Gå til innhold

Dont Starve - Diskusjons tråd.

Dont Starve  

4 stemmer

1. 1. Hvem er din favoritt og hvorfor?

• Wilson
      1
    • Willow
      0
    • Wendy
      1
    • Wolfgang
      1
    • WX-78
      0
    • Ms. Wickerbottom
      1
    • Wes
      0
    • Maxwell
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier å lage masse jerky, kabobs og meatballs.

Dette får meg helt fint gjennom vinteren.

Hm...er det ikke oppdatering i dag, montro? Huler og gode greier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, dagene går i surr her. Da blir det en runde Don't Starve til helga, gitt.

Storveis at de er så flinke til å legge til features hele tida. :-)

Skrevet

Trengs nok en del arbeid med hulene, ja, men interessant er det! Litt rart at du ikke dør permanent når du dør i hulen og. Da kan du jo bare gå inn igjen og hente det du mistet uten problemer.

Skrevet

Har forstått at de 2 øverste sirklene er for sult og liv, men blir ikke helt klok på hva den sirkelen under er? Blir bare mindre og mindre.

Skrevet

Den ble litt bedre etter at jeg lagde meg en rustning ja. Så det er det blomstene er til ja. Får jeg begynne å samle de og. Fantastisk spill forresten. Bare veldig lite strategisk av meg å kjøpe det nå rett før eksamen. :p

Skrevet

Sjæl, men fint spill som avbrekk :)

Ååååh, døde av de hersens hundene på dag 41. Lite å gjøre med dem når det er midt på natten og du kun har et bål å sirkulere rundt. Spesielt når det er sånn 8 hunder...

Skrevet

Forsiktig med å plukke opp for mange blomster. De kommer ikke tilbake og det er veldig fint å ha noen ved basen til neste gang du holder på å bli gal.

Du kan fange og plante sommerfugler for å få tilgang på nye blomster.

Skrevet

Takker for tips. Fant ut at monster meat ikke er så bra nettopp. Burde egentlig tenkt det selv, men det er vanvittig kjipt å ryke på sånne ting. Gjør spillet ekstra spennende og da.

Skrevet

Sjæl, men fint spill som avbrekk :)

Ååååh, døde av de hersens hundene på dag 41. Lite å gjøre med dem når det er midt på natten og du kun har et bål å sirkulere rundt. Spesielt når det er sånn 8 hunder...

Lag et safehouse og plasser feller ved inngangen. Da blir du ikke angrepet av mer enn 1-2 om gangen

Skrevet (endret)

Plant "pine cones" eller hva de heter. Så fort du får en eller flere tree guardians etter deg er det bare å plante et par så slår de rot igjen.

Også viktig å grave opp "røtterne" (stumps)

Finnes mange måter å drepe de

* kite med bomerang

* Ice staff (tar 3 skudd) og fullfør med spydet)

* Kite til en spider queen (fare for at du ikke får tak i loot da)

Endret av MysticoN
Skrevet

Plant "pine cones" eller hva de heter. Så fort du får en eller flere tree guardians etter deg er det bare å plante et par så slår de rot igjen.

(..)

Takk ,det visste jeg ikke om :)

• 7 måneder senere...
Skrevet

Noe annet enn kokte gullerøtter som er bra for helse? Jeg sliter aldri med sult men helsa er alltid lav, må jo ete helt vilt med det jeg har prøvd til nå for å få opp helsa litt.

Skrevet

Spiller ikke lengre, men når jeg spillte fokuserte jeg alltid på å ha et par bikuber. Honey Nuggets var det jeg spiste mest av når jeg spillte (3 x honey + 1 meat )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...