Gå til innhold

Politimann: Slår Frimurer-alarm


Anbefalte innlegg

Ja, det kan være - men han har altså gått rundt og vært vår "Onkel Politi" i 41 år, og ikke sagt eller gjort noe mer seriøst med saken enn å holde kjeft. Litt dårlig holdning, synes nå jeg

Synes det virker som en typisk politibetjent tør ikke åpne kjeften sin om annet en mer lønn..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Synes det virker som en typisk politibetjent tør ikke åpne kjeften sin om annet en mer lønn..

 

Når han sikrer seg på denne måten (rett før pensjon), og så "sladrer", minner det mer om en personlig agenda - men for all del, vi skal ikke dømme så klart

Lenke til kommentar

Litt ambivalent her forøvrig. Hvis det er snakk om tullelover som narkotika, poker og lignende så er det bra at vi har en uavhengig losje som kan overstyre det patetiske rettssystemet, men hvis det er snakk om voldssaker er dette seriøst og burde taes på alvor.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Litt ambivalent her forøvrig. Hvis det er snakk om tullelover som narkotika, poker og lignende så er det bra at vi har en uavhengig losje som kan overstyre det patetiske rettssystemet, men hvis det er snakk om voldssaker er dette seriøst og burde taes på alvor.

 

Høyesterett er vel også kaldt den høyeste urett.

 

Jeg tror narkotika og ulike former for vold mange ganger henger ganske bra sammen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er vel fordi at han vet at problemet går dypere enn som så og at han ville beholde jobben.

 

Han har vært i en spesiell rolle hvor han liksom skal passe på at reglene følges, og når man stilltiende godtar at andre bryter de samme reglene, for å unngå personlig ubehag, så trekker det ned for min del - men jeg vil ikke bruke det mot mennesket, bare rollefiguren "politimann"

Lenke til kommentar

Både i rettsvesenet og i behandling av politiske saker, trekkes habilitetsspørsmål frem bare noen har barna sine i samme barnehage, at de gikk på samme skole, eller at de har felles venner eller bekjente.

 

 

Men at mange i maktposisjon, er medlemmer i hemmelige organisasjoner slik som frimurerne eller det norske selskap; nei DET gidder ikke avisene å skrive om!

 

 

Habilitetsproblem eller ikke, det faktum at vi ikke har en åpen dialog om eksistensen og rollene til disse gutteklubbene, er etter mitt syn grunn god nok til at befolkningen burde fremme et kollektivt mistillitsforslag mot norske media.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...