg hele bunten hadde blitt satt til veggs og fått samme behandling som Quisling....

 

Det er ikke annet enn et svik mot sitt eget folk å tillate at dette skjer og fortsetter å skje...

Endret av αкαѕнα
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For ikke å snakke om all den kriminaliteten som har kommet i kjølvannet av det.... Eller andre kulturberikelser som voldtekter da selvsagt....

 

Ingen liker det og personlig er jeg for at norske kvinner skulle kunne utstyre seg med pepperspray og det som verre er som farget mulig overgriper selvlysende. Men nå kjenner jeg norske kvinner ganske godt og mange av dem ville vel lekt med pepperspray i fylla etter en tur på byen. Så den måtte bæres med ansvar kun til selvforsvar og ikke som lektøy etter en kveld på byen.

 

Vi skulle lagt fakta på bordet når sosialistene bestemte seg for dette prosjektet sitt så tenker jeg hele bunten hadde blitt satt til veggs og fått samme behandling som Quisling....

 

Et velmenende råd: Unngå slike utsagn om du vil bli tatt seriøst blant voksne mennesker. Dette er ikke et nisjeforum.

Lenke til kommentar

Norsk språkråd omdefinerte eller rettere sagt definerte betydningen til å gjelde alle som kommer fra utlandet til å være innnvandrere tilbake i 2008 mener jeg på. Historisk sett så har innvandring vært forstått med asiatere og afrikanere.

Det er jo bare tull. Hvorfor skulle det ha noen betydning hvilket land man kommer fra? Innvandrer er et generelt begrep, som omhandler alle som kommer hit fra andre land for å bosette seg, og det har det alltid gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...