Gå til innhold

SSB: 22 prosent innvandrere i Norge i 2076


Anbefalte innlegg

Det betyr noe for statistikken sin del. Det virker som om man kan forsvare utbyttingen av det norske folk, at det er økonomisk forsvarlig.

 

Nei, det har ikke alltid gjort det, selv i dag er det mange som tenker på folk fra asia og afrika når de bruker ordet innvandrer så indoktrineringen i den forstand er ikke helt komplett enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg reiser til andre land er jeg ikke redd for dem som bor der, men ser på deres kultur og folk med respekt. Det er en misforståelse å dra frem frykt kortet hver gang det er snakk om å begrense multikulturalismen...

 

Det er ikke frykt for noe som helst, men et ønske om å bevare mangfoldet og ethvert folks muligheter til å blomstre innenfor hvert sitt leveområde.

 

Bevare hvilket mangfold? Mener du at man fritt kan blomstre innenfor dagens Norge? Isåfall tar du feil.

 

Hvordan ødelegger innvandring mangfoldet og mulighetene til å blomstre?

Lenke til kommentar

Såklart gjør det det, når folk drar med seg apekattkulturen sin til Norge får det sine ringvirkninger. Bare se hva som har skjedd med Malmø, byen er ødelagt.

 

Det ekke en etnisk nordmann som i 90% av tilfellene voldtar eller raner deg i Oslo heller. Svart eller hvit hudfarge spiller ingen rolle, men denne dritt kulturen og holdningene innvandrerne drar med seg hit forgifter landet.

 

Jepp, det er sånn det fungerer. Du har løst alt. Jeg vet om en tid som ligner veldig på den vi er i nå, er det noen som kan gjette hvilken? Jeg ser de samme argumentene blir gjentatt, og jeg ser det samme skje igjen.

Lenke til kommentar

Det betyr noe for statistikken sin del. Det virker som om man kan forsvare utbyttingen av det norske folk, at det er økonomisk forsvarlig.

Nei, det har ikke alltid gjort det, selv i dag er det mange som tenker på folk fra asia og afrika når de bruker ordet innvandrer så indoktrineringen i den forstand er ikke helt komplett enda.

 

Påstanden din hadde ikke hatt vondt av en kilde. Hva mange tenker på er vel ikke så nøye når ordet er tydelig definert.

 

http://snl.no/innvandrer

 

Hvorfor står det ikke noe om at ordet ble omdefinert her (for bare 5 år siden i følge deg) hvis det stemmer?

Endret av Oyre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg trodde da vitterlig de regnet barna og barnebarna inn i statistikken sin.. Om det du nå sier stemmer er det jo 3 ganger så ille..

 

Men har vi noen kilder på dette Baltiz eller er det tatt ut av luften ?? Kunne vært litt kjekt å fått noen konkrete tall på dette liksom...

 

Så vidt jeg har forstått dette, så er første generasjons innvandrere regnet i statistikken som innvandrere, mens andre generasjons innvandrere regnes som personer med "innvandringsbakgrunn" Og begrepet innvandrere blir forbeholdt de som er født i utlandet av utenlandske foreldre.

 

http://brage.bibsys.no/ssb/bitstream/URN:NBN:no-bibsys_brage_15711/1/Kap14-Dzamarija.pdf

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jepp, det er sånn det fungerer. Du har løst alt. Jeg vet om en tid som ligner veldig på den vi er i nå, er det noen som kan gjette hvilken? Jeg ser de samme argumentene blir gjentatt, og jeg ser det samme skje igjen.

 

Mellomkrigstiden og faren er skildret i Ingjald Nissens bok psykopatenes diktatur som kom i tre opplag og vagte internasjonal oppsikt etter krigen.

 

En annen relevant forfatter er Karel Capek som skrev boken Salamanderkrigen.

Lenke til kommentar

 

Et velmenende råd: Unngå slike utsagn om du vil bli tatt seriøst blant voksne mennesker. Dette er ikke et nisjeforum.

 

Mao hvis du vil bli sett på som seriøs av kgun, så må du for all del ikke si sannheten eller noe som er i nærheten av sannheten.

Og du må heller ikke motsi ham på noen måte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vi skulle lagt fakta på bordet når sosialistene bestemte seg for dette prosjektet sitt så tenker jeg hele bunten hadde blitt satt til veggs og fått samme behandling som Quisling....

