Gå til innhold

Banjo Tooie - Nintendo 64


Anbefalte innlegg

Hvorfor i alle dager skal du ønske å spille det på Nintendo 64?

Nintendo 64-utgaven har framerateproblemer, en kontroller som ikke er designet for mennesker, dårligere grafikk, mindre responsivt...

Jeg har det spillet til min nintendo 64, og for de av oss som har hatt den konsollen i barndommen er det noe helt annet å spille spillene på N64 enn på pc. Hvertfall synes ikke jeg at det er samme gleden å spille slike spill på pc :)

 

Banjo Tooie var nesten lika bra som det første(en oppfølger er sjelden bedre enn originalen). Morsom multiplayer var det på spillet også, så du kan glatt gi 500 for det, gitt at tilstanden på spillet er super. Men dette er jo vanskelig å garantere om du kjøper på finn elns.

 

Generelt sett ligger N64 spill høyt i pris, spesielt hvis de var blandt de mest populære. Så å finne et kjent N64 spill til en billig penge når man faktisk kan få mer for det blir vanskelig, men det er mulig om du treffer rette selgeren :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

I dag fikk jeg endelig Banjo Tooie-spillet til min Nintendo 64, problemet var at det ikke funket.... For det første passet ikke spillet nede i konsollen, men dette fikset vi. For det andre skjedde det ingen ting når vi satte spillet ned i maskinen.

Noen som har noen tips til hvordan jeg skal greie å spille Banjo Tooie?

 

PS: På det spillet jeg kjøpte står det NUS-USA/CAN-1, mens på andre N64-spill står det NUS-EUR-1. Dette har vel bare noe med passformen, ikke noe med at det ikke får kontakt med selve manskinen?

Lenke til kommentar

Det er nok regionsperren som skaper dette problemet.

I dag fikk jeg endelig Banjo Tooie-spillet til min Nintendo 64, problemet var at det ikke funket.... For det første passet ikke spillet nede i konsollen, men dette fikset vi. For det andre skjedde det ingen ting når vi satte spillet ned i maskinen.

Noen som har noen tips til hvordan jeg skal greie å spille Banjo Tooie?

 

PS: På det spillet jeg kjøpte står det NUS-USA/CAN-1, mens på andre N64-spill står det NUS-EUR-1. Dette har vel bare noe med passformen, ikke noe med at det ikke får kontakt med selve manskinen?

 

Det er nok regionsperren som gjør dette for deg, tivler på at det vil fungere med er EURO N64.

Lenke til kommentar

Så da er det umulig å spille det med min konsoll? :hm: I så fall blir det bare å lete etter et spill som det går ann å spille på min N64-maskin...

NTSC brukes i usa, japan og de regionene der, mens pal brukes i europa.

Det dumme med dette systemet, er at en nintendo maskin kjøpt i europa, vil ikke kunne kjøre spill kjøpt i usa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...