Gå til innhold

tilgjengelighet av OCZ RevoDrive 3 X2 (240GB)


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å oppgradere systemet mitt med en OCZ RevoDrive 3 X2 SSD 240GB.

 

Men det kan se ut som ikke mange nettbutikker har denne, det er lang leveringstid på den. De som har, har kun 1, og det synes jeg alltid virker rart da det mulig er retur vare etc. :)

 

Eller ikke på feks newegg har de den.

 

 

Er det noen grunn for dette? Er det en ny versjon på vei snart (Jeg fant ingenting på OCZ sine sider)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det rett og slett selges for få Revodrive til at de vil ha det på lager. Men om du bestiller på f.eks. komplett.no så bestiller de den inn for å sende den til deg. Jeg vil tro det tar ca. en uke ekstra før du får den.

 

post-280604-0-67313600-1368968117_thumb.png

Men om du kjøper 4x 60 GB SSDer og et RAID-kort og kjører den i RAID 0 får du samme ytelse. Revodrive er egentlig bare et overpriset RAID-kort med noen SSDer på seg. Så hvorfor ikke bruke halvparten så mye penger og få samme ytelse? Revodrive er rett og slett ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Jeg tror det rett og slett selges for få Revodrive til at de vil ha det på lager. Men om du bestiller på f.eks. komplett.no så bestiller de den inn for å sende den til deg. Jeg vil tro det tar ca. en uke ekstra før du får den.

 

post-280604-0-67313600-1368968117_thumb.png

Men om du kjøper 4x 60 GB SSDer og et RAID-kort og kjører den i RAID 0 får du samme ytelse. Revodrive er egentlig bare et overpriset RAID-kort med noen SSDer på seg. Så hvorfor ikke bruke halvparten så mye penger og få samme ytelse? Revodrive er rett og slett ikke verdt det.

 

Utenom en ting - RAID-kortet du har lagt i handlekurven har bare to SATA-porter, så man får bare koblet til to disker.

 

 

Mvh Faller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...