Gå til innhold

Netshop legges ned - Oppbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er overbevist om at det er kundeservicen som er skylden her. Det er kanskje det viktigeste de kan fokusere på (foruten pålitelig levering osv.). Det er nok grunnen til at Komplett har så mange trofaste kunder. Med tanke på frakt og leveringstid så var Netshop veldig gode. Prisene har sett sine bedre dager, før i tiden var de en av de billigeste (på side med Amentio)

 

Ja siden netshop gikk konkurs første gangen ble alle kunder, møtt med man må opprette ny konto, og mister garantien med forrige ordre på netshop.no heldigvis var det kun en SSD disk som gikk i stykker etter konkursboet.

 

Så dermed ble jeg aldri kunde hos dem igjen, det er jeg glad for i dag, da man risikerer å måtte ordne reklamasjon direkte med produsent, syns synd på de som kjøpte dyre ting som kan være tapt for alltid.

 

Hadde man behold garantien tror jeg flere hadde vurdert å handle hos dem igjen, håper de aldri opprettet netshop.no igjen ellers går det nok dårlig igjen vil jeg tro.

Var vel 1 år de solgte kun mobiler og tilbehør til mobil før de begynte å gå tilbake til netshop sitt gamle utvalgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...