Gå til innhold

Skjer med damer på 30+ ?


Anbefalte innlegg

Angående min norsk. Kanskje du ikke skulle "kaste stin i glasshus". Tror du får passe på din egen norsk. Den er også av ufullstendige sammensatte setninger, mangel av punktum, feil bruk av komma (bl.a. så skal det ikke være komma forran OG) og mye mer.

 

Normalt så kommenterer jeg ikke gramatikk, eller norsk kunskapene til andre på slike portaler. Forutsetter da, at jeg forstår hva som menes med ord og setninger.

Unnskyld meg, kind of lazy these days, not pay much attention to grammar,just frustrated with the slow progress of learning a new language.

 

Liker du å bli med unge menn hjem etter en bytur i helgene?

hehe, jeg vet ikke at livet etter 30 år kan blir så flott.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Undret på hva hun mente med sin kommentar. Hva hun har skrevet i andre tråder, vet ikke jeg. Jeg forholder meg til denne tråden!

 

Angående min norsk. Kanskje du ikke skulle "kaste stin i glasshus". Tror du får passe på din egen norsk. Den er også av ufullstendige sammensatte setninger, mangel av punktum, feil bruk av komma (bl.a. så skal det ikke være komma forran OG) og mye mer.

 

Normalt så kommenterer jeg ikke gramatikk, eller norsk kunskapene til andre på slike portaler. Forutsetter da, at jeg forstår hva som menes med ord og setninger.

 

Du er en tufs. Det er helt lovlig å bruke komma i kombinasjon med "og", så det med å kaste STEIN i glasshus kan du holde for deg selv. Ta deg en bolle.

Lenke til kommentar

Hun vil frem til at hun er snart 30 år gammel selv, og innimellom når hun skriver så sniker det seg inn en del gramatiske feil som for noen (geco?) kan være vanskelig å få forstå. Hun har tidligere bedt om litt forståelse for dette problemet, da hun ikke er norsk og faktisk bor i kina.

 

Lol. var det virkelig ingen betydelig grammatikk feil i det første innlegget? Bare geco som var for tjukk i hue til å forstå. no offence, geco <3 <3 <3

Lenke til kommentar

Lol. var det virkelig ingen betydelig grammatikk feil i det første innlegget? Bare geco som var for tjukk i hue til å forstå. no offence, geco <3 <3 <3

Ja, jeg var for tjukk i hodet, til å forstå hva hun mente! Men det er bra du er inteligent nok, til å forstå via "tankeoverføring". :) Og jeg siktet ikke, til gramatikk! Men hva hun mente og til hvem det var siktet til. Og det burde jo inteligente du forstå! Hva hun har skrevet i andre tråder, visste ikke jeg.

 

Så hvem er dum her, er det bare meg? Jeg vet jeg er dum, hva er du?

Endret av geco5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...