Gå til innhold

Dont Starve - Diskusjons tråd.


Dont Starve  

4 stemmer

  1. 1. Hvem er din favoritt og hvorfor?

    • Wilson
      1
    • Willow
      0
    • Wendy
      1
    • Wolfgang
      1
    • WX-78
      0
    • Ms. Wickerbottom
      1
    • Wes
      0
    • Maxwell
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et herlig spill. Var med i betaen og klokka noen timer, har ikke hatt tid til å spille det etter release.

Greide meg etter hvert ganske greit, selv om jeg ikke forsto så mye i starten. Døde mye den første timen, til jeg begynte å lese litt om forskjellige ting og begynte å prøve og lage ting.

Lenke til kommentar

forbanna.... klarte å bruke hammeren på kista mi. Og den var selvfølgelig plassert atmed sjøen..

 

Edit: fy faen... døde nettop pga kulde. Hadde heldigvis res point, men den var et lite stykke unna basen min. Så fort jeg spawnet begynte jeg å fryse igjen. kom meg til basen med 1hp..

 

Edit 2: og der døde jeg igjen... atter en gang dag 30 :/ Hadde mat i ryggsekken og måtte hente den for å ikke sulte i hjel, frøys ihjel på til den :/

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar

Synes det er artig å se hvor mye spillet har forandret seg siden betaen, hvor mye mer 'content (fant ikke et bedre ord)' vi har fått.

Og hvor mye mer vanskeligere det har blitt med å overleve. Husker tidligere så kunne jeg fint klare 40 dager, nå er det vel 15-20 om jeg er heldig :p

Vinteren er ikke akkurat noe jeg er glad i heller, selv om det hjelper med den glowstone tingen.

Lenke til kommentar

Har en bra run nå med bibliotekaren. Tatt to touch stones, og har et sikkert hus med dobbel muring og det hele. Som alltid har jeg bygd "basen" rett ved en dam, så maten jeg trenger kan jeg bare fiske. Artig når ting går bra :)

Endret av Blitsen
Lenke til kommentar

Noen av det første jeg gjør er å lage bi kuber for å farme honning. Blander det med tørket monster meat.

 

Til dere som dør tidlig som meg så anbefaler jeg en mod som heter starting kit. Lar det starte med tools og backback. Liker egentlig ikke mods i dette spillet da de fleste føles som cheat men denne gjør det litt enklere å starte på nytt igjen. Døde nettop på dag 50. Var ikke forberedt på de hundene:/

 

Spillte uten lyd da de kom så de tok meg på senga:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...