Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.


Anbefalte innlegg

 

 

Hehe, jeg er fornøyd så lenge jeg ikke kommer opp i engelsk. På grunn av dette har jeg en sterk følelse på at jeg kommer opp i nettopp engelsk... :hm: Men du må si hva du kom opp i den dagen du får vite det. :)

Det er alltid sånn det er desverre. Men man får bare håpe på det beste :)

 

Skal si ifra om hva jeg kommer opp i ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei.. :( er så misfornøyd med karakterene mine..! Har bare 4, 7 ATM.. pluss en 4 i gym, som jeg ikke skjønner i det hele tatt!

 

Tror nok jeg har lærere som vurderer annerledes, for i gym la de mye vekt på innsats som er årsaken til at jeg klarte å få fem i år. Tror lærerne på skolen vår tenker at siden vi går ut så vipper de opp istedenfor ned, men jeg mener ikke at karakterene mine er ufortjente, for det har vært et slit å oppnå disse karakterene og jeg vippet bare i noen få fag, deriblant matte hvor jeg ble satt ned.

 

Edit: 4,7 er ikke dårlig i det heletatt. :wee: Tenk på at du skal forbedre deg til neste år, og hvis du går inn for det så er jeg sikker på at du klarer det. :) Selv så hadde jeg et snitt på 4,5 i åttende og har jobbet de siste årene for å oppnå målet mitt. Så hvis jeg klarer det, så klarer alle det. :w00t:

Lenke til kommentar

 

 

Tror nok jeg har lærere som vurderer annerledes, for i gym la de mye vekt på innsats som er årsaken til at jeg klarte å få fem i år. Tror lærerne på skolen vår tenker at siden vi går ut så vipper de opp istedenfor ned, men jeg mener ikke at karakterene mine er ufortjente, for det har vært et slit å oppnå disse karakterene og jeg vippet bare i noen få fag, deriblant matte hvor jeg ble satt ned.

 

Edit: 4,7 er ikke dårlig i det heletatt. :wee: Tenk på at du skal forbedre deg til neste år, og hvis du går inn for det så er jeg sikker på at du klarer det. :) Selv så hadde jeg et snitt på 4,5 i åttende og har jobbet de siste årene for å oppnå målet mitt. Så hvis jeg klarer det, så klarer alle det. :w00t:

 

Sant! Jeg hater gym pga læreren min! Jeg løp både coopertesten og 3000m best i klassen min.. 11:05 på 3000.. gymkarakterene er helt uforståelige.. vil heller ikke si at jeg er i så dårlig form. Trener fotball 6 ganger i uken og har vært innpå alt av kretslag og nærmt landslag (G15 og G16). Hater læreren min! Men legger ut karakterene om 2 min..

Lenke til kommentar

Sant! Jeg hater gym pga læreren min! Jeg løp både coopertesten og 3000m best i klassen min.. 11:05 på 3000.. gymkarakterene er helt uforståelige.. vil heller ikke si at jeg er i så dårlig form. Trener fotball 6 ganger i uken og har vært innpå alt av kretslag og nærmt landslag (G15 og G16). Hater læreren min! Men legger ut karakterene om 2 min..

 

Det høres ut som om du er i god form! For å si det sånn, så løper jeg ikke i nærheten av tiden din, men jeg er flink i andre ting i gymmen. :) Du trenger ikke hvis du ikke ønsker. :wee:

Lenke til kommentar

Tror nok jeg har lærere som vurderer annerledes, for i gym la de mye vekt på innsats som er årsaken til at jeg klarte å få fem i år. Tror lærerne på skolen vår tenker at siden vi går ut så vipper de opp istedenfor ned, men jeg mener ikke at karakterene mine er ufortjente, for det har vært et slit å oppnå disse karakterene og jeg vippet bare i noen få fag, deriblant matte hvor jeg ble satt ned.

 

Edit: 4,7 er ikke dårlig i det heletatt. :wee: Tenk på at du skal forbedre deg til neste år, og hvis du går inn for det så er jeg sikker på at du klarer det. :) Selv så hadde jeg et snitt på 4,5 i åttende og har jobbet de siste årene for å oppnå målet mitt. Så hvis jeg klarer det, så klarer alle det. :w00t:

 

jeg så en gang at du hadde en 4er i engelsk og du har jobbet til en 5er nå. :) jeg vet at det er så vanskelig å få de karakterene, men jeg vil gjerne få tips av deg om hvordan kan jeg forbedre engelsken min? :) både skriftlig og muntlig. det som vipper meg ned alltid i engelsk muntlig er min uttale :( hvordan kan jeg forbedre det?

jeg vet at du er flink og syns at jeg kan få gode tips fra deg og jobbe videre med dem i sommerferien :)

tusen takk på forhånd! :)

Lenke til kommentar

 

 

Det høres ut som om du er i god form! For å si det sånn, så løper jeg ikke i nærheten av tiden din, men jeg er flinken i andre ting i gymmen. :) Du trenger ikke hvis du ikke ønsker. :wee:

 

Jeg skal! Men finner ikke brevet.. skriver det heller bare opp..

 

Norsk hoved: 5

Sidemål 5

Muntlig 5

Engelsk muntlig 4

Skriftlig 4

Matte 5 (eneste faget jeg virkelig burde fått 6 i)

Samfumnsfag 5

Naturfag 5

Tysk 5

Musikk 4

Mat og helse 5

K&H 5

Gym 4

Rle 5

 

Orden og åtferd God

Fravær 0 dager 0 timer

 

Tror d var alt..

Endret av ZuxBigTaim
Lenke til kommentar

Sant! Jeg hater gym pga læreren min! Jeg løp både coopertesten og 3000m best i klassen min.. 11:05 på 3000.. gymkarakterene er helt uforståelige.. vil heller ikke si at jeg er i så dårlig form. Trener fotball 6 ganger i uken og har vært innpå alt av kretslag og nærmt landslag (G15 og G16). Hater læreren min! Men legger ut karakterene om 2 min..

 

Trener aldri, fikk 5er :)

Dog skal det sies at jeg er meget positivt og gir alt i hver gymtime. Veldig usikker hvordan de vurderer dette faget, men mye av vekten ligger på positivitet og gjøre så godt man klarer, noe jeg føler jeg gjør :)

 

EDIT: Noen gymlærere er bare helt håpløse :nei: Kan være en slik lærer du har fått ..

Endret av Nicida
Lenke til kommentar

 

 

Trener aldri, fikk 5er :)

Dog skal det sies at jeg er meget positivt og gir alt i hver gymtime. Veldig usikker hvordan de vurderer dette faget, men mye av vekten ligger på positivitet og gjøre så godt man klarer, noe jeg føler jeg gjør :)

 

Jeg driter egentlig i det :) Har gode nok karakterer for det jeg vil uansett! :) Toppidrett!

Lenke til kommentar

vi har ikke fått brev ennå men vi har fått karakterene :) jeg kan skrive dem her:

 

Norsk skriftlig 5

Norsk muntlig 5

Engelsk skriftlig 4

Engelsk muntlig 3

Matematikk 6

Naturfag 6

RLE 6

Samfunnsfag 6

Musikk 4

Kroppsøving 3

Engelsk fordypning 4

Kunst og håndverk 5

orden og oppførsel god

 

Jeg er altså fritatt i Norsk sidemål :)

Endret av ja takk
Lenke til kommentar

vi har ikke fått brev ennå men vi har fått karakterene :) jeg kan skrive dem her:

 

Norsk skriftlig 5

Norsk muntlig 5

Engelsk skriftlig 4

Engelsk muntlig 3

Matematikk 6

Naturfag 6

RLE 6

Samfunnsfag 6

Musikk 4

Kroppsøving 3

Engelsk fordypning 4

Kunst og håndverk 5

orden og oppførsel god

 

Jeg er altså fritatt i Norsk sidemål :)

 

Ser meget bra ut! Godt jobbet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...