KatrinaS Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Endelig er YouTube midtstilt igjen! jJa, det var på tide. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Mhm, ett år i helvete for den websiden, virkelig... Forstår hva de prøver å gjøre, bare fatter ikke at de faktisk tør det. Det skal være så enkelt, men så blir det ikke enkelt for oss som faktisk bruker den tjenesten.. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 31. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Hva var egentlig meningen mef å ha siden venstrestilt? Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Å følge en diskusjon mellom komentarer er helt umulig nå. Hver gang jeg trykker på "vis komentar" forsvinner den komentaren jeg var på og blir borte. Må ut og inn av siden for å lese den igjen. Helt fucka, er det bare sånn hos meg?! Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 regner med du bruker firefox? har samme problemet her og, inntill de fikser det så bruker jeg chrome til youtube Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Jap, bruker firefox. Okei, Takk, går over til chrome til youtube nå selv! (: Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Lol, har vært sånn fucka i lang tid nå. I dag får jeg Chrome og nå funker firefox som den skal på youtube igjen..... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 31. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2013 Åh herrejesus, så bra laga. Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 etter dere har sett en video fra abonnementene deres, er den grået ut da? de var det før hos meg, men nå er de ikke det lengre.. utrolig irriterende Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 De er det enda her hos meg vertfall. Lenke til kommentar
Iadiesman217 Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 hmm.. hvilke nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Jonathan:D Skrevet 5. august 2013 Rapporter Del Skrevet 5. august 2013 Please Lik og Kommenter det er på måte en teaser til de neste videoene! http://www.youtube.com/watch?v=OzYhgijPUYw Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Åh herrejesus, så bra laga. Den var faktisk Veldig bra ! Lenke til kommentar
kvisvik Skrevet 5. september 2013 Rapporter Del Skrevet 5. september 2013 For å oppdatere kanalen litt har jeg laget en ny kanalintro idag, derfor poster jeg nå kanalen min her. den er for dere som ikke allerede har trykket subsrcibe på min kanal. Her forklarer vi litt hva som kommer videre på min kanal , se også gjerne hva som allerede er lagt ut https://www.youtube.com/channel/UCt7zRSqk-skUo7aWvBjsmvw Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. september 2013 Rapporter Del Skrevet 20. september 2013 Her er min kanal: http://www.youtube.com/user/MrBirgerI Legg den gjerne til i oversikten over you tube kanaler i førstepost Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 20. september 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. september 2013 Her er min kanal: http://www.youtube.com/user/MrBirgerI Legg den gjerne til i oversikten over you tube kanaler i førstepost Hei. Jeg må bare ta en dag etter helga og legge inn alle sammen. Har ikke gjort det enda, og håpløst på mob Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. september 2013 Rapporter Del Skrevet 20. september 2013 Ok Jeg regner med å legge ut en rekke filmer av fyrverkeri på kanalen. Jeg vil satse mer på filming i år og jeg vil ikke bare lage filmer av fyrverkeri, men andre filmer også Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Ikke helt Youtube, Men holder på med en Nettside for Youtube kanalen min.. Skal bruke den til å forklare litt ekstra rundt "forsøkene" og linke litt bedre til relaterte videoer (i forhold til hva man kan på youtube) Hittil har jeg egentlig bare fått kopiert inn videoene og laget ett oppsett. Nå må jeg fylle ut mer info rundt videoene og gjøre noe ut av dem... Oppsettet er heller ikke Helt ferdig.. men føler at det kommer seg Hva syntes dere? TitaniumExperiments Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2013 Jeg har ikke blitt ført opp på den listen enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå