Gå til innhold

Call of Juarez: Gunslinger

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha lover godt, etter reklamen på starten står det press any key to continiue, da får jeg en ctd, velbrukte penger dette her :(

Hmm rart, enda ikke ordnet seg? Har ikke fått prøvd det selv enda da jeg foreløpig er dypt nede i Metro men har ikke hørt om andre med liknende problem.

Skrevet

Hmm rart, enda ikke ordnet seg? Har ikke fått prøvd det selv enda da jeg foreløpig er dypt nede i Metro men har ikke hørt om andre med liknende problem.

Er vist en konflikt med G35 headsettet mitt, funker helt bra uten, men når jeg bruker det, knitrer og spraker det.

Spillet er faktisk veldig kult, grafikken er dritt tøff, spillet har masse humor, bra skyting og lyder, mye morro.

• 2 uker senere...
Skrevet

Steam klargjør nå for første gangs oppstart av spillet. Snakkes til mandag for nå burer jeg meg inne etter en lang uke med overtid :D

Mulig det ikke varer helt til mandag men du får ihvertfall en 8-12 timers good fun :)

Skrevet

Mulig det ikke varer helt til mandag men du får ihvertfall en 8-12 timers good fun :)

Hehe, regnet ikke med det nei :) Spilte 3 timer i går bare, men var veldig gøy.

Likte godt storyen og oppbygningen av gameplayet. Lignet litt på max payne på storyfortellingen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...