Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.


Anbefalte innlegg

 

 

Kanskje det? Det håper jeg de ikke gjør, for i så fall, vil jeg få dårligere karakterer på eksamen. :)

 

Tror dessverre ikke skrivekunnskapene sviktet, men temaet var på tryne. Bare vent å se! Snart må vi opprette en gruppe som heter " muntlig eksamen norsk 2013 10.trinn"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Kom du opp i norsk muntlig? :)

 

Vet ikke før neste uke, men har det på følelsen. Norsk er det eneste faget vi jobber med nå og senest i går måtte vi ha prøvemuntlig for å øve oss til eksamen. Lærerne fikk vite hvem som kommer opp i hva på onsdag(den som har vært)

Lenke til kommentar

 

 

Vet ikke før neste uke, men har det på følelsen. Norsk er det eneste faget vi jobber med nå og senest i går måtte vi ha prøvemuntlig for å øve oss til eksamen. Lærerne fikk vite hvem som kommer opp i hva på onsdag(den som har vært)

 

Jeg kom opp u norsk muntlig i dag, men når du evt skal opp er jeg ferdig :) så vet hva denne helgen skal brukes til...

Lenke til kommentar

 

 

Jeg kom opp u norsk muntlig i dag, men når du evt skal opp er jeg ferdig :) så vet hva denne helgen skal brukes til...

 

Seriøst ? trodde man ikke skulle få helg på å forberede seg! Men har du presentasjon og utspørring eller bare en slags samtale som egentlig bare er utspørring ? Lykke til uansett !! :)

Lenke til kommentar

 

 

Seriøst ? trodde man ikke skulle få helg på å forberede seg! Men har du presentasjon og utspørring eller bare en slags samtale som egentlig bare er utspørring ? Lykke til uansett !! :)

 

Vi er to puljer og pulje 1 får en helg, mens pulje 2 ikke får det...Men jeg trakk det lengste strået, heldigvis! Jeg har presentasjon og utspørring :) takk for det!

 

 

 

Masse, masse lykke til! :) Jeg holder også en knapp på at jeg kommer opp i norsk. :wee:

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

De får jo det. Ellers ville de bare hatt en dag å forberede seg før eksamen?

 

Hæ? Alle på skolen får vite hva de kommer opp i på mandag den 10. juni og første pulje skal ha eksamen den 12. juni, mens siste pulje skal ha eksamen den 14.juni... Det er det vi har fått opplyst i hvert fall...

Lenke til kommentar

 

 

Hæ? Alle på skolen får vite hva de kommer opp i på mandag den 10. juni og første pulje skal ha eksamen den 12. juni, mens siste pulje skal ha eksamen den 14.juni... Det er det vi har fått opplyst i hvert fall...

1. Pulje fikk forberedelse og ble trukket opp på fredag, og har eksamen på tirsdag. Vi andre får vite det på Onsdag, og har eksamen på fredag. Sikkert annerledes. Hvor i landet befinner du deg?
Lenke til kommentar

1. Pulje fikk forberedelse og ble trukket opp på fredag, og har eksamen på tirsdag. Vi andre får vite det på Onsdag, og har eksamen på fredag. Sikkert annerledes. Hvor i landet befinner du deg?

 

Oja, det er sikkert forskjellig fra skole til skole... Bor i Oslo. Enn du da?

Lenke til kommentar

Rle og norsk er egentlig 2. 3. på lista over hva jeg vil komme opp i :p

 

Bare jeg ikke kommer opp i matte, er jeg fornøyd :)

 

Hehe, jeg er fornøyd så lenge jeg ikke kommer opp i engelsk. På grunn av dette har jeg en sterk følelse på at jeg kommer opp i nettopp engelsk... :hm: Men du må si hva du kom opp i den dagen du får vite det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...