Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Mekke rimelig date med mann


Anbefalte innlegg

Vi gikk på samme ungdomsskole men kjente aldri hverandre, møttes på byen forrige helg og pratet (la til på Facebook dagen etterpå). Møttes igjen denne helgen og det ble great success. Jeg sa han måtte gjerne si ifra om han ville finne på noe eller ta en kaffe en dag, før vi skilte lag.

Etter litt generelt pjatt i chatten idag spør han om jeg vil finne på noe annet enn vannkrig en av dagene til uka (ref. til at han tømte en halv flaske vann på meg mens jeg enda lå i senga på lørdags morgenen). Sier såklart ja, men nå gjelder det å finne på noe. Har veldig lite penger frem til lønning så det er uaktuelt med f. eks å gå ut og spise eller noe som koster mer enn 200,- .

 

Har en bikkje jeg kan låne og gå tur med, både han og jeg er ganske aktive, men er det kleint å gå tur i skogen? Da blir det jo også værforbehold (det er såklart den ENE dagen det er meldt sjanse for regn denne uken).

Ser ikke for meg at han er kafètypen egentlig.

Gå tur og så se film, eller blir det for mye?

 

Kom gjerne med inside tips til hvordan mekke bra date med en fyr, jeg har ikke noen problemer med å snakke med ham og vi har god kjemi :) . Så det er vel kanskje ikke kjempefarlig hva vi gjør, men har ikke lyst til å virke kjedelig heller. Ei heller være FOR på og skremme ham vekk. Vi er begge to 25/26 om det har noe å si. Anonym poster: eb9c1e21fea3f91476c1a4ac03d5094d

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god date er tilpasset både begge partenes interesser såvel som hvilket intimitetsnivå man er på. For å date en aktiv fyr der dere er på "bli kjent"-stadiet høres en skogstur med hund ut som en ypperlig ide.

 

Hold deg til en aktivitet per "date" - det er enklere å spørre om han vil bli med inn og se på en film når dere er på vei tilbake og du har lyst, enn det er å være på vei hjem og være møkkalei fyren og vite at man må lide seg gjennom en film med ham også. Keep your options open.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

"Tømte en halv flaske vann på meg mens jeg ennå lå i senga".

Hva i huleste??? Forklar.

Det var vel nærmere 40 grader i den leiligheten, så etter mange timer med urolig søvn, svette og "annet" var det tid for drikke. Jeg lå og halvsov mens han drakk, så syntes han vel det var passende å tømme litt vann på meg. I senga. Det var egentlig bare deilig :D .

 

En god date er tilpasset både begge partenes interesser såvel som hvilket intimitetsnivå man er på. For å date en aktiv fyr der dere er på "bli kjent"-stadiet høres en skogstur med hund ut som en ypperlig ide.

 

Hold deg til en aktivitet per "date" - det er enklere å spørre om han vil bli med inn og se på en film når dere er på vei tilbake og du har lyst, enn det er å være på vei hjem og være møkkalei fyren og vite at man må lide seg gjennom en film med ham også. Keep your options open.

Godt poeng! Det kan jo tenkes at det går mindre bra enn jeg forventer og da er det kjedelig å ha bundet seg opp til to ting på rad.

 

Høres hvertfall ikke ut som jeg er totalt på jordet. :)Anonym poster: eb9c1e21fea3f91476c1a4ac03d5094d

Lenke til kommentar

"Hei, planen for torsdag er en bj!".

Ja, da kommer jeg nok til å gjøre meg selv veldig attraktiv og uoppnåelig, tenker jeg :p . Ikke at hard to get er min greie, men det er jo greit å ikke kaste inn ALLE triksene med det første.

 

Sendte ham melding idag og sa det var kjedelig i hengekøya alene, og da inviterte han seg selv bort hit innen 40 minutter. Så ruslet vi til bensinstasjonen og kjøpte is (med bikkja :p ), og tilbake hit. Satt i sola med litt saft og skravlet, da temperaturen gikk ned gikk vi inn og så litt tv/film.

Han var her i nesten seks timer og dro halv tolv selv om han skal opp tidlig i morgen, så det må jo ha gått ganske greit :) . Sees igjen på torsdag. Anonym poster: eb9c1e21fea3f91476c1a4ac03d5094d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte å oppdatere dere her for gøy. I starten var det jo som tidligere skrevet spennende og interessant. Så følte jeg han ble veldig PÅ, og da dalte min interesse mange hakk. Det er noe med at når folk "alltid" er tilgjengelige så er det litt turn-off.

 

Etter en uke fikk han litt angst og fortalte meg dette, at han tidligere har hatt litt commitment issues. Da ble jeg litt opprørt men tenkte; vi kjører på. Så uken etter det igjen var det min tur.. men jeg vet (vi har snakket om det) at for ham har det gått veldig over, og for min del har følelsen forblitt.

Vi har tilbragt mye tid sammen og jeg føler at alt har blitt ekstremt kjæresteaktig veldig fort. Usikker på om jeg er klar for den veldig offentlige greia med at vi skal kysse når vi møtes på gata og omtrent sitte oppå hverandre i sosiale sammenhenger.

 

Hvor dum kjerring er det mulig å bli... det er ingenting i veien med fyren og jeg ser han har stjerner i blikket når vi er sammen. Anonym poster: eb9c1e21fea3f91476c1a4ac03d5094d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...