Jump to content
Sign in to follow this  
Arodem

Sniktitt: The Evil Within (PS3, PS4, Windows, X360)

Recommended Posts

Shinji Mikamis neste skrekkspill går tilbake til sjangerens røtter.

[url=http://www.gamer.no/artikler/145583/sniktitt-the-evil-within/]Les hele saken[/url]

[quote name='Zombien.' timestamp='1369750420' post='20589672']
nok et ps3 spill som må skaffes...
[/quote]

For min del blir det ikke skaffet på denne generasjons konsoller. Blir PS4 eller PC.

Veldig spent på dette spillet. Liker at fokuset er på å unngå å havne i kamp og at du har lite ammunisjon tilgjengelig. Håper historien holder mål.

Ser bra ut, dersom det blir som Resident Evil 4.
Eit av det få skrekkspela som ikkje var macho orientert, men skummelt og gjennomført.

[quote name='Fresh Prince' timestamp='1369759773' post='20590247']
Blir enda bedre om det er som Resident Evil 2.
[/quote]

It cant be done!

[quote name='Fresh Prince' timestamp='1369759773' post='20590247']
Blir enda bedre om det er som Resident Evil 2.
[/quote]

For min del var resident evil 2 jævlig bra bare fordi jeg var 15 år og ingen hadde sett maken. Spilte gjennom RE2 igjen, og selv om det har sin nostalgiske verdi, er jo historien i RE rimelig teit. Japanerne elsker jo melodramatikk, og alle de monsterne (utenom "terminator" på andre playthrough, han er rå) helt sykt teite (alle birkin stages utenom første)! Nei håper dette spillet henter mindre fra resident evil, og at e klarer å kjøre en mer Alan Wake/Silent hill stil, bare enda skumlere :) Edited by BakaBerg

Jeg synes egentlig Resident Evil 2 holder seg ganske godt. Det første er håpløst, enig der, men selv om presentasjonen i 2 er litt klønete (spesielt scenene med Ada og Leon), er da ikke plotet så verst. Likte Birkin, jeg, kan iallefall ikke komme på mange andre RE-bosser som gjør samme inntrykk (nærmeste blir vel Lisa Trevor fra Resident Evil Remake).

"Ruslebiffmonsteret?"

Ser ut til å dra en viss påvirkning fra den opprinnelige Motorsagmassakren, dette, en "glemt" genistrek av en film, som til og med var original og mye skumlere enn de aller flesete senere "slasher"-filmene, som i stor grad bidro til å ødelegge ryktet til førstnevnte. Den viser blant annet (på bakgrunn av et lite budsjett) hvor mye mer effektivt det er å hinte til "imaginær" vold like utenfor bildekanten, nøyaktig slik som spillet nå gjør i en innledende scene. Dette, fremfor å vise absolutt alt, og ødelegge illusjonen av at noe forferdelig skjer ved hjelp av "gørr og blod-" spesialeffekter.

Ble fort veldig spennende dette prosjektet. Minner mye og gamle RE krydret med innslag av Silent Hill, Dead Space og en klype Sanitarium. Unektelig noe som skal testes så fort en demo er ute og påfølgende kjøp (til PC så klart!!! ) :)