Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i matematikk 2013 (10. trinn)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, daså! Begynte å lure litt... Tastet du feil nå og, eller mener du 175 kroner? Eller 275?

åååguud, mener 275 kr!!!! Er det mulig?? HAHAHAHAHA tastet feil 2 ganger på raad....Er btw drittrøtt siden jeg ikke fikk sove noe i natt. Tør ikke tenke på eksamensresultatet. Har sikkert tastet alt feil der.... xD
Lenke til kommentar

åååguud, mener 275 kr!!!! Er det mulig?? HAHAHAHAHA tastet feil 2 ganger på raad....Er btw drittrøtt siden jeg ikke fikk sove noe i natt. Tør ikke tenke på eksamensresultatet. Har sikkert tastet alt feil der.... xD

 

Hahaha! Det kan jeg skjønne :) Får håpe det ikke ble så mye feil på eksamen da!

Lenke til kommentar

Hahaha! Det kan jeg skjønne :) Får håpe det ikke ble så mye feil på eksamen da!

Haha, men som jeg har sagt tidligere.....jeg tar denne eksamenen som en ren erfaring. Driter vel rett og slett oppi karakteren fordi jeg vet den kommer til å være dårlig. Er sikkert på at jeg kunne nådd sekseren hvis jeg hadde fått nok søvn isteden for å sitte og halvsove gjennom hele eksamen.
Lenke til kommentar

Jeg rakk ikke den siste oppgaven på del 1, jeg klarte å bevise tipset på oppgave 10 på del 2, to oppgaver som jeg visste var feil, men jeg måtte bare føre dem inn, for jeg hadde så dårlig tid!! :confused: Jeg ligger på en solid 5'er i matte, men jeg følte at det var mye som jeg ikke hadde lært, f.eks at 2^0=1...Læreren min er jo ikke den beste heller, han hopper over timer osv...Hvis jeg får en 3'er på denne eksamenen, så vil snittet mitt i matte være 4, ikke sant (siden jeg har 5'er nå) :huh:

Lenke til kommentar

Jeg tenkte nøyaktig likt som deg først :p Men så fant jeg måtte gjøre det mer avansert pga den store regneboksen. Begynte derfor å omforme formeler osv, som jeg sa. Er rimelig sikker på at 4r er riktig :)

Jeg frykter at du har rett. Jaja, det var vel bare ett poeng, ikke sant? Håper inderlig ikke at det var noen andre oppgaver jeg gjorde slike flauser på. :hrm:

Lenke til kommentar

Jeg rakk ikke den siste oppgaven på del 1, jeg klarte å bevise tipset på oppgave 10 på del 2, to oppgaver som jeg visste var feil, men jeg måtte bare føre dem inn, for jeg hadde så dårlig tid!! :confused: Jeg ligger på en solid 5'er i matte, men jeg følte at det var mye som jeg ikke hadde lært, f.eks at 2^0=1...Læreren min er jo ikke den beste heller, han hopper over timer osv...Hvis jeg får en 3'er på denne eksamenen, så vil snittet mitt i matte være 4, ikke sant (siden jeg har 5'er nå) :huh:

Eksamen gjelder som sin egen karakter.

Lenke til kommentar

Sannsynlighetsoppgaven? Den fikk jeg 880 forskjellige kombinasjoner på xD (sikkert feil) Jeg multipliserte alle med hverandre: 11*10*8=880. Det sto jo "ulike måter" i oppgaven, så jeg håper at jeg ikke leste feil :hrm:

 

Det er riktig. Svaret er 880!

 

Btw, er 2^0=1?? :O Jeg har aldri lært noe om det, så jeg tenkte at 2^0 må jo selvfølgelig være 0...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...