ZanZel Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Da var Netshops dager talte. Rip http://www.vestfoldblad.no/nor/Samfunn/Aktuelt/Netshop-begjaert-oppbud/%2836447%29 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Ikke rart det når du skal kombinere det å selge prosessorer og grytekluter.... Skikkelige nerder handler ikke data-stashet sitt hos nille... 1 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) De var suverene på salg og jeg opplevde dem som raskest i landet på effektuering og sending av varer. Support og god service, og spesielt kommunikasjon med kunden etter at handelen var over ble etterhvert deres store problem og noe de aldri lærte seg, og jeg tror nok det ble starten på slutten for dem. De første årene gikk det bra så lenge det var få slike hendelser. Etterhvert bygget det på seg med så mange misfornøyde kunder som dro og ikke så seg tilbake, og dette smittet også over på potensielle nye kunder som dermed holdt seg unna. Forumet her forteller utallige slike historier hvor kunden som regel ble den tapende part. Jeg hadde min siste handel med dem våren 2010 grunnet at de nektet meg RMA på et rimelig dyrt hovedkort, og jeg har ikke handlet der siden. Så slik jeg ser det er opphøret helt selvforskyldt og ærlig fortjent, og det føles godt å være kvitt dem. Endret 29. mai 2013 av -alias- 4 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Jeg er overbevist om at det er kundeservicen som er skylden her. Det er kanskje det viktigeste de kan fokusere på (foruten pålitelig levering osv.). Det er nok grunnen til at Komplett har så mange trofaste kunder. Med tanke på frakt og leveringstid så var Netshop veldig gode. Prisene har sett sine bedre dager, før i tiden var de en av de billigeste (på side med Amentio). Jeg er en av ex-kundene til Netshop. For mange år siden bygde jeg min første PC og fikk en feil versjon av den ene komponenten. I deres forsvar så fant jeg ikke ut dette før mange måneder etterpå (til mitt forsvar var de helt like). Men poenget er at de brukte 2 uker på å svare meg (for hver eneste e-post). De var ikke spesielt hyggelige, men ikke direkte frekke heller. Jeg krevde ikke ny del, men jeg spurte om å få mellomlegget som gavekort eller noe sånt (prisforskjellen var 1000 kroner). Følte ikke at de brydde seg særlig. Hele greia tok neste 2 måneder, og jeg endte opp med 300 kr rabatt på en ordre på 3400 kr. Ikke rart det når du skal kombinere det å selge prosessorer og grytekluter.... Skikkelige nerder handler ikke data-stashet sitt hos nille... Skikkelige nerder kjøper tydeligvis hos Komplett for "doble prisen", når det er gode alternativer der ute. Ser Komplett-linker overalt, spesielt til de middelmådige selvbygger-PC-ene deres... Brutalt utsagn, men det imponerer meg ikke. Endret 29. mai 2013 av Stian Aarskaug 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Eneste jeg likte med Netshop var jeg fikk en sjokolade med første ordre... Eller har jeg bare kjøpt noen disker der. Mange bedre alternativer. Trodde de ville dukke under for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg handlet hos Netshop i starten (da man fikk med sjokolade hver gang man bestilte), men avsluttet vel kundeforholdet rundt 2006 etter en skuffende håndtering av en reklamasjon. Spesielt øreproppsaken som utspilte seg her på forumet bekreftet at jeg ikke hadde lyst å være kunde der lengre. Prisene har jo heller ikke vært gode der de siste årene, så da har det ikke vært noen grunn for noen å handle der. På samme vis som PS tapte seg på barneutstyr etc, så gjorde netshop det samme. Følte de ble litt "europris" egentlig. 1 Lenke til kommentar
TheGaame Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 såå..blir ikke noe billig salg vel? 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Eneste jeg likte med Netshop var jeg fikk en sjokolade med første ordre... Før dem ble kjøpt opp av NetShop, så fikk du sjokolade med hver, større ordre hos Microplex. Og så jeg som har kjøpt både kabler, kabinett og musematte hos dem! Hva om jeg bruker dem opp før garantien er gått ut? Det som plager meg mest though, er at jeg nylig kjøpte en vinkelsliper på tilbud hos dem (selv om jeg ikke helt tok sammenhengen med slike produkter i sortimentet)...nå vet jeg ikke garantien på slikt, og jeg bruker den ikke mye, men synd om det skulle skje noe likevel. Og veldig bra gjort *not* av NetShop å slette produktsiden når det ikke lenger er å få tak i...med infoteksten i ordrebekreftelsen - og linken til produktsiden fører nå bare til fremsiden - så kan ikke jeg engang finne ut hvilken modell det er jeg har av overnevnte vinkelsliper, da det er 2 varianter av den, uten å se på selve maskinen. Både Komplett og Dustinhome tar vare på eldre produktsider så dem er tilgjengelige hvis man går inn på ordrehistorikken sin. Jeg fant info om mitt gamle Abit KV7 A på den måten hos Komplett. Endret 30. mai 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Vell fortjent, har ikke lagt fra meg et rødt øre der siden dem avslo reklamsjon på hovedkortet mitt i 2009. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Ikke rart det når du skal kombinere det å selge prosessorer og grytekluter.... Skikkelige nerder handler ikke data-stashet sitt hos nille... Litt sånn som hos komplett og alle andre da nettbutikker mener du? Komplett er jo beste eksemplet på at du kjøper krølltang sammen med ditt nye skjermkort. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 WTF? Hvem skal jeg reklamere til nå?! Lenke til kommentar
SuperBlackBird Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 WTF? Hvem skal jeg reklamere til nå?! Produsent da Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Produsent da Hvis de ikke har en Norsk avdeling? Leverandør? Hvordan finner jeg korrekt leverandør? Og har jeg samme rettigheter? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Hvis de ikke har en Norsk avdeling? Leverandør? Hvordan finner jeg korrekt leverandør? Og har jeg samme rettigheter? Det står somregel på esken eller på selve produktet hvilken produsent det er. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 jeg sa leverandør. Jeg vet hvilken produsent det er og de har ingen Norsk avdeling. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 29. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2013 Blir jo Netshop da. Netshop har aldri vært store nok til å kjøpe direkte fra produsent... De har jo leverandører lokalisert (ofte) i Norge. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2013 Jeg likte den tiden da ansatte var aktivt her og det var ganske mange explosivt tirsdager hos netshop. Den tiden det var gratis frakt til hentebua i oslo og når dem ikke solgte hagemøbler og klær. I det siste har dette skjedd Sykt dårlige tilbud på supertirsdag og superweekend Frakt til hentebua kostet nå penger og fail Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2013 Kjøpte faktisk to 3930K hos Netshop da den CPU'en kom. Så kom C2 stepping like etterpå, og jeg fikk bytte til C2 uten kostnad. De sjekket faktisk manuelt på lageret at jeg fikk C2 Har riktignok aldri hatt noe reklamasjon hos Netshop, men kundeservicen jeg fikk var upåklagelig. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 4. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2013 Noen har muligens gått å ventet på dette, men jeg har ikke fått med dette før jeg loget inn på netshop. Jeg fikk bakoversveis selvom jeg ikke har noe hår Hadde trudd multicom og PS.no gikk før netshop, Eneste jeg baserer det på er at jeg synes multicom er anonym og PS.no har en rotete side. Jeg har riktig nok handler både på PS og multicom, men netshop sto på 2. plassen min når det skulle handles. Stort sett gikk penga til Dustinhome R.I.P Netshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå