Gå til innhold

Kim Dotcom: ? Jeg fant opp to-stegs-verifikasjon


Anbefalte innlegg

Slike patenter er vell ugyldige når du kommer til retten? To-stegs verifikasjon er så godt som ein norm i dag? Blir som om eg skulle lagt patent på å ha ein dør til et hus?

 

Mange patenter på forskjellige hengsler der ute... Skulle du tatt patent på tresorten måtte du ha avlet den frem. Og ja der er patent på forskjellige måter å bygge opp en dør på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Måtte han saksøke dem for alt de er verdt :D
Jasså?Han får gjerne saksøke dem, men da får han også helt enkelt legge seg flat og godta det han er straffeforfulgt for, det blir ingenting annet enn hyklersk om han skal saksøke andre for å "stjele" for så å sutre over det han selv er tiltalt for.Personlig tror jeg forøvrig ikke at Kim Dotcom er noen forkjemper for de svake og små, men helt enkelt en som vil tjene en masse penger slik at han kan leve som en kakse.

Vel Steve Chen, Chad Hurley og Jawed Karim er jo like skyldig på det samme med youtube... det er kun 2forskjellar, Kim tar betalt for at folk skal få Premium brukar... (ubegrensa lagringsplass, hastighet og båndbredde) Eller platinum brukar (Premium på livstid)

Og at Steve, Chad og Jawed vart beskytta av DMCA.(Digital Millennium Copyright Act) Det vil sei at dei kunne ikkje stå skuldige for kva brukarane lasta opp.

Så kvifor skal ikkje det gjelde Kim?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Måtte han saksøke dem for alt de er verdt :D
Jasså?Han får gjerne saksøke dem, men da får han også helt enkelt legge seg flat og godta det han er straffeforfulgt for, det blir ingenting annet enn hyklersk om han skal saksøke andre for å "stjele" for så å sutre over det han selv er tiltalt for.Personlig tror jeg forøvrig ikke at Kim Dotcom er noen forkjemper for de svake og små, men helt enkelt en som vil tjene en masse penger slik at han kan leve som en kakse.

 

Du er en av mange som bare har hørt "megaupload hadde piratkopiert materiale". Det er forsåvidt sant, men bakgrunnshistorien er at FBI ønsket at Megaupload beholdt noen slike filer (Megaupload hadde prosedyre i å slette slike filer). Problemet kom når FBI aldri fortalte Megaupload at de skulle slette filene igjen, så etter en stund saksøke FBI Megaupload for akkurat disse filene.

Lenke til kommentar

Who cares. Patenter kan være bra, men føler det blir for mye barnehageskriking i USA... De stjal ditt, de stjal datt, det er mitt!

 

Det er ikke sunt av dem å kunne saksøke folk pga. alt...

 

Nå er dette langt ifra det verste eksempelet da, men alikevel.

 

 

Jeg saksøkte dem aldri. Jeg tror på å dele kunnskap og ideer for samfunnets beste. Men jeg vurderer å saksøke dem nå på grunn av hva USA har gjort mot meg, fortsetter Dotcom i en serie med Twitter-meldinger
Pål stjal isen min, men han er ikke her nå, så da dynker jeg heller Knut i søla! Endret av Stian Aarskaug
Lenke til kommentar

Who cares. Patenter kan være bra, men føler det blir for mye barnehageskriking i USA... De stjal ditt, de stjal datt, det er mitt!Det er ikke sunt av dem å kunne saksøke folk pga. alt...Nå er dette langt ifra det verste eksempelet da, men alikevel.

Jeg saksøkte dem aldri. Jeg tror på å dele kunnskap og ideer for samfunnets beste. Men jeg vurderer å saksøke dem nå på grunn av hva USA har gjort mot meg, fortsetter Dotcom i en serie med Twitter-meldinger
Pål stjal isen min, men han er ikke her nå, så da dynker jeg heller Knut i søla!

 

Slik blir det når det ikke er KLARE regler nok. Det blir mye synsing og sansing, da ender det slik

Lenke til kommentar

Who cares. Patenter kan være bra, men føler det blir for mye barnehageskriking i USA... De stjal ditt, de stjal datt, det er mitt!Det er ikke sunt av dem å kunne saksøke folk pga. alt...Nå er dette langt ifra det verste eksempelet da, men alikevel.

Jeg saksøkte dem aldri. Jeg tror på å dele kunnskap og ideer for samfunnets beste. Men jeg vurderer å saksøke dem nå på grunn av hva USA har gjort mot meg, fortsetter Dotcom i en serie med Twitter-meldinger
Pål stjal isen min, men han er ikke her nå, så da dynker jeg heller Knut i søla!

 

Det er akkurat dette amerikanske myndigheter gjør mot Kim fortiden, så det er vell berre rett og rimelig at han svarer med samme mynt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...