Gå til innhold

Banjo Tooie - Nintendo 64


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg rundet Banjo-Kazooie på Nintendo 64 for mange år siden, men fant ut først for noen måneder siden at det fantes en oppfølger (Banjo Tooie). Etter å ha søkt litt rundt på internett, fant jeg spillet på blant annet finn.no og på ebay. Prisen varierte fra rundt 200 - 600 kroner, og jeg lurer på hvor mye jeg bør betale for dette spillet (med tanke på om det er bra kvalitet, dvs. ingen hakking eller skurring)? 500 kroner er også for mye, hvis det viser seg at avsenderen sender et annet spill i stedet for Banjo Tooie...

 

Er det ingen butikker som har spillet, feks. Game, Elkjøp, GameStop (dvs at de kjøper opp gamle spill og deretter selger det til kundene)? Og hvorfor er Banjo Tooie mye dyrere enn Banjo Kazooie, som er det første spillet i serien?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det greieste er å bruke emulator, som mange sier. Jeg bruker det, har spillkontroll med analoge spaker som er mye bedre enn N64 kontrollen, hvor stikken er forferdelig. 24 tommers dataskjerm er også veldig greit. Men det er jo egentlig ulovlig da, og jeg skjønner at du vil ha det på den orginale måten :) (du har kanskje en ordentlig TV også, det har ikke jeg).

 

Og da må du fort ut med 500, da N64 spill var ganske dyre da de var på markedet. Du må kanskje regne med at du må bruke blåsetrikset for å få det til å virke, men ellers tror jeg ikke N64 spill hadde så mye problemer, dersom maskinen din fungerer.

Lenke til kommentar

Jeg spiller emulator-spill på 40" tv'n. Bare å legge en HDMI-kabel fra skjermkortet til bak på TV'n, det. Har x360-kontroller med USB-kabel som plugger i PC'n også. Men det krever naturligvis at PC og TV står i samme rom.

Spill er kjempelett å få tak i med et kjapt google-søk. I mine øyne snyter man ingen som helst for penger, da du bare gir penger til en annen privatperson hvis du kjøper spillet brukt. Ingenting går til utvikler uansett.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Enig i at det ikke gir samme verdien å spille det på emulator. Ser etter spillet selv om dagen. Venter på at jeg skal finne et rimelig eksemplar på Ebay.

 

Edit:

 

Tror uansett du må regne med å gi ca 400,- om du er heldig.

 

Banjo Tooie er dyrere enn eneren fordi det kom så sent i konsollens liv - det er rett og slett mye færre eksemplarer av toeren der ut. Er keen på å kjøpe Conker´s Bad Fur Day, men det lider av samme problem og går for snaue tusenlappen :p

Endret av Szmekken
Lenke til kommentar

Hei! Jeg rundet Banjo-Kazooie på Nintendo 64 for mange år siden, men fant ut først for noen måneder siden at det fantes en oppfølger (Banjo Tooie). Etter å ha søkt litt rundt på internett, fant jeg spillet på blant annet finn.no og på ebay. Prisen varierte fra rundt 200 - 600 kroner, og jeg lurer på hvor mye jeg bør betale for dette spillet (med tanke på om det er bra kvalitet, dvs. ingen hakking eller skurring)? 500 kroner er også for mye, hvis det viser seg at avsenderen sender et annet spill i stedet for Banjo Tooie...

Er det ingen butikker som har spillet, feks. Game, Elkjøp, GameStop (dvs at de kjøper opp gamle spill og deretter selger det til kundene)? Og hvorfor er Banjo Tooie mye dyrere enn Banjo Kazooie, som er det første spillet i serien?

 

 

Har et Banjoo Tooie-spill som jeg sikkert kan selge deg. Kommer hjem fra England på onsdag og kan sjekke ut om det fungerer som det skal (hadde ihvertfall ikke noe problemer med det da jeg spilte det back in the day). Er du interessert?

 

PS: Multiplayern er inspirert av Goldeneye 007, superawesome å spille 4-player

Endret av perry99
Lenke til kommentar

Har et Banjoo Tooie-spill som jeg sikkert kan selge deg. Kommer hjem fra England på onsdag og kan sjekke ut om det fungerer som det skal (hadde ihvertfall ikke noe problemer med det da jeg spilte det back in the day). Er du interessert?

 

PS: Multiplayern er inspirert av Goldeneye 007, superawesome å spille 4-player

 

Hvis ikke trådstarter er keen, er jeg det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...