 

Og blant dem regner du vel Arbeiderpartiet og deres ungdomsparti AUF? Var det ikke det masse og barnemorderen ABB prøvde på på egen hånd på vegne av den flokken han kom fra hvor han dog opererte som en ensom ulv? Har vi virkelig ikke lært av den ideologien / retorikken som skapte ABB?

 

Unnskyld at jeg spør. Kom denne

 

http://www.diskusjon...post&p=18058188

 

fra hjertet?

 

Så langt har jeg gitt tråden en stjerne, men kan endre den ratingen basert på ditt neste svar.

 

Mao hvis du vil bli sett på som seriøs av kgun, så må du for all del ikke si sannheten eller noe som er i nærheten av sannheten.

Og du må heller ikke motsi ham på noen måte.

 

Postet du også i denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1360910 tråden?

 

Venter på et Ja eller Nei.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Påstanden din hadde ikke hatt vondt av en kilde. Hva mange tenker på er vel ikke så nøye når ordet er tydelig definert.

 

http://snl.no/innvandrer

 

Hvorfor står det ikke noe om at ordet ble omdefinert her (for bare 5 år siden i følge deg) hvis det stemmer?

Jeg har det fra papirutgaven til dagbladet for en 5 år tilbake i tid. Finner ikke masse om det på internett dessverre. Ja, en politisk korrekt definisjon kan jo samtlige linke til.

Lenke til kommentar

Mere babylonsk forvirring.

 

http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/nouer/2011/nou-2011-14/3/5.html?id=650770

 

Ikke-vestlig og vestlig

Tidligere brukte SSB ofte en todeling av innvandrerne, fra «vestlige land» og «ikke-vestlige land». De vestlige landene var i Vest-Europa, Nord-Amerika og Oseania, mens resten var ikke-vestlig. Denne todelingen benyttes ikke lenger av SSB. 23 Hovedvekten legges nå på verdensdeler. Der det er behov for å slå disse sammen til hovedgrupper, brukes nå oftest mer nøytrale betegnelser:

EU etc.: EU/EFTA-land, USA, Canada, Australia og New Zealand

Afrika, Asia etc.: Europa utenom EU/EFTA land, Asia (inkludert Tyrkia), Afrika, Sør- og Mellom-Amerika, Oseania utenom Australia og New Zealand.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Mere babylonsk forvirring.

 

Det trenger en grundig forklaring ellers blir det stående som en tom påstand.

 

Jeg kjenner det begrepet og er selv i stand til å utføre søket:

 

babylonian confusion

 

så vennligst forklar med egne ord og ikke en lenke.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Poenget er at sosialistene i sin iver etter å bytte ut det norske folket går selv til de lengder at de omdefinerer belastede ord til å ha snillere betydning og at de gjør det med stort hell.

 

Det beste eksemplet er hvor kjappe media var med å adoptere betegnelsen "romfolk" på sigøynere.

 

..og hvor kjapt massene apet etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

@Holoskeptiker

  1. Du skriver dårlig norsk:
     
     
    ... går selv til de lengder at de omdefinerer belastede ord til å ha snillere betydning og at de gjør det med stort hell.
  2. Nå vris altså debatten til romfolk og ikke jøder for en gangs skyld.
  3. Der var det enda en som gav tråden 5 stjerner.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Rart at folk evner å tru på desse talla, det må jo være klart at innvandringa ikkje vil synke i åra som kjem. Trulig vil den auke i takt med verdas befolkningsvekst. La oss være snille og sei at vi har eit antall på rundt 50 000 slik som i dag. Altså vil 50 000 * 87 = 4 350 000 personar komme til Noreg innan 2100. Vidare vil dei også få barn. Trulig vil prosentantallet utlendingar være på meir enn 50%. Ergo vil dei være i ganske høgt fleirtall innen den tid. I tillegg vil den norske befolkninga synke på grunn av lave fødselstall. Å gjette slik som SSB gjer her er tragisk, det er ingen ting som kan tyde på at den enorme innvandringsbølgen som har slått mot landet vårt vil avta, heller tvert om. Den ser ut til å auke.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Nå minner du meg om Carl I Hagen som ville ha folkeavsteming om det meste.

Skulle dette liksom være en negativ ting? Har store vansker for å se negative effekter av å la folket ytre sine meninger direkte istedenfor å stemme på en ideologi eller representant som de garantert ikke er helt enig med uansett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...