Krokan Skrevet 4. mai 2013 Skrevet 4. mai 2013 Noen som har testet foggmobile.com? Ser jo unektelig ut til å være et særdeles godt tilbud. Noen som vet hvilken roamingpartner de benytter i Norge, og andre land for den saks skyld. Vet at de bruker 3 sitt nett i Sverige. Har kommet over en diskusjon på et svensk forum der brukerene ser ut til å være svært fornøyd. http://www.husbilsklubben.se/forums/t67154/
Krokan Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Skrevet 5. mai 2013 Bruker Telenors nett ifølge en forumbruker på linken i førstepost.
Krokan Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Skrevet 21. juni 2013 Da har jeg endelig fått mitt simkort fra Foggmobile. Forholdsvis enkelt å registrere kortet, eneste var at jeg måtte forandre på APN i forhold til det som var forhåndsinnstillt på sim-kortet. Hastighetsmålinger jeg har foretatt så langt gir meg omtrent samme hastighet som jeg har hatt med Talkmore/Telenor tidligere. Det er Telenor som er roamingpartner i Norge, i Sverige benytter man nettet til 3 (Tre). Andre mobilselskaper må sannelig ha god fortjeneste på dataroaming, (Foggmobile koster kun kr 149 SEK pr mnd for 10GB)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